Of we hebben hem nog niet gek gekregen, zo kun je het ook zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:48 schreef Trainwreck het volgende:
*phew* Gelukkig! Hebben we er tenminste nog eentje kunnen redden.
Oooh, in dát geval..........quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Of we hebben hem nog niet gek gekregen, zo kun je het ook zien.
Waarom heeft bijna iedereen hier dan een hekel aan jou? Oprechte vraag. En ik snap het niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:14 schreef Yaksa het volgende:
Wat kunnen mensen hier toch domme vragen stellen, maar echt.
Sorry, maar dit moest toch ff van m'n hart.
On topic, Iedereen slaapt zo te zien.
Jammer dat er geen camera in het hok van John zit.
Het is wat heh.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het alweer vroeg donker, hè? Volgens mij hebben we de langste dag alweer gehad.
Ja, dat vond ik een week geleden al! Schiet wel op zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het alweer vroeg donker, hè? Volgens mij hebben we de langste dag alweer gehad.
Voor je het weet zingt Tilly weer het hoogste lied.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik een week geleden al! Schiet wel op zo.
Je mag niet sproeien, hè? Alleen als ze in brand staan.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:34 schreef mootie het volgende:
Ho ho, laat eerst mijn tomaten maar eens gaan groeien.
Ik heb er op gespuugd.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag niet sproeien, hè? Alleen als ze in brand staan.
Ja, maar die woont in Groningen. Zal niet een heel ingewikkeld slot zijn als het antiek is.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:48 schreef mootie het volgende:
Kent iemand hier een inbreker? Ben de sleutel van een antieke kast kwijt.
Met zo’n baardsleutel. Die van de lade is er wel, en ik snap niet waarom die niet op de deur past.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar die woont in Groningen. Zal niet een heel ingewikkeld slot zijn als het antiek is.
Nah, volgens mij moet je wel weten wat je doet. Dat moet toch haast wel te Google-en zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Met zo’n baardsleutel. Die van de lade is er wel, en ik snap niet waarom die niet op de deur past.
Moet ik er gewoon in gaan wroeten met een schroevendraaiertje?
Ik kwam nog niet veel bruikbaars tegen. En ik heb zoveel zooi, en dat moet in die kast.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, volgens mij moet je wel weten wat je doet. Dat moet toch haast wel te Google-en zijn.
Denk je dat de sleutel echt weg is? Heeft het zin om daar naar te zoeken?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 02:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kwam nog niet veel bruikbaars tegen. En ik heb zoveel zooi, en dat moet in die kast.
Vdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |