Op een twijfelachtige exchangequote:Op maandag 23 juli 2018 02:47 schreef Roellie80 het volgende:
Morgen de eerste Thor’s op de markt.
https://mobile.twitter.com/bsc44_x/status/1020927133353295872

Net 2x VETquote:Op maandag 23 juli 2018 14:16 schreef Rossdale het volgende:
1 Thor is op Lbank nu meer waard dan 1 VET
Leuke spike van initiele listing maar dat dondert natuurlijk als een kaartenhuis in elkaar zodra de Binance swap voltooid is

Wat doe jij, nieuwe aanvraag of mail er achteraan met wijziging?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:11 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Ik heb inmiddels mijn VET in de mobiele wallet staan en zie dat er ook al VTHO wordt gegenereerd.
Nu er VET addressen zijn:
Denken de potentiële deelnemers aan de OceanEX ICO ook aan het sturen van het VET address zoals gevraagd was bij de whitelist van 15 juli?

Whitelist is nog open toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:11 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Ik heb inmiddels mijn VET in de mobiele wallet staan en zie dat er ook al VTHO wordt gegenereerd.
Denken de potentiële deelnemers aan de OceanEX ICO ook aan het sturen van het VET address zoals gevraagd was bij de whitelist van 15 juli?

Ik wilde eerst een nieuwe aanvraag doen maar mijn mailadres werd herkend dus dat kon niet. Toen maar gemaild.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat doe jij, nieuwe aanvraag of mail er achteraan met wijziging?

Ja moet ik nog ff doenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:11 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

Ik had mijn eerste "test" transactie snel binnen. Daarna de app van mijn telefoon gegooid en opnieuw geïnstalleerd mbv de import functie. Ging van een leien dakje. Daarna de rest overgeheveld en morgen maar eens kijken wat de prijs doet. Zoals altijd maakt Vechain waar wat het beloofd.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:13 schreef Koelkastje het volgende:
VET onderweg van Binance naar Wallet, spannend hoor

Het staat er al inquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:18 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste "test" transactie snel binnen. Daarna de app van mijn telefoon gegooid en opnieuw geïnstalleerd mbv de import functie. Ging van een leien dakje. Daarna de rest overgeheveld en morgen maar eens kijken wat de prijs doet. Zoals altijd maakt Vechain waar wat het beloofd.
Weet iemand ook of de Delta app voor een swap zorgt of moet je zelf alles handmatig bijwerken?
 !
!

Verdomme waarom is ven $1,93vandaag 6% gestegen en vet $1,86 5% gezakt.quote:

quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme waarom is ven $1,93vandaag 6% gestegen en vet $1,86 5% gezakt.
Ben je lekker genaaid met die trage omzetting in een uptrend market

Kon juist op geen beter moment komen toch, tijdens de lock down hebben bijna alle alts flink ingeleverd op BTCquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme waarom is ven $1,93vandaag 6% gestegen en vet $1,86 5% gezakt.
Ben je lekker genaaid met die trage omzetting in een uptrend market

Alle alts behalve ven jaquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kon juist op geen beter moment komen toch, tijdens de lock down hebben bijna alle alts flink ingeleverd op BTC
Als morgen Binance weer open is valt er pas weer wat nuttigs over te zeggen.

Ik heb nog steeds 21.000 VEN staan op de Binance app...quote:Op woensdag 25 juli 2018 03:47 schreef noobcrypto het volgende:
Krijg je nu ook automatischThor als je het op binance hebt staan? Ik zie het daar nog niet staan? Alleen dat het omgezet is naar VET.

Als ik nu kijk op Binance kan ik gewoon VET handelen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 07:24 schreef Roellie80 het volgende:
De VET markt op Binance had al geopend moeten zijn toch?..

Yes, hier ook gelukt. Valt nog mee met die pump. Ik dacht dat we wel naar de ¤0.02 zouden gaanquote:Op woensdag 25 juli 2018 07:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Als ik nu kijk op Binance kan ik gewoon VET handelen.
Na 1 nachtje (7 uur) slapen heb ik toch al 30 VTHO

Sell order invoeren voor de vastgestelde prijs zonder fee, buy order idem dito.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:56 schreef dimmak het volgende:
Wat is de beste manier om de swap aan te pakken met een app als Delta of Blockfolio?

2.1 cent nuquote:Op woensdag 25 juli 2018 08:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Yes, hier ook gelukt. Valt nog mee met die pump. Ik dacht dat we wel naar de ¤0.02 zouden gaan

nope, alleen met de walletquote:Op woensdag 25 juli 2018 08:51 schreef revpolen het volgende:
Kreeg je op binance ook thor? Nee toch?

Dom, zat te denken om voor 0 te verkopen en de waarde dan weer voor VET gebruiken zonder het van mijn BTC aftrekken. Maar dit is inderdaad veel beter.quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Sell order invoeren voor de vastgestelde prijs zonder fee, buy order idem dito.

Je bedoeld het average bedrag waar je voor gekocht hebt?quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Sell order invoeren voor de vastgestelde prijs zonder fee, buy order idem dito.

Bij hoeveel vet krijg je thor? Misschien toch maar eens naar de walletquote:

1quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:14 schreef revpolen het volgende:
[..]
Bij hoeveel vet krijg je thor? Misschien toch maar eens naar de wallet

vuistdiep in VEN dusquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:47 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds 21.000 VEN staan op de Binance app...
Zie niks van Thor/Vet.

Nee. Sell order van je complete stapel ven op de sluitingsprijs van binance.quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:58 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Je bedoeld het average bedrag waar je voor gekocht hebt?

Duidelijk, bedanktquote:Op woensdag 25 juli 2018 12:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Sell order van je complete stapel ven op de sluitingsprijs van binance.
Buy order van vet met prijs /100
 !
!

Evenstar

Evenstar

Lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2018 12:26 schreef Roellie80 het volgende:
Binance gaat ook Thor uitkeren
https://mobile.twitter.co(...)053907134963712?s=20

En die wallet is er alleen voor je mobiel toch?quote:

nice !! tnx voor de info linkquote:Op woensdag 25 juli 2018 12:26 schreef Roellie80 het volgende:
Binance gaat ook Thor uitkeren
https://mobile.twitter.co(...)053907134963712?s=20

Ik heb toch maar mijn average VEN prijs ingevoerd als koopprijs. Zo kan ik zien dat ik nog steeds officieel in min staquote:Op woensdag 25 juli 2018 12:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Sell order van je complete stapel ven op de sluitingsprijs van binance.
Buy order van vet met prijs /100
 !
!

hoe was je vakantie? beetje gehosseld?quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:
hebben jullie je VET gewoon op de mobiele wallet? ik durf dat niet echt
gaat ledger ook node bonus ondersteunen?

drama vakantiequote:Op woensdag 25 juli 2018 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hoe was je vakantie? beetje gehosseld?
 _
_ 

He, stel jij nu vragen over vechain?quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:

Heb het zojuist over gemaakt naar mijn mobiele wallet.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:

Had nog een oude liggen, factory reset, alleen die mobile wallet erop en weer uit.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:

Ik heb gewoon 2.100.000 VET op Binance staanquote:Op woensdag 25 juli 2018 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:

Lekker 35% VTHO mislopenquote:Op woensdag 25 juli 2018 19:51 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2.100.000 VET op Binance staan

Het interesseert me eigenlijk vrij weinig meerquote:
 .
 . 

Knap, dat lukt me niet de laatste tijd, na de vakantie wil ik stoppen met traden en gewoon plain in Bitcoin.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:06 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk vrij weinig meer.
Zo veel gedaan in het recente verleden, heb geen zin meer om het te volgen. Ik kijk nog 1x per maand.

Ik heb flink gecasht rond kerst.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Knap, dat lukt me niet de laatste tijd, na de vakantie wil ik stoppen met traden en gewoon plain in Bitcoin.

Oke nu ben je niet meer geloofwaardig, daagquote:Op woensdag 25 juli 2018 20:21 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik heb flink gecasht rond kerst.
Daarna was ik er he-le-maal klaar mee. Heb toen 100k laten staan in 40% VEN en 60% BTC.
Ik kijk zoals gezegd nu 1x in de maand eens.
Ik heb zoveel winst gemaakt dat als dit niks meer waard is ik nog steeds dik in de plus sta. Ik zie het als speelgeld, al besef ik dat het bizar klinkt met zo'n bedragen.

?quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke nu ben je niet meer geloofwaardig, daag

Gezien de spelfouten en de 60K aan cash welke hij heeft laten verdampen, zonder er naar om te kijken zegt mij genoeg.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:32 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
?
Wat is hier gek aan.
Zou toch zomaar kunnen.
Zal niet de 1e zijn en zeker niet de laatste.

Ik kijk ook echt zelden. Zit 80% in VEN. Alles op binance gewoon.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:21 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Daarna was ik er he-le-maal klaar mee. Heb toen 100k laten staan in 40% VEN en 60% BTC.
Ik heb zoveel winst gemaakt dat als dit niks meer waard is ik nog steeds dik in de plus sta. Ik zie het als speelgeld, al besef ik dat het bizar klinkt met zo'n bedragen.

Doe ff een FOk VET airdroppie dan.. gebeurd er nog wat nuttigs met dat gratis geld.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:21 schreef Blue_note het volgende:
[..]

Ben je nieuw met crypto? Tering zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gezien de spelfouten en de 60K aan cash welke hij heeft laten verdampen, zonder er naar om te kijken zegt mij genoeg.
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza.

Kerel, ben je serieus?quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gezien de spelfouten en de 60K aan cash welke hij heeft laten verdampen, zonder er naar om te kijken zegt mij genoeg.
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza.

Ja serieus, ik geloof er geen barst van.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:38 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Kerel, ben je serieus?
Spelfouten? Erg belangrijk met handel als dit ja.
Maar goed, laat het niet waar zijn, boeiend.
Neemt niet weg, dat er genoeg mensen zijn dit er zo over denken.

Waarom niet? Niet iedereen zit er nu nog in voor de korte termijn.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja serieus, ik geloof er geen barst van.

Jawel tuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet? Niet iedereen zit er nu nog in voor de korte termijn.
Geloof je niet dat er mensen hier zijn die tonnen hebben verdiend? Ben je nieuw hier?

Nieuw dus.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel tuurlijk.
Maar geloof die persoon en zijn post niet.
OkeThankYouBye.

Klinkt alsof je nog niet zo lang meedoet inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja serieus, ik geloof er geen barst van.

quote:

Waarom kost het geld ?quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nog niet zo lang meedoet inderdaad.
Maar in het geval van VeChain kost het geld om grotere aantallen op de exchange te laten staan

Nouja, het geeft minder rendamentquote:
Ja, maar denk je dat ze de nodes bonussen ook gaan uitkeren? Dat denk ik nietquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:34 schreef Rossdale het volgende:
Kost geen geld, Binance gaat ook Thor uitkeren

Doen ze nietquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nouja, het geeft minder rendament
[..]
Ja, maar denk je dat ze de nodes bonussen ook gaan uitkeren? Dat denk ik niet

Ah nee daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nouja, het geeft minder rendament
[..]
Ja, maar denk je dat ze de nodes bonussen ook gaan uitkeren? Dat denk ik niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |