Ook primaquote:Op maandag 2 juli 2018 01:28 schreef Yaksa het volgende:
Ik had deze TT: Waar we smachten naar nieuwe inwoners
Zou wel kunnen.quote:Op maandag 2 juli 2018 01:26 schreef Amphorapotje het volgende:
TT zou moeten zijn : Vandaag vers vleesch ??
Den komen wij qua TT al aardig tot elkaarquote:Op maandag 2 juli 2018 01:28 schreef Yaksa het volgende:
Ik had deze TT: Waar we smachten naar nieuwe inwoners
Ik hoop het van harte, het zou de groepsdynamiek wel goed kunnen veranderen.quote:
Beetje tegengas voor Mike en Sjon, daar hoop ik op. Terrorquote:Op maandag 2 juli 2018 01:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte, het zou de groepsdynamiek wel goed kunnen veranderen.![]()
En niet één voor één, want de elfde inwoner zal zeer zeker zijn/haar plaats erg goed moeten verdedigen in deze groep. Een stevige persoonlijkheid dus, niet zo'n Gerritje die denkt alles even te regelen. Dat gaat het niet worden.
Uiteindelijk gaat het toch altijd om de kijkcijfers.
Zoiets en dat er iemand echt jankend de poort uit gaat, om het even wie.quote:Op maandag 2 juli 2018 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Beetje tegengas voor Mike en Sjon, daar hoop ik op. Terror
Dat zal Chris zijn denk ik. Of anders Adriaan puur omdat hij niet meer weet wat hij daar nog kan doen.quote:Op maandag 2 juli 2018 01:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zoiets en dat er iemand echt jankend de poort uit gaat, om het even wie.
Hey, mooie filmmakert ! Ik hoop het, maar ik vrees ook met grote vreze.quote:Op maandag 2 juli 2018 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vergeet het maar, er komt echt niemand meer in voorlopig ....
Ja helaas, dit concept is al naar de knoppen geholpen, stekker gaat er snel uit vrees ik ...quote:Op maandag 2 juli 2018 01:49 schreef Amphorapotje het volgende:
Hey, mooie filmmakert ! Ik hoop het, maar ik vrees ook met grote vreze.
Dat denk ik ook, jammer wel eigenlijk.quote:Op maandag 2 juli 2018 01:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja helaas, dit concept is al naar de knoppen geholpen, stekker gaat er snel uit vrees ik ...
Denk je dat echt...of hoop je dat.quote:Op maandag 2 juli 2018 01:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja helaas, dit concept is al naar de knoppen geholpen, stekker gaat er snel uit vrees ik ...
Ja, het begon zo goed, weinig geld en zoek het zelf maar uit.quote:Op maandag 2 juli 2018 01:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Dat denk ik ook, jammer wel eigenlijk.
Ik hoop het niet, we moeten hier ook door met iets wat het kijken de moeite waard is toch?quote:
Hoe had je het dan gedacht? Alleen leven van de vijver en de planten?quote:Op maandag 2 juli 2018 01:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, het begon zo goed, weinig geld en zoek het zelf maar uit.
Toen kwamen er bezoekers met goederen etc, zo jammer.
Nee, maar begin eens met creatief zijn, maar nee ze gaan een pad aanleggen en bier zuipen ...quote:Op maandag 2 juli 2018 01:53 schreef Stray_cat het volgende:
Hoe had je het dan gedacht? Alleen leven van de vijver en de planten?
Ik kijk nog steeds en met plezier, juist omdat ik zie dat het niet net zoals Uto1 is. Zodra ik dat gevoel krijg, dan stop ik ermee, ik heb niks met dat gedoe.quote:Op maandag 2 juli 2018 01:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik hoop het zeker niet, dit concept heeft of had zo veel meer potentie dan Utopia 1.
Hoe zou jij het doen dan?quote:Op maandag 2 juli 2018 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar begin eens met creatief zijn, maar nee ze gaan een pad aanleggen en bier zuipen ...
Het zijn grootbekken, maar zonder hen....wat zou er nu gestaan hebben?quote:Op maandag 2 juli 2018 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de twee grootbekken Mike en John doen deze groep al helemaal geen goed ....
Ik ook niet, en dan flikkeren ze opeens een radio over hek, kom op zeg ...quote:Op maandag 2 juli 2018 01:55 schreef Stray_cat het volgende:
Ik kijk nog steeds en met plezier, juist omdat ik zie dat het niet net zoals Uto1 is. Zodra ik dat gevoel krijg, dan stop ik ermee, ik heb niks met dat gedoe.
Met de leader van uto2quote:Op maandag 2 juli 2018 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dan flikkeren ze opeens een radio over hek, kom op zeg ...
Mee eens, dat gaat nergens over.quote:Op maandag 2 juli 2018 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dan flikkeren ze opeens een radio over hek, kom op zeg ...
Ik heb ook geen idee, maar ik zit daar ook niet. Maar gebruik je common sense,quote:
Helemaal mee eens, dat was het eerste wat ik had geregeld. Maar Sjon heh, die wil hout ipv de basisdingen. Ik was daar allang weg geweest.quote:Op maandag 2 juli 2018 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar ik zit daar ook niet. Maar gebruik je common sense,
daar heb ik tot nu toe weinig van terug gezien, ga eerst voor water, electra etc.
Daar had ik al wat over gepost. Einde vorig topic.quote:Op maandag 2 juli 2018 02:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oh, en Adriaan ook, maar die gast is ook veel te vol van zichzelf ...
quote:Op maandag 2 juli 2018 02:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Prio's voor volgende week:
1. BV regelen
2. Laptop met internet toegang
3. Aanvraag doen voor electra en water
Dat zou ik proberen, vergeet die kut BBQ's en open dagen voorlopig, eerst dit.
Ja, gerritquote:Op maandag 2 juli 2018 02:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Prio's voor volgende week:
1. BV regelen
2. Laptop met internet toegang
3. Aanvraag doen voor electra en water
Dat zou ik proberen, vergeet die kut BBQ's en open dagen voorlopig, eerst dit.
quote:Op maandag 2 juli 2018 02:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar nee, er komt een caravan voor 250 Euro en weet ik veel wat nog meer ...
Jaquote:Op maandag 2 juli 2018 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En geef John en Mike eens wat tegengas verdomme ....
Sjon bedoelt het goed, het komt alleen zo rottig uit zn strot.quote:Op maandag 2 juli 2018 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En geef John en Mike eens wat tegengas verdomme ....
Dan rot die ouwe lul maar op, gewoon geen vlees meer geven ....![]()
Dat betwijfel ik, hij weet alles beter, maar bouwen kan hij niet.quote:Op maandag 2 juli 2018 02:15 schreef Amphorapotje het volgende:
Sjon bedoelt het goed, het komt alleen zo rottig uit zn strot.
Dat zijn best eens waarheid kunnen bevatten. Ik hoorde hem gisteren zeggen dat hij die pikkenpijpert uto1 een hele goede kerel vond.quote:Op maandag 2 juli 2018 02:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, hij weet alles beter, maar bouwen kan hij niet.
Daar missen ze echt niets aan. Maar alle pogingen van de FEBO om hem daar te houden,
bewijzen mijn stelling dat ze echt helemaal niemand meer kunnen vinden.
Ja, ze lezen mee, misschien staan er morgen opeens twee nieuwe op de stoep ...quote:Op maandag 2 juli 2018 02:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Dat zijn best eens waarheid kunnen bevatten.
Rienk neeeeee, heb net een maand streams gekochtquote:Op maandag 2 juli 2018 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ze lezen mee, misschien staan er morgen opeens twee nieuwe op de stoep ...
Dat zijn dan Robert en Rienk vrees ik ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |