Of we hebben hem nog niet gek gekregen, zo kun je het ook zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:48 schreef Trainwreck het volgende:
*phew* Gelukkig! Hebben we er tenminste nog eentje kunnen redden.
Oooh, in dát geval..........quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Of we hebben hem nog niet gek gekregen, zo kun je het ook zien.
Waarom heeft bijna iedereen hier dan een hekel aan jou? Oprechte vraag. En ik snap het niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:14 schreef Yaksa het volgende:
Wat kunnen mensen hier toch domme vragen stellen, maar echt.
Sorry, maar dit moest toch ff van m'n hart.
On topic, Iedereen slaapt zo te zien.
Jammer dat er geen camera in het hok van John zit.
Het is wat heh.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het alweer vroeg donker, hè? Volgens mij hebben we de langste dag alweer gehad.
Ja, dat vond ik een week geleden al! Schiet wel op zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het alweer vroeg donker, hè? Volgens mij hebben we de langste dag alweer gehad.
Voor je het weet zingt Tilly weer het hoogste lied.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik een week geleden al! Schiet wel op zo.
Je mag niet sproeien, hè? Alleen als ze in brand staan.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:34 schreef mootie het volgende:
Ho ho, laat eerst mijn tomaten maar eens gaan groeien.
Ik heb er op gespuugd.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag niet sproeien, hè? Alleen als ze in brand staan.
Ja, maar die woont in Groningen. Zal niet een heel ingewikkeld slot zijn als het antiek is.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:48 schreef mootie het volgende:
Kent iemand hier een inbreker? Ben de sleutel van een antieke kast kwijt.
Met zo’n baardsleutel. Die van de lade is er wel, en ik snap niet waarom die niet op de deur past.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar die woont in Groningen. Zal niet een heel ingewikkeld slot zijn als het antiek is.
Nah, volgens mij moet je wel weten wat je doet. Dat moet toch haast wel te Google-en zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Met zo’n baardsleutel. Die van de lade is er wel, en ik snap niet waarom die niet op de deur past.
Moet ik er gewoon in gaan wroeten met een schroevendraaiertje?
Ik kwam nog niet veel bruikbaars tegen. En ik heb zoveel zooi, en dat moet in die kast.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, volgens mij moet je wel weten wat je doet. Dat moet toch haast wel te Google-en zijn.
Denk je dat de sleutel echt weg is? Heeft het zin om daar naar te zoeken?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 02:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kwam nog niet veel bruikbaars tegen. En ik heb zoveel zooi, en dat moet in die kast.
Vdomme.
Volgens mij niet. Ik weet nog dat ik bij het ophalen zei, ik stop hem in mijn tas.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 02:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk je dat de sleutel echt weg is? Heeft het zin om daar naar te zoeken?
Morgen bij daglicht dus nog maar eens kijken. Misschien zit er iets scheef in het slot of zo, waardoor de sleutel er niet makkelijk ingaat.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 02:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik weet nog dat ik bij het ophalen zei, ik stop hem in mijn tas.
En die past dus op de lade. En misschien hoort hij ook op de deur te passen.
Je hebt dan zo’n pieletje in het slot en de sleutel moet om dat pielie heenvallen. Ze voelen zich niet tot elkaar aangetrokken.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 02:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen bij daglicht dus nog maar eens kijken. Misschien zit er iets scheef in het slot of zo, waardoor de sleutel er niet makkelijk ingaat.
Ja, precies. Zit het pieletje scheef of is de sleutel te nauw? Dat soort vragenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt dan zo’n pieletje in het slot en de sleutel moet om dat pielie heenvallen. Ze voelen zich niet tot elkaar aangetrokken.
Wij allemaal. We gaan naar iedere wedstrijd. Met z'n allen in de SC-bus.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 02:16 schreef mario390 het volgende:
so wie kennt volleyball team in groningen
Onze oostenrijkse Meister Aich/Bleiburg moet nach Groningen en spelenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 02:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij allemaal. We gaan naar iedere wedstrijd. Met z'n allen in de SC-bus.
Donar
Oeh, die zijn wel goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 02:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
Onze oostenrijkse Meister Aich/Bleiburg moet nach Groningen en spelen
Hmm. Nee. Niet dat ik weet. Of ze vertellen het niet hè, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:48 schreef mootie het volgende:
Kent iemand hier een inbreker? Ben de sleutel van een antieke kast kwijt.
quote:Ons sleutel en sloten assortiment, verzameld door de heer Aurik, de eigenaar, onderscheidt zich door bijzondere en antieke sleutels voor zowel restaurateurs en antiekhandelaars. Heeft u bijvoorbeeld een mooi antiek bureau, kast, dekenkist, kluis, geldkist etc, zonder sleutel of slot. Dan is er een grote kans dat wij u hiermee kunnen helpen.
trotsquote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:08 schreef Recce het volgende:
Haha, net waren heel even Nederlandse supporters te zien en te horen op de officiële F1-uitzending: "bier en tieten, tralalalala."
Verstappen heeft zich met veel moeite voor Grosjean weten te kwalificeren.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O shit, ik dacht dat het om 4 uur begon
Euhm ok. Er zat dus zo’n soort druppelhandvatje aan, die moest je omdraaien.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 02:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, precies. Zit het pieletje scheef of is de sleutel te nauw? Dat soort vragen
Dat zag ik nog net.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Verstappen heeft zich met veel moeite voor Grosjean weten te kwalificeren.Ricciardo is dat niet gelukt.
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm ok. Er zat dus zo’n soort druppelhandvatje aan, die moest je omdraaien.![]()
achzo die,dat met pluisje weest k nietquote:Op zaterdag 30 juni 2018 17:45 schreef FloJo het volgende:
[..]
pluisje!
diego maradona
bijnaam is pluisje!
dat heb ik helemal niet gezegd,ik ben voor spaniequote:Op zaterdag 30 juni 2018 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
En Mario dacht dat Argentinië wereldkampioen zou worden
die mogen morgen naar huisquote:Op zaterdag 30 juni 2018 17:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heb ik helemal niet gezegd,ik ben voor spanie
Oh nee, dat was ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 17:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heb ik helemal niet gezegd,ik ben voor spanie
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke kann ook niet om dat in cos bijna nur vrouwen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |