quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Kijken of je zelf zo gezellig bent als je aids hebt, droeftoeter.
De terminale zijn de ergste ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Op zich wel een terechte klacht ja, ben je lekker aan het chillen op een feestje en dan gaat weer over iemands kanker die is uitgezaaid. En heel de sfeer is dan weg.
Als ik aids of een andere ziekte zou hebben zou ik niet elk gespreksonderwerp naar mijn ziekte sturen, nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Kijken of je zelf zo gezellig bent als je aids hebt, droeftoeter.
mee eens.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:26 schreef PzKpfw het volgende:
Deels terechte klacht inderdaad. Maar evengoed zijn er 'gezonde' mensen die ook altijd het gesprek op henzelf betrekken. Ze hebben altijd een net even wat sterker verhaal
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als ik aids of een andere ziekte zou hebben zou ik niet elk gespreksonderwerp naar mijn ziekte sturen, nee.
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als ik aids of een andere ziekte zou hebben zou ik niet elk gespreksonderwerp naar mijn ziekte sturen, nee.
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:25 schreef Goudenvis het volgende:
Dit is vooral erg bij bejaarden in kringverjaardagen, heb meteen ging zin meer in taart
?????quote:
Rustig hey, niet zo schreeuwen..quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:32 schreef Klaploper het volgende:
[..]
?????
ZEG DAN WAT JE EMO PUNT GIF WAARDIG VINDT AAN MIJN PIST
OP DEZE MANIER KAN IK ER TOCH NIET VAN LEREN
IK WEET NIET WAAROM MAAR AL MIJN LETTERS WORDEN VANZELF HOOFDLETTERS!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rustig hey, niet zo schreeuwen..
LOL/Het leven is niet altijd een lolletje.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:32 schreef Klaploper het volgende:
[..]
?????
DAT IS WEL VERVELEND VOOR JE.!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:33 schreef Klaploper het volgende:
[..]
IK WEET NIET WAAROM MAAR AL MIJN LETTERS WORDEN VANZELF HOOFDLETTERS!!!
WAAROM QUOTE JE ALLES TWEE KEER? OP LINKS HOEF JE NIET TE DUBBELKLIKKEN, BEJAARDE!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:38 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)jie-148068611925032/
WEET NIET IS EEN SOFTWARE FOUT HEB IK BEGREPEN VAN EEN ANDERE USER KAN DAAR NIKS AAN DOEN!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
WAAROM QUOTE JE ALLES TWEE KEER? OP LINKS HOEF JE NIET TE DUBBELKLIKKEN, BEJAARDE!
PISTquote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:32 schreef Klaploper het volgende:
[..]
?????
Er over klagen op fok is nog irritanter.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:16 schreef Klaploper het volgende:
...die altijd lopen te klagen.
Is er een gezellig feestje, wordt het weer verpest door zo'n kutwijf dat elk gesprek draait naar zijn/haar ziekte.
Vertelt iemand bijvoorbeeld over een leuke vakantie, dan moeten zo'n ziekje altijd laten weten hoe zielig ze zijn omdat ze dat door hun ziekte niet kunnen. Vertelt iemand iets over problemen die ze hebben, dan kunnen ze dat niet hebben, en beginnen gelijk over hun eigen lichamelijke klachten om toch nog de meeste zieligheidspunten te scoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |