quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Die scheids doet me denken aan de overspannen juf van maatschappijleer vroeger die maar mensen eruit bleef sturen zonder een seconde orde te hebben
Prachtige vergelijking inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Die scheids doet me denken aan de overspannen juf van maatschappijleer vroeger die maar mensen eruit bleef sturen zonder een seconde orde te hebben
Haha, exactquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Japanse team echt leuk inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Engeland laat zich grandioos uit de tent lokken. Beide het toernooi uit en Japan erin (hebben jullie gezien hoe ze die kleedkamer achterlieten? Brandschoon met bedankbrief)
Van wat ik heb gezien liet Engeland zich vooral heel erg uitlokken, maar dan wel na al een hele eerste helft aan beuken van Colombia. Ik vind die laatste veel vervelender, en denk dat het in het geval van Engeland anders zou zijn gelopen tegen een andere tegenstander.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:44 schreef Cee het volgende:
Ongeacht wie de winnaar wordt, ik hoop dat die de kwartfinale dik verliest.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja mooi he..quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Engeland laat zich grandioos uit de tent lokken. Beide het toernooi uit en Japan erin (hebben jullie gezien hoe ze die kleedkamer achterlieten? Brandschoon met bedankbrief)
Sorry, maar England verdiende dit. Wat een slap spel zeg. Ik gun het Colombia ook niet door al dat fake gedoe en hanengedrag, maar dit zag je gewoon aankomen.quote:
Liever slap spel dan een wedstrijd ophouden met om de 15 seconden erop in te lopen beuken om maar wat uitstel te krijgen. Fake gedoe en hanengedrag vind ik de lading totáál niet dekken. Alsof er ook maar een team is dat fatsoenlijk kan voetballen met om de paar meters een stel uitsmijters voor zich.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sorry, maar England verdiende dit. Wat een slap spel zeg. Ik gun het Colombia ook niet door al dat fake gedoe en hanengedrag, maar dit zag je gewoon aankomen.
Ik ben ook blij voor jou. Goed voor je bloeddruk.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet kijk als ik het hier zo lees
Ik vind beuken persoonlijk een te groot woord voor wat ik zoal gezien heb. Dat de scheidsrechter veel fluit en veel kaarten geeft wil nog niet altijd zeggen dat er veel misdaan wordt. Ik wil hiermee niet zeggen dat iedereen zich perfect gedragen heeft, maar ik heb in deze wedstrijd kaarten zien vallen voor dingen waar in andere wedstrijden niet eens voor gefloten werd. Ik begrijp de frustratie van de Colombianen hier wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liever slap spel dan een wedstrijd ophouden met om de 15 seconden erop in te lopen beuken om maar wat uitstel te krijgen. Fake gedoe en hanengedrag vind ik de lading totáál niet dekken. Alsof er ook maar een team is dat fatsoenlijk kan voetballen met om de paar meters een stel uitsmijters voor zich.
Dit.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind beuken persoonlijk een te groot woord voor wat ik zoal gezien heb. Dat de scheidsrechter veel fluit en veel kaarten geeft wil nog niet altijd zeggen dat er veel misdaan wordt. Ik wil hiermee niet zeggen dat iedereen zich perfect gedragen heeft, maar ik heb in deze wedstrijd kaarten zien vallen voor dingen waar in andere wedstrijden niet eens voor gefloten werd. Ik begrijp de frustratie van de Colombianen hier wel.
Wmb is het vooral deze scheidsrechter die deze wedstrijd kapotgemaakt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |