abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 juli 2018 @ 21:11:26 #76
476677 DatDitKanJoh
Dat wist ik heel nie!
pi_180432556
tot eergister vorige week
pi_180433036
quote:
13s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:13 schreef DevFreak het volgende:
Kap nou eens met het openen van dit soort deprimerende topics. Het bederft de sfeer en zaait onbegrip, zowel onder nieuwe users als oudere die hier ook al wat langer zitten. Of wil je soms het beeld scheppen dat niemand het forum bezoekt?

Geen idee hoe lang FOK! nog zal bestaan, maar dat zal vast nog een heel lange tijd zijn. :) Geniet gewoon van de website en de gemeenschap eromheen. Er komt een tijd dat mensen al die openbare bullshit zoals Facebook zat zijn en dan komen ze vanzelf terug naar de good 'ol democratische websites waar je niet open en bloot met je naam hoeft te posten.

We moeten alleen een beetje met onze tijd mee. Nieuw layout (sneak peak al gezien in FB?) , mobiele versie, uploadsysteem waar ik mee bezig ben... Je moet het gebruiksvriendelijk mogelijk maken want anders gaan ze inderdaad naar kutsites zoals Reddit. En ik vind eigenlijk ook dat Danny wat reclame moet gaan maken.
Best zuur.

1)Bijna alle berichten voor jou waren juist positief, dus niets deprimerend aan.
2) iedereen moet ophouden om vervolgens wel antwoord te geven

:')
  vrijdag 13 juli 2018 @ 09:24:10 #78
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_180441201
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 16:11 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Oh, zo'n abbo-forum voor een paar eurotjes is een kleine moeite als het forum veel gebruikt.
Dan ben ik niet anoniem meer...
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 09:28:39 #79
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_180441267
Hey zo'n topic was er in 2008 ook! :')
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_180441568
Ik zit al bijna 20 jaar op Fok! en kan wel concluderen dat dit forum nog voldoende bestaansrecht heeft.

Er zijn niet echt alternatieven met een Nederlandse userbase waar je over bijna alles kan discussiėren. Bovendien is de bezoekersafname redelijk aan het stagneren voor zover ik heb begrepen. Het is oogt ook nog steeds prima en helemaal niet zo ouderwets, zelfs met de huidige layout.
Het enige gevaar voor Fok! is eigenlijk of de kosten te dekken zijn. Commercieel is het natuurlijk niet heel goed gespeeld door Danny.

Dat domme gefap op bijvoorbeeld Reddit snap ik niet, totaal andere site met een totaal ander doel. Facebook zuigt ook zwaar net als eigenlijk alle andere sociale media.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 13 juli 2018 @ 09:47:16 #81
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180441613
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:44 schreef Ronaldsen het volgende:

Dat domme gefap op bijvoorbeeld Reddit snap ik niet, totaal andere site met een totaal ander doel. Facebook zuigt ook zwaar net als eigenlijk alle andere sociale media.
Userbase. Ik zit er in een paar groepen mbt tot games maar het is absoluut niet mijn favoriete site.
And so is the past
pi_180441851
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Userbase. Ik zit er in een paar groepen mbt tot games maar het is absoluut niet mijn favoriete site.
Heb zelf een tijdje wat Cryptocurrency reddit pagina's gevolgd, maar ik vind het maar een onoverzichtelijke ruksite.
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')