Is er nog inside info?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 15:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Oh ok, ja ik dacht al. M'n kont voelt wel slecht na deze dump

Mja, dat ge-sowieso heb ik ook al 30 keer gehoord, laten we eerst maar ns zien dat hij die 12usd gaat breken, dan praten we verder.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Die trein gaat sowieso deze week, een aantal waren slim en hebben goedkoop groots ingekocht en dumpen ook weer op een top.
En je hebt mensen die janken dat ze geen huis hebben.

12usd lijkt me niet echt een realistisch doelquote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, dat ge-sowieso heb ik ook al 30 keer gehoord, laten we eerst maar ns zien dat hij die 12usd gaat breken, dan praten we verder.

Niet met VET nee, 0,12 op VET... om de MZS uitspraak te ontkrachtenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
12usd lijkt me niet echt een realistisch doel

Niet van mij iigquote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, dat ge-sowieso heb ik ook al 30 keer gehoord, laten we eerst maar ns zien dat hij die 12usd gaat breken, dan praten we verder.

Kan je nou al VET verkrijgen op binance?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet van mij iig
Maar we wachten woensdag af.

nopequote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan je nou al VET verkrijgen op binance?

Woensdag dus!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan je nou al VET verkrijgen op binance?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:BL3P invite voor als iemand er nog 1 zoektTe laat. Als iemand nog een invite over heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen als ie ijs en ijskoud is!

Naar Binance, maar dan wel zsm want ze sluiten deposits de 22equote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:20 schreef Che_ het volgende:
Gaat swap ook automatisch op mew? Of moet je alles op binance zetten?

Allebei de oren afgesneden, Vincent 2.0quote:

Geen dikke tieten scannenquote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Allebei de oren afgesneden, Vincent 2.0

Lezenquote:Op zondag 22 juli 2018 17:41 schreef Roellie80 het volgende:
Stel, ik heb 10k VEN, genoeg voor een strenght node. Wat moet ik doen om van deze bonus te genieten?

Ik zie niks over strenght nodes, alleen maar X-nodes..quote:Op zondag 22 juli 2018 17:49 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Lezen
https://medium.com/@vecha(...)y-event-51be44dd0738

Preciesquote:Op zondag 22 juli 2018 17:51 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik zie niks over strenght nodes, alleen maar X-nodes..

Beter lezen. Ronde 2 is voor iedereen, en je kan een x-node status winnen ofzoquote:Op zondag 22 juli 2018 17:51 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik zie niks over strenght nodes, alleen maar X-nodes..

Stuur maar op regel ik het voor jequote:Op zondag 22 juli 2018 17:41 schreef Roellie80 het volgende:
Stel, ik heb 10k VEN, genoeg voor een strenght node. Wat moet ik doen om van deze bonus te genieten?

How to participate?quote:Op zondag 22 juli 2018 18:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Beter lezen. Ronde 2 is voor iedereen, en je kan een x-node status winnen ofzo

Dan houdt het op.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
How to participate?
Eligible participants MUST meet the following criteria:
X Node holders based on the June 30 Ethereum snapshot;
Ik had 30 Juni geen 6k. En nu? Waar lees ik niet goe?

How to participate?quote:Op zondag 22 juli 2018 18:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
How to participate?
Eligible participants MUST meet the following criteria:
X Node holders based on the June 30 Ethereum snapshot;
Ik had 30 Juni geen 6k. En nu? Waar lees ik niet goe?

In ronde 2 kan je 1k VET winnen, leuk. Maar wat heeft dat te maken met mijn vraag over de 10k strenght node?quote:Op zondag 22 juli 2018 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
How to participate?
All addresses with more than 50,000 VET (not VEN) are eligible to participate in the ‘Token Swap Lucky Draw’;
Ronde 2 dus. De standaard bonus uit ronde 1 is alleen voor X nodes

Leuk, maar daar win je dus geen node status mee. In ronde 4 kan je een ronde winnen.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Beter lezen. Ronde 2 is voor iedereen, en je kan een x-node status winnen ofzo

Jij moet dat gewoon dumpenquote:Op zondag 22 juli 2018 18:41 schreef Roellie80 het volgende:
Wat moet ik doen met 10k vet voor een stenght node?

quote:Op zondag 22 juli 2018 17:49 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Lezen
https://medium.com/@vecha(...)y-event-51be44dd0738
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2018 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
How to participate?
All addresses with more than 50,000 VET (not VEN) are eligible to participate in the ‘Token Swap Lucky Draw’;
Ronde 2 dus. De standaard bonus uit ronde 1 is alleen voor X nodes
quote:Op zondag 22 juli 2018 18:42 schreef Tobiel het volgende:
Op 'strenght' zul je inderdaad niks gaan vinden
Zoveel Fok! VeChain fanboys, maar niemand die het antwoord weet op mijn simpele vraag. Ik was even vergeten dat het hier niet gaat om kennisoverdracht maar puberaal gedrag.quote:

Kan je wel zo doen maar je vraagstelling is dan ook niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zoveel Fok! VeChain fanboys, maar niemand die het antwoord weet op mijn simpele vraag. Ik was even vergeten dat het hier niet gaat om kennisoverdracht maar puberaal gedrag.
$12 eoy heeeujjjj

Goed, ik heb 10k VEN. Vanaf vandaag. Krijg je automatisch de node status, of moeten hier nog acties op ondernomen worden? Het is lastig googlen omdat er zoveel geschreven is over X-nodes. Maar zover ik heb gelezen kom ik niet meer in aanmerking voor een X-Node status. (behalve dan die ronde 4, maar die kans is maar erg beperkt.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je wel zo doen maar je vraagstelling is dan ook niet helemaal duidelijk.
Welke bonus heb je het over.
- De lockup van X Nodes bonus
- Het extra genereren van Thor bonus
-....?

Je hebt een punt hoor maar hier weet ook niemand meer hoe het zit met die cryptische chinenezen zooi.quote:Op zondag 22 juli 2018 18:55 schreef Roellie80 het volgende:
Zoveel Fok! VeChain fanboys, maar niemand die het antwoord weet op mijn simpele vraag. Ik was even vergeten dat het hier niet gaat om kennisoverdracht maar puberaal gedrag.
$12 eoy heeeujjjj

Als je geen X Node hebt (Dan zou je vanaf maart al 6k vast hebben moeten staan) dan is je enige optie het mini kansje in ronde 4 (verwaarloosbaar)quote:Op zondag 22 juli 2018 19:10 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Goed, ik heb 10k VEN. Vanaf vandaag. Krijg je automatisch de node status, of moeten hier nog acties op ondernomen worden? Het is lastig googlen omdat er zoveel geschreven is over X-nodes. Maar zover ik heb gelezen kom ik niet meer in aanmerking voor een X-Node status. (behalve dan die ronde 4, maar die kans is maar erg beperkt.
Misschien moet ik ook gewoon even afwachten tot na de swap...

Thanks. Dus het gaat automatisch, ik heb gelezen over de maturity periode, ik meen 10 dagen. Hopelijk gaat het via de Ledger ook ondersteund worden. Wel jammer dat er weinig officieels te vinden is over de non-X-nodes. Hopelijk na de mainnet release snel wat meer duidelijkheid.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je geen X Node hebt (Dan zou je vanaf maart al 6k vast hebben moeten staan) dan is je enige optie het mini kansje in ronde 4 (verwaarloosbaar)
Dan wordt het dus de gewone node status en dat gaat het extra thor genereren automatisch. Voor zover nu bekend is kan dat alleen in de vechain wallet zelf. Of Binance enz Thor generatie ondersteunen is nog niet bekend.
Er is wel een maturity periode dat je je node een x aantal dagen moet hebben voordat je daadwerkelijk Thor gaat genereren.

Kijk, duidelijke informatie. Bedanktquote:Op zondag 22 juli 2018 19:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Mjolnir Masternodes Maturity Period: 30 Days after VeChainThor Blockchain mainnet launch; Requires minimum 15,000,000 VET;
Thunder Nodes Maturity Period: 20 Days after VeChainThor Blockchain mainnet launch; Requires minimum 5,000,000 VET;
Strength Nodes Maturity Period: 10 Days after to VeChainThor Blockchain mainnet launch; Requires minimum 1,000,000 VET;
Confused? Here’s an example
Tony has 800,000 VET in his VeChain wallet and he decides to buy 200,000 additional ones. Once he properly deposits all his 1,000,000 VET in the ‘VeThor Forge’, the built-in function in VeChain wallet, the maturity period will start counting. 10 days after that, Tony’s VeChain wallet address becomes a full Strength Nodes and will be eligible for Strength Node Rewards given by the Foundation.

Ja er lopen nogal wat dingen door elkaar heen.quote:Op zondag 22 juli 2018 19:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Thanks. Dus het gaat automatisch, ik heb gelezen over de maturity periode, ik meen 10 dagen. Hopelijk gaat het via de Ledger ook ondersteund worden. Wel jammer dat er weinig officieels te vinden is over de non-X-nodes. Hopelijk na de mainnet release snel wat meer duidelijkheid.

Blijft lastig dat lezen. Je hoeft ook niet te reagerenquote:Op zondag 22 juli 2018 20:02 schreef fathank het volgende:
Moet ik het op gaan zoeken terwijl ik ergens lekker op het terras zit te pimpelen.
Je hebt ~15k ergens ingeduwd en dan moet iemand anders voor je gaan uitzoeken of je nog benefits krijgt voor t een of ander

Jij weet het dus ook niet.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:02 schreef fathank het volgende:
Moet ik het op gaan zoeken terwijl ik ergens lekker op het terras zit te pimpelen.
Je hebt ~15k ergens ingeduwd en dan moet iemand anders voor je gaan uitzoeken of je nog benefits krijgt voor t een of ander

Voor jou ook blijkbaar je komt hier vragen stellen die makkelijk te vinden zijnquote:Op zondag 22 juli 2018 20:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Blijft lastig dat lezen. Je hoeft ook niet te reageren

Nee klopt maar ik kan het wel vinden binnen een paar minutenquote:

Doe dan.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee klopt maar ik kan het wel vinden binnen een paar minuten

Ik ben geen circusdier die een kunstje doet op commandoquote:

Enkel een die praatjes heeft dus.quote:Op zondag 22 juli 2018 20:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben geen circusdier die een kunstje doet op commando

Dat mag jij vindenquote:

Is die er al of komt dat nog?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Later kan ook uiteraard maar dan moet je het via hun mobile wallet doen.

Wallet is al te downloaden. Je kan de app downloaden en je wallet aanmaken en eventueel een x node binden.quote:

Evenstar

Evenstar

Je kan geen X-node meer krijgen als dat je vraag was. Gewone node kan wel gewoon door straks alles in je wallet te dumpen.quote:[b]Op zondag 22 juli 2018 18:55 schreef Roellie80 het volgende:[/b
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
$12 eoy heeeujjjj

Op een twijfelachtige exchangequote:Op maandag 23 juli 2018 02:47 schreef Roellie80 het volgende:
Morgen de eerste Thor’s op de markt.
https://mobile.twitter.com/bsc44_x/status/1020927133353295872

Net 2x VETquote:Op maandag 23 juli 2018 14:16 schreef Rossdale het volgende:
1 Thor is op Lbank nu meer waard dan 1 VET
Leuke spike van initiele listing maar dat dondert natuurlijk als een kaartenhuis in elkaar zodra de Binance swap voltooid is

Wat doe jij, nieuwe aanvraag of mail er achteraan met wijziging?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:11 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Ik heb inmiddels mijn VET in de mobiele wallet staan en zie dat er ook al VTHO wordt gegenereerd.
Nu er VET addressen zijn:
Denken de potentiële deelnemers aan de OceanEX ICO ook aan het sturen van het VET address zoals gevraagd was bij de whitelist van 15 juli?

Whitelist is nog open toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:11 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Ik heb inmiddels mijn VET in de mobiele wallet staan en zie dat er ook al VTHO wordt gegenereerd.
Denken de potentiële deelnemers aan de OceanEX ICO ook aan het sturen van het VET address zoals gevraagd was bij de whitelist van 15 juli?

Ik wilde eerst een nieuwe aanvraag doen maar mijn mailadres werd herkend dus dat kon niet. Toen maar gemaild.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat doe jij, nieuwe aanvraag of mail er achteraan met wijziging?

Ja moet ik nog ff doenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 19:11 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

Ik had mijn eerste "test" transactie snel binnen. Daarna de app van mijn telefoon gegooid en opnieuw geïnstalleerd mbv de import functie. Ging van een leien dakje. Daarna de rest overgeheveld en morgen maar eens kijken wat de prijs doet. Zoals altijd maakt Vechain waar wat het beloofd.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:13 schreef Koelkastje het volgende:
VET onderweg van Binance naar Wallet, spannend hoor

Het staat er al inquote:Op dinsdag 24 juli 2018 21:18 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste "test" transactie snel binnen. Daarna de app van mijn telefoon gegooid en opnieuw geïnstalleerd mbv de import functie. Ging van een leien dakje. Daarna de rest overgeheveld en morgen maar eens kijken wat de prijs doet. Zoals altijd maakt Vechain waar wat het beloofd.
Weet iemand ook of de Delta app voor een swap zorgt of moet je zelf alles handmatig bijwerken?
 !
!

Verdomme waarom is ven $1,93vandaag 6% gestegen en vet $1,86 5% gezakt.quote:

quote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme waarom is ven $1,93vandaag 6% gestegen en vet $1,86 5% gezakt.
Ben je lekker genaaid met die trage omzetting in een uptrend market

Kon juist op geen beter moment komen toch, tijdens de lock down hebben bijna alle alts flink ingeleverd op BTCquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme waarom is ven $1,93vandaag 6% gestegen en vet $1,86 5% gezakt.
Ben je lekker genaaid met die trage omzetting in een uptrend market

Alle alts behalve ven jaquote:Op dinsdag 24 juli 2018 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kon juist op geen beter moment komen toch, tijdens de lock down hebben bijna alle alts flink ingeleverd op BTC
Als morgen Binance weer open is valt er pas weer wat nuttigs over te zeggen.

Ik heb nog steeds 21.000 VEN staan op de Binance app...quote:Op woensdag 25 juli 2018 03:47 schreef noobcrypto het volgende:
Krijg je nu ook automatischThor als je het op binance hebt staan? Ik zie het daar nog niet staan? Alleen dat het omgezet is naar VET.

Als ik nu kijk op Binance kan ik gewoon VET handelen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 07:24 schreef Roellie80 het volgende:
De VET markt op Binance had al geopend moeten zijn toch?..

Yes, hier ook gelukt. Valt nog mee met die pump. Ik dacht dat we wel naar de ¤0.02 zouden gaanquote:Op woensdag 25 juli 2018 07:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Als ik nu kijk op Binance kan ik gewoon VET handelen.
Na 1 nachtje (7 uur) slapen heb ik toch al 30 VTHO

Sell order invoeren voor de vastgestelde prijs zonder fee, buy order idem dito.quote:Op woensdag 25 juli 2018 08:56 schreef dimmak het volgende:
Wat is de beste manier om de swap aan te pakken met een app als Delta of Blockfolio?

2.1 cent nuquote:Op woensdag 25 juli 2018 08:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Yes, hier ook gelukt. Valt nog mee met die pump. Ik dacht dat we wel naar de ¤0.02 zouden gaan

nope, alleen met de walletquote:Op woensdag 25 juli 2018 08:51 schreef revpolen het volgende:
Kreeg je op binance ook thor? Nee toch?

Dom, zat te denken om voor 0 te verkopen en de waarde dan weer voor VET gebruiken zonder het van mijn BTC aftrekken. Maar dit is inderdaad veel beter.quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Sell order invoeren voor de vastgestelde prijs zonder fee, buy order idem dito.

Je bedoeld het average bedrag waar je voor gekocht hebt?quote:Op woensdag 25 juli 2018 10:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Sell order invoeren voor de vastgestelde prijs zonder fee, buy order idem dito.

Bij hoeveel vet krijg je thor? Misschien toch maar eens naar de walletquote:

1quote:Op woensdag 25 juli 2018 11:14 schreef revpolen het volgende:
[..]
Bij hoeveel vet krijg je thor? Misschien toch maar eens naar de wallet

vuistdiep in VEN dusquote:Op woensdag 25 juli 2018 06:47 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds 21.000 VEN staan op de Binance app...
Zie niks van Thor/Vet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |