Ben anders hele leuke gfquote:Op maandag 2 juli 2018 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die onderschatten zichzelf juist daarom gingen ze voor Aber, jezus wat ben jij dom
kastje hangt al.quote:Op maandag 2 juli 2018 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter steek je je energie in goede pluggen en schroeven zodat je dinnetje geen keukenkastjes meer hoeft te koppen.
sowquote:Op maandag 2 juli 2018 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ken haar ook niet dus ze zal wel lelijk zijn
jij kent alle mooie mensen van fok?quote:Op maandag 2 juli 2018 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ken haar ook niet dus ze zal wel lelijk zijn
waarom is het niet gelukt?quote:Op maandag 2 juli 2018 18:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wil niet snitchen maar se probeerde threesome met drug en mij
ze vroeg of jij mee mocht doen en ik zei nee dus snap wel dat ze nu bij een andere man probeertquote:Op maandag 2 juli 2018 18:54 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wil niet snitchen maar se probeerde threesome met drug en mij
Konden geen bed vinden waar SE en aber samen op passen.quote:
hij heeft nog veel te lerenquote:Op maandag 2 juli 2018 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow keiharde dis hee
Nu jaag je echt mensen weg
wij wij wijquote:Op maandag 2 juli 2018 18:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
dat deden wij beter in onze hoogtijdagen he haha
Dat doen jullie zelfs nog beter op een van jullie slechtere dagenquote:Op maandag 2 juli 2018 18:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Stop hier mee plsquote:Op maandag 2 juli 2018 18:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |