Hahaquote:Op maandag 2 juli 2018 17:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb hem gespot Guus
Dacht dat je user bedoelde die op hem leek, niet letterlijk tailfox 2
is ook figuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2018 17:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb hem gespot Guus
Dacht dat je user bedoelde die op hem leek, niet letterlijk tailfox 2
Sooooowwowowowwoquote:Op maandag 2 juli 2018 17:54 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
beter gehaat worden dan een nobody zijn.
Is dit een zieke sneer naar jezelf of wat probeer jequote:Op maandag 2 juli 2018 17:54 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
beter gehaat worden dan een nobody zijn.
Waar is dit een Niels-quote van?quote:Op maandag 2 juli 2018 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah, die Thaise voetballertjes zijn levend gevonden
je weet zelf ook wel dat je alleen nuttig bent als kunstmest.quote:Op maandag 2 juli 2018 17:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Is dit een zieke sneer naar jezelf of wat probeer je
hebben die ff een goed verhaal voor op verjaardagenquote:Op maandag 2 juli 2018 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah, die Thaise voetballertjes zijn levend gevonden
Haha je bent zo triggered 😂quote:Op maandag 2 juli 2018 17:56 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
je weet zelf ook wel dat je alleen nuttig bent als kunstmest.
Niemand zal je missen.
9 dagen in een grot vastzitten is andere koek dan 9 maanden in hun mamaquote:Op maandag 2 juli 2018 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hebben die ff een goed verhaal voor op verjaardagen
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:56 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
je weet zelf ook wel dat je alleen nuttig bent als kunstmest.
Niemand zal je missen.
*jezelfquote:Op maandag 2 juli 2018 17:57 schreef tailfox2 het volgende:
[..]
haal de act uit je zelf kijken wat er overblijft.
is er een sc discord ja?quote:Op maandag 2 juli 2018 17:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja prima die persoonlijke aanvallen vechten jullie nu maar verder op Discord uit. Heb ik geen zin in hier
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:59 schreef VanderWoodsen het volgende:
De discord is een applicatie verderop.
quote:
Het gaat niet door drugquote:Op maandag 2 juli 2018 17:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja nee sorry ik doe geen fokkers
Hun hebben elkaar niet op discordquote:Op maandag 2 juli 2018 17:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja prima die persoonlijke aanvallen vechten jullie nu maar verder op Discord uit. Heb ik geen zin in hier
Wat is je probleem?quote:Op maandag 2 juli 2018 18:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Ik hoor een jou-probleem, niet een mij-probleem.
Dat is de reden dat ik elke dag opstaquote:Op maandag 2 juli 2018 18:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij elkaar op discord
quote:Op maandag 2 juli 2018 18:02 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik elke dag opsta
wat is de rede dat je gaat liggen?quote:Op maandag 2 juli 2018 18:02 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik elke dag opsta
ja voor mij ookquote:Op maandag 2 juli 2018 18:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als aber niet wil dan houdt het voor mij ook op
Vind wel jammer dat men niet strenger is tegen die baggertsunami ja.quote:Op maandag 2 juli 2018 18:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen reactie meer in feedback. Typisch weer.
Omdat die sneren heen en weer nu gewoon even klaar moeten zijn dit datquote:Op maandag 2 juli 2018 18:07 schreef SideEffect het volgende:
Wem wordt mijn post ge-edit??
Ik zit niet op discord m, heb niks te maken met geruzie tussen tailfox en aber
Ik mag tailfox gewoon niet
Dit is de sc, dat mag toch gewoonquote:Op maandag 2 juli 2018 18:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat die sneren heen en weer nu gewoon even klaar moeten zijn dit dat
Wat heb ik hier ineens mee te maken, ken die hele user nietquote:Op maandag 2 juli 2018 18:07 schreef SideEffect het volgende:
Wem wordt mijn post ge-edit??
Ik zit niet op discord m, heb niks te maken met geruzie tussen tailfox en aber
Ik mag tailfox gewoon niet
Vk zegt datquote:Op maandag 2 juli 2018 18:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wat heb ik hier ineens mee te maken, ken die hele user niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |