Rustig, je weet hoe het gaat hier met opportunisme.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gewoon lachwekkend. Geen bijzondere wedstrijden tegen Egypte en Saudi-Arabië? Hype! Goed eerste kwartier tegen Portugal? Wow, titelkandidaat!
Voor de goede opletter was het al duidelijk dat Uruguay genoeg in zijn mars had om een gooi naar de titel te doen..quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gewoon lachwekkend. Geen bijzondere wedstrijden tegen Egypte en Saudi-Arabië? Hype! Goed eerste kwartier tegen Portugal? Wow, titelkandidaat!
Opportunisme jaquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij je daar zo druk om?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind hem er dit WK ouder uitzienquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:17 schreef S0nic het volgende:
Ronaldo ziet er wel fresh uitStrak kapsel
Gespierd.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:20 schreef S0nic het volgende:
Is Suarez nu viesdik of gewoon extreem gespierd. Ik kan het niet goed zien.
Als je aan Uruguay komt, kom je aan mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij je daar zo druk om?
Extreem dikquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:20 schreef S0nic het volgende:
Is Suarez nu viesdik of gewoon extreem gespierd. Ik kan het niet goed zien.
geilquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je aan Uruguay komt, kom je aan mij.
En Mexico.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:20 schreef tompsv18 het volgende:
Koffieplant vindt alle Zuid-Amerikaanse landen geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |