SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De winnaars van 2018
De competitie van Januari is gewonnen door: remlof
Februari is gewonnen door: yissyuss
Maart is gewonnen door: EvertK
April is gewonnen door: EvertK
Mei is gewonnen door: josdaboss`
Juni is gewonnen door: josdaboss`
Historie
2017
• Wordfreud 1 overwinning
• Piet hein Kaptein 1 overwinning
• -jos- 5 overwinningen
• djeep_64 4 overwinningen
• crv 1 overwinning
2016:
• -jos- 5 overwinningen
• djeep_64 4 overwinningen
• Cirilco 1 overwinning
• Wordfreud 1 overwinning
• MPG 1 overwinning
All time (=2012 + 2013 + 2014 + 2015 + 2016):
• djeep_64: 20 overwinningen
• -jos-: 12 overwinningen
• crv: 11 overwinningen
• WordFreud: 7 overwinningen
• MPG: 2 overwinningen
• En een hele lijst met ieder 1 overwinning: woordbakkertje, charmed_angel, Maringo, OA, pietheinkaptein, yissyuss, Homdeck, Cirilco
Spelleiders
![]()
WordFreud (Erelid en Oprichter van de FOK Wordfeud Eredivisie)
OutOfThisWorld
crv
djeep_64
Support![]()
maily verzorgt de communicatie bij aanvang van de nieuwe maand en bij de start van de inschrijving aan de deelnemers![]()
thx en heb mezelf toegevoegdquote:Op maandag 2 juli 2018 08:56 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Succes!
Klein aantal deelnemers, mochten zich nog mensen aanmelden de komende dagendan zal ik ze toevoegen. De nummering verandert dan wel.
quote:ik heb een enorme drukke maand achter de rug, ben vol in de laatste loodjes revalidatie voor ik deze week weer echt naar mijn werk kan.
daarbij kwam ook veel overwerk omdat een paar externe collega's hun werk zo goed op orde hadden wat ik remote kon corrigeren dus de chaos was compleet.
woensdag ga ik weer echt op pad en hoop komende maand weer normaal mee te kunnen doen.
excuses voor het ongemak
ik merkte hetquote:Op maandag 2 juli 2018 08:58 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..](we zaten dat tegelijkertijd te doen...
)
Pittige tijden ......quote:Op maandag 2 juli 2018 08:57 schreef crv het volgende:
[..]
thx en heb mezelf toegevoegd
hier ook nog even
[..]
Rommelige (vakantie)tijd. Schrijf mij toch ook nog maar in, als je wilt.quote:Op maandag 2 juli 2018 08:56 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Succes!
Klein aantal deelnemers, mochten zich nog mensen aanmelden de komende dagendan zal ik ze toevoegen. De nummering verandert dan wel.
Ik heb je toegevoegd op de plek van Djeep. Zodoende verandert de nummering vooralsnog niet. Als Djeep toch meedoet dan voegen we die alsnog toe.quote:Op woensdag 4 juli 2018 18:25 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Rommelige (vakantie)tijd. Schrijf mij toch ook nog maar in, als je wilt.
Zoals eerder gemeld: voor Djeep geldt even een timeout. Dus nog even niet uitnodigen. Ik informeer binnenkort even of hij in juli nog denkt te spelen.
quote:Op maandag 9 juli 2018 23:07 schreef RokStarr het volgende:
Ik voeg me in augustus of september weer bij jullie, roerige studie- en horecatijden nu
Heel veel dank voor jullie reacties en voor jullie initiatief.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:59 schreef WordFreud het volgende:
Beste WF-vrienden,
Via IM (mail) heb ik zojuist een bericht verstuurd aan de trouwe deelnemers aan onze competitie. (Bij enkelen lukte dit niet omdat hun mailbox blijkbaar vol zit).
De inhoud van het bericht spreekt voor zich.![]()
Hartelijke groet, Evert
De show goes on, maar heb het gewoon retedruk naast wat andere soresquote:Op maandag 16 juli 2018 22:48 schreef WordFreud het volgende:
Hallo, hallo,
Het is sinds mijn bericht van vorige week woensdag wel heel stil in het juli-topic.![]()
The show must go on !![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
You should feud on tooquote:Op maandag 16 juli 2018 22:48 schreef WordFreud het volgende:
Hallo, hallo,
Het is sinds mijn bericht van vorige week woensdag wel heel stil in het juli-topic.![]()
The show must go on !![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 25 juli 2018 16:57 schreef Karstman het volgende:
FOK! Wordfeud Eredivisie - Augustus 2018
Maximaal 21 deelnemers.
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1. holsterhennie - maily
2. remlof
3. OutOfThisWorld
4. Paultskjen - Dactylus
5. karstman - Karstman
6. EvertK - WordFreud
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Jos`dus, gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:33 schreef crv het volgende:
OOTW (536) - Elzass (381)
Juli bijgewerkt.
Gedeelde eerste Plaats voor Jos en OOTW. beide gefeliciteerd, Jos dus net iets meer omdat zijn saldo iets beter uitkomt
Ho, ho, ho,quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:33 schreef crv het volgende:
OOTW (536) - Elzass (381)
Juli bijgewerkt.
Gedeelde eerste Plaats voor Jos en OOTW. beide gefeliciteerd, Jos dus net iets meer omdat zijn saldo iets beter uitkomt
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:36 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ho, ho, ho,![]()
Zie mijn scores.
Ik claim alsnog de overwinning.![]()
Jammer, Jos
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:36 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ho, ho, ho,![]()
Zie mijn scores.
Jammer, Jos
Blij dat ik er een bijdrage aan heb kunnen leverenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:36 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ho, ho, ho,![]()
Zie mijn scores.
Jammer, Jos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |