Ik dacht dat lauda het gezegd had maar kan zijn letterlijke woorden niet meer vinden.quote:
Oh maar Lauda waait met alle winden mee. De ene keer noemt hij max sensationeel goed en de andere keer fakkelt hij Max helemaal af. Dat verschilt per dagquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik dacht dat lauda het gezegd had maar kan zijn letterlijke woorden niet meer vinden.
Ja dat weer ik, maakt het zoeken door zijn interviews wel moeilijk.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh maar Lauda waait met alle winden mee. De ene keer noemt hij max sensationeel goed en de andere keer fakkelt hij Max helemaal af. Dat verschilt per dag
Het verschilt per tegenstander, niet per dagquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh maar Lauda waait met alle winden mee. De ene keer noemt hij max sensationeel goed en de andere keer fakkelt hij Max helemaal af. Dat verschilt per dag
Nou goed... lammersquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:16 schreef XL het volgende:
[..]
Het verschilt per tegenstander, niet per dag
Subjectiever dan Lauda gaat niet
Hij is hartstikke objectief m.b.t. inschatten/beoordelen van afzonderlijke situaties en roept wat hij vindt. Max is soms ook sensationeel goed en soms doet hij ook echt slechte dingen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal tegenstrijdig.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is hartstikke objectief en roept wat hij vindt
Ok dat is waar, ongelukkige woordkeuzequote:
Wellicht, maar ik heb geen idee wat Lauda allemaal uitkraamt.quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ok dat is waar, ongelukkige woordkeuzeMaar je snapt vast wat ik bedoel
Ongelukkig valt toch wel mee?quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ok dat is waar, ongelukkige woordkeuzeMaar je snapt vast wat ik bedoel
quote:“It’s always difficult to know the intricacies of other teams but I think the one thing you have to do as a team is win as a team and lose as a team,” said Horner, speaking at the Red Bull factory.
“That’s why we hardly at all, in success or failure, talk about individuals, because that puts an unfair amount of scrutiny and pressure on that individual.
“Certainly our philosophy is that as a team, it’s collective responsibility rather than an individual. Of course there has to be accountability, but it’s something that’s dealt with in the right environment behind closed doors and not in a public forum.”
Horner thinks it equally strange that Vowles needed to intervene at all just to motivate Hamilton.
“I have never worked with Lewis and I don’t know what makes him tick and what doesn't, but it a fairly bizarre thing to need to do for somebody to throw themselves under the bus to motivate a driver to go faster from fourth back into the lead,” he added.
Horner is clear that he would never have allowed such a situation to play out at Red Bull, as he was adamant that in similar circumstance it was his role as team principal to take flak for people.
“It’s not the way I operate. My view and my role as team principal of this team is that you’re here to protect your workforce to make sure they’re represented in the best possible way – that’s on the good days and on the bad days.”
twitter:VanGamerenF1 twitterde op woensdag 04-07-2018 om 10:22:58Bijzonder nieuws! Volgende week vrijdag, 13 juli, schuift tienvoudig GP-winnaar Gerhard Berger aan in het Formule 1 Café. Was bijna 38 jaar oud toen hij in Duitsland 1997 de laatste GP voor Benetton won. Legende! #F1 https://t.co/sJyqPUgnyS reageer retweet
Vond het ook wel een bijzondere boordradio eigenlijk..quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Horner is lekker aan het stoken bij Mercedes.
[..]
Hij heeft het nodig blijkbaar..quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond het ook wel een bijzondere boordradio eigenlijk..
hopelijk in de toekomst meer van dit soort gasten. Door de extra kijkcijfers moet dat goed mogelijk zijn lijkt me.quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:36 schreef Marcoss het volgende:
twitter:VanGamerenF1 twitterde op woensdag 04-07-2018 om 10:22:58Bijzonder nieuws! Volgende week vrijdag, 13 juli, schuift tienvoudig GP-winnaar Gerhard Berger aan in het Formule 1 Café. Was bijna 38 jaar oud toen hij in Duitsland 1997 de laatste GP voor Benetton won. Legende! #F1 https://t.co/sJyqPUgnyS reageer retweet
Die dingen lijken me altijd zo saai, ik heb geen idee waarom je die wil kijkenquote:
Ik heb nu al last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:31 schreef vosss het volgende:
[..]
hopelijk in de toekomst meer van dit soort gasten. Door de extra kijkcijfers moet dat goed mogelijk zijn lijkt me.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond het ook wel een bijzondere boordradio eigenlijk..
Beter gaat Horner zich bezig houden met teamdiscipline in zijn eigen team.quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Horner is lekker aan het stoken bij Mercedes.
[..]
twitter:NobleF1 twitterde op woensdag 04-07-2018 om 13:10:27McLaren CEO Zak Brown says Eric Boullier's resignation was no surprise https://t.co/8DHvUxKuTl reageer retweet
recordkampioen is wel de leukstequote:Op woensdag 4 juli 2018 16:43 schreef vosss het volgende:
Alonso heeft de meeste F1 kilometers gemaakt. 81.394km en daarmee staat ie boven de volgende coureurs:
81.208km - Schumacher
80.863km - Button
Huidige coureurs die in de buurt komen:
72.915km - Kimi
61.556km - Hamilton
57.119km - Vettel
Dat record wordt dus nog aangescherpt en zal ook nog wel even blijven staan
Leuk record om te hebben. Je hebt er geen kut aan verder, maar dat is met veel andere records ook.
Bergerquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:36 schreef Marcoss het volgende:
Daar was hij al direct heel duidelijk over toch?quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Beter gaat Horner zich bezig houden met teamdiscipline in zijn eigen team.
Dan moet hij bij RIC zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Beter gaat Horner zich bezig houden met teamdiscipline in zijn eigen team.
Nou.. GP kennelijk Max zijn engineer spoorde hem aan RIC in te halen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet hij bij RIC zijn.
Hij gaf meteen aan dat Max gelijk had. Staande afspraken om het voorop rijden per GP(-weekend) af te wisselen.
Klopt. En die had ook ongelijk. Dat coureurs elk GP-weekend wisselen met voorop rijden wordt al zeker 7 jaar met ze afgesproken zei Horner. RIC heeft zijn ongelijk ook (al sputterend) toegegeven. Dat dat afwisselen een staande afspraak is is echt door iedereen vh team bevestigd (die ernaar gevraagd werd).quote:Op woensdag 4 juli 2018 17:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou.. GP kennelijk Max zijn engineer spoorde hem aan RIC in te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |