Hij moet haar om de 2 uur beffen had ik ergens gelezen.quote:
quote:
Pics van je afgelebberde kut.quote:
quote:
Ga naar afgelebberdekut.nl.quote:
Dan komen we in opstand. Genoeg is genoegquote:Op zondag 1 juli 2018 20:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Inb4 naamtopics sain verboten einz einz einz.
Dat was toch uitstekendeperfectgefrituurdebitterballen.nl?quote:
Ik heb een heel imperium aan sitesquote:Op zondag 1 juli 2018 21:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat was toch uitstekendeperfectgefrituurdebitterballen.nl?
quote:
HAAAAAA!quote:Op zondag 1 juli 2018 21:06 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Vind het wel knap dat je al die karakters door elkaar heen kunt gebruiken zonder in de war te raken.
Wow:$quote:
Haha kijk mensen, een pauper!quote:Op zondag 1 juli 2018 21:07 schreef Catkiller het volgende:
Wat Marokkanen zijn voor Wilders is vogeltjesdans voor mij.
Minder, minder, minder.
Leuk geprobeerd weer, Menno2006!quote:Op zondag 1 juli 2018 21:08 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]mij niet erkennen als volwaardige user
Zal ik zijn hoofd een halve minuut in het hete frituurvet onderdompelen?quote:
Wil jij wel even beleefd blijven, Koosvogeltjesdans?quote:Op zondag 1 juli 2018 21:12 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee NieuweNier
quote:Op zondag 1 juli 2018 21:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wil jij wel even beleefd blijven, Koosvogeltjesdans?
Koosvogeltjesdansquote:Op zondag 1 juli 2018 21:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wil jij wel even beleefd blijven, Koosvogeltjesdans?
Aldus het onderwerp van een topic vol mentale armoede.quote:
In de sc over vogeltjesdans pratenquote:Op zondag 1 juli 2018 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus het onderwerp van een topic vol mentale armoede.
Jij hier?quote:
Wat zegt dat over jou, dat jij daar blijkbaar zoveel moeite mee hebt?quote:Op zondag 1 juli 2018 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus het onderwerp van een topic vol mentale armoede.
Goede post weer vogeltjesdans!quote:Op zondag 1 juli 2018 22:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat zegt dat over jou, dat jij daar blijkbaar zoveel moeite mee hebt?
Ik zag ineens iets over jou, ik dacht; even kijken of je het echt bentquote:
Wie zou ik anders moeten zijn, jou soms?quote:Op zondag 1 juli 2018 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zag ineens iets over jou, ik dacht; even kijken of je het echt bent
Dat zou echt enorm bizar zijn.quote:Op zondag 1 juli 2018 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wie zou ik anders moeten zijn, jou soms?
Waarom neem je topics mee naar huis?quote:Op maandag 2 juli 2018 05:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zag heel veel topics van hem bij het grofvuil. Dat deed mij deugd
quote:Op maandag 2 juli 2018 08:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom neem je topics mee naar huis?
Ik ehhh... ik ehhh... ik heb daar geen goed gevoel bijquote:Op maandag 2 juli 2018 05:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zag heel veel topics van hem bij het grofvuil. Dat deed mij deugd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |