Maatje 42 bij 1.87, valt best meequote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:25 schreef lipje het volgende:
[..]
Zo is het maar net ! Je bent een botte lul met grote poten, die snel op andermans tenen staat. Toch bedoel je het goed en heb je een hart van goud.
SD, thnx voor alle moeite die je hebt gedaan om het een beetje leefbaar te houden hier
Kutkabouter..zo,dat was mijn feedback weer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maatje 42 bij 1.87, valt best meeMaar je hebt wel gelijk; ik heb een grote bek soms, maar met mijn hartje is niks mis, soms moet je door dingen heen kijken
![]()
Het is nooit te laat er een te beginnenquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er ook een Peugeot rijders lotgenoten topic?
zit je ineens met Astrarijders in een topic wie wil dat nuquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:04 schreef Hyperdude het volgende:
Begin anders een Stellantis topic.
Nog meer lotgenoten.
Kan je toch wegstrepen tegen de toffe Lancia fanboys?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zit je ineens met Astrarijders in een topic wie wil dat nu
quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zit je ineens met Astrarijders in een topic wie wil dat nu
PTA tradities.. ze zijn kapodt.quote:
No offence, maar je bleef 2 dagen stil na het openen van je topic. In bijna alle gevallen houdt dat in dat een TS niks meer van zich gaat laten horen. Dat jij nu zegt dat je van plan was om te reageren, oke. Dat kan...quote:Op zondag 27 februari 2022 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom gooit Dick Laurent mijn topic dicht, en waarom noemt hij het een "vrij onzinnig" topic?
Ik wilde net gaan reageren.
Feiten jongeh, en klagen mag bij Yvonne, ik ben niet bepaald vrijwillig weg gegaan ofzoquote:Op maandag 28 februari 2022 15:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
No offence, maar je bleef 2 dagen stil na het openen van je topic. In bijna alle gevallen houdt dat in dat een TS niks meer van zich gaat laten horen. Dat jij nu zegt dat je van plan was om te reageren, oke. Dat kan...
Je vraag was tevens volgens mij ook niet heel serieus te nemen, lokt over het algemeen trollerige reacties uit. "Moet ik mijn auto nu weg doen omdat het van een merk is van een land dat nu oorlog voert" Tsja. Wat verwacht je oprecht voor advies uit zo'n vraag te halen? Meeste reacties (ik heb zelf ook gereageerd) waren nog goed bedoeld, maar op een gegeven moment kwamen er alleen maar trolololo antwoorden, dus toen heb ik hem dicht gegooid.
En @:Sounddragon Je mag ook wel een keer ophouden met elke kans te grijpen om hier te roepen dat het vroeger zoveel beter was en gedaan werd. Dan had je lekker zelf mod moeten blijven als je het zó goed voor elkaar had
Gedraag jullie allebei,heb geen zin om een random rooie alweer een dickpic te sturen en de klappen alweer op te vangen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Feiten jongeh, en klagen mag bij Yvonne, ik ben niet bepaald vrijwillig weg gegaan ofzoEn tevens ventileer ik gewoon mijn mening, in een feedbacktopic, weet niet wat je probleem is
![]()
PTA-traditie, en tevens om domweg de weg open te houden voor posts en views (die betalen de rekeningen bij de FOK!s) topics werden hier nooit gesloten, of het moest echt, echt, echt nodig zijn.. nu is de AT nog één page.. armoedig.
Maargoed, nieuwe stuurman nieuwe koers, kijk maar lekker wat je doet jongeh
Hai schatjequote:Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef Charged het volgende:
[..]
Gedraag jullie allebei,heb geen zin om een random rooie alweer een dickpic te sturen en de klappen alweer op te vangen.
Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Is er een centraal topic over Dacia? Specifieker over de Dacia Spring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |