quote:Op zondag 1 juli 2018 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Commentator wil het weer spannender maken dan het is..
je moet je klep houdenquote:Op zondag 1 juli 2018 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt door je achterlijke club voorkeur
Je moet voor de FP werkenquote:Op zondag 1 juli 2018 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je moet je klep houden
ik ben een onafhankelijk belangrijk medium op fok
Zou niet voor het eerst zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Sinds duitsland doe ik alleen total goals genotquote:Op zondag 1 juli 2018 21:51 schreef Bolasie het volgende:
Veel bets gesneuveld vandaag. Tering landen.
Nou mijn pyjama zonder voorkant doet anders wonderen bij de vrouwtjesquote:Op zondag 1 juli 2018 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens zijn pyjama's sowieso voor kinderen.
In de JL KK en EL is dat altijd bingoquote:Op zondag 1 juli 2018 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sinds duitsland doe ik alleen total goals genot
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:53 schreef dvdfreak het volgende:
uitschakeling van kroatie maakt belgie wereldkampioen
Ja
Nee
wtf nu al op bed, moet dat van je begeleider ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2018 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik ga op bed verder kijken
en de kans is groot dat ik de uitslag pas morgenochtend weet
de groeten flappies
Wie gaan we nu dan hypen?quote:Op zondag 1 juli 2018 21:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Kroatie was weer een hype dus. Je verwacht het niet
Je bent een idioot bedoel jequote:Op zondag 1 juli 2018 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je moet je klep houden
ik ben een onafhankelijk belangrijk medium op fok
Kinderbedtijd allen.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik ga op bed verder kijken
en de kans is groot dat ik de uitslag pas morgenochtend weet
de groeten flappies
Colombia.quote:
Hype van wie?quote:Op zondag 1 juli 2018 21:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Kroatie was weer een hype dus. Je verwacht het niet
quote:Op zondag 1 juli 2018 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou mijn pyjama zonder voorkant doet anders wonderen bij de vrouwtjes
Jij dacht ff dat ik een genot pot zal missen. JAMMER .quote:
Pot-lood-ven-terquote:Op zondag 1 juli 2018 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou mijn pyjama zonder voorkant doet anders wonderen bij de vrouwtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |