ze hebben me eindelijk gevonden mortiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze hebben me eindelijk gevonden mortiealiensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niels daar al tegen gekomen?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Onze nieuwe skatebaan is ook in de vorm van een piemel.
heb geen azijnquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
schaaltje met azijn neerzetten
beter dan maden in je huisquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb geen azijn
Dacht dat roken die beesten wel afschrikte
azpi vertelde eens zoietsquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geen ervaring mee, jij wel?
Of olifanten.quote:
goed topicquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Zoals een beroemd filosoof zei: alles is een fallus
Ik had overigens gisteren ook een aanvaring met een Toyota Yaris... misschien was het wel dezelfdequote:
Meer op de snelweg.quote:
Hoe oud was die toyota?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had overigens gisteren ook een aanvaring met een Toyota Yaris... misschien was het wel dezelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
vertel!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had overigens gisteren ook een aanvaring met een Toyota Yaris... misschien was het wel dezelfde
Ambtenaar, elke vrijdagmiddag vrij.quote:
vrijmiboquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
a
Ambtenaar, elke vrijdagmiddag vrij.
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe oud was die toyota?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nou, hij sneed me af, verder niets spectaculairs eigenlijk.quote:
nja, soms is het maar beter als het niet spectaculair is.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, hij sneed me af, verder niets spectaculairs eigenlijk.
pas je op, je raakt nog eens overspannen jij.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:56 schreef LCMS het volgende:
ik zit lekker thuis, wat een lange zware dag was dit
Echt hèquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
pas je op, je raakt nog eens overspannen jij.
Waarom zou ik Aber willen adopteren? Dan moet ik een tweede huis kopen om die kwijt te kunnen...quote:
Was net ff op hoofdkantoor. Of ik ook mee kwam doen met de vrijmibo ;')quote:
wat is een snordrukker?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Was net ff op hoofdkantoor. Of ik ook mee kwam doen met de vrijmibo ;')
Heb vriendelijk bedankt. Werk liever een uur door dan daar schijnheilig te gaan zitten doen met die snordrukkers
Potjequote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:05 schreef Remqo het volgende:
Heerlijk in het zonnetje naar molentjes kijken met een potje bier
Nu nog, scheelt toch een stuk lopen elke keer.quote:
Hans heeft bijdehandjes gegetenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Potje![]()
Fles, blik of glas bedoel je natuurlijk
Ik plaste er meestal in.quote:
Oh ja! Nou ik ga hem wel een keer proberen, ooitquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, soms is het maar beter als het niet spectaculair is.
vega biefstuk was lekker trouwens
hij zal dan wel refereren naar een glas heineken. beetje hetzelfde ideequote:
Warsteiner, maar het idee klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hij zal dan wel refereren naar een glas heineken. beetje hetzelfde idee
Goede keuze!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Warsteiner, maar het idee klopt inderdaad.
en dan zeiken over vega biefstukquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Goede keuze!
Lang geleden dat ik eens Warsteiner heb gedronken. Wordt te weinig geschonken.
daar zou ik inderdaad overheen zeiken ja. bahbahquote:
Lief dagboekquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Zo, klaar voor vandaag. Dalijk sporten
Liever een Argentijnse steak.quote:
Zin in!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Liever een Argentijnse steak.
Ama boft maar weer vanavond.
trein heeft nog airco.. probeer es met 30graden in de UK bij een Gate te zitten wachten op een vliegtuig, zonder airco..quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Nu een uur in de trein. Blegh met dit weer.
Ja snap ik.quote:
Laatste half uur zit ik in een trein die geen airco heeft. Mooi bij de deur zitten zodat ik af en toe wat frisse lucht krijg.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
trein heeft nog airco.. probeer es met 30graden in de UK bij een Gate te zitten wachten op een vliegtuig, zonder airco..
Ik heb d'r al een toppa over gemaaktquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:35 schreef Pensylvania het volgende:
KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Haha zijn ze bij je vriend zn buurt zo skeer dat ze geen goede trein kunnen betalenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste half uur zit ik in een trein die geen airco heeft. Mooi bij de deur zitten zodat ik af en toe wat frisse lucht krijg.
Wel toepasselijk nu met die jankwijven van Twente er inquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb d'r al een toppa over gemaakt![]()
Hoe fucking slecht man
heb eigenlijk wel zin in die kk divisiequote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:35 schreef Pensylvania het volgende:
KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha zijn ze bij je vriend zn buurt zo skeer dat ze geen goede trein kunnen betalen
zal wel zon vies veolia treintje zijn die ze alleen in die onderontwikkelde stukjes NL hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha zijn ze bij je vriend zn buurt zo skeer dat ze geen goede trein kunnen betalen
i see what you did therequote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb eigenlijk wel zin in die kk divisie
Dankquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
goed topic
ONZ / De jaren '40, hoe was het?
Twentequote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zal wel zon vies veolia treintje zijn die ze alleen in die onderontwikkelde stukjes NL hebben.
welke gamequote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja wilde alleen dat even zeggen, nu ga ik weer verder met gamen
quote:
Echt he.quote:
wij vullen elkaar zo goed aan he, tis dat je een vent bent anders hak je allang bij de kut gegrepenquote:
Je bent zelf echt relaxedquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Mobiel quote meldingen zijn wel echt relaxed. ❤️
Het zaad van een maat kan geen kwaadquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wij vullen elkaar zo goed aan he, tis dat je een vent bent anders hak je allang bij de kut gegrepen
Klopt wel ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Echt he.
Van ene pauperbuurt naar andere pauperbuurt. Zal gevoelsmatig niet veel anders zijn voor Ama
Ik zei in het betreffende topic dat het klinkt als vrouwevoetbalquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb eigenlijk wel zin in die kk divisie
Om te jankenquote:
Da's wat anders dan een kratje Jupiler, dat wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien krijgt beste speler van Keuken Kampioen-divisie wel een spiksplinternieuwe keuken!
Daar speel je voor
Meestal gaat de beste speler meteen naar de Eredivisie om daar keihard te falen bij FC Groningen of NACquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
Maar als je dan telkens de beste speler bent, dan krijg je ieder jaar een nieuwe keuken...
Dag! Veel plezier en succesquote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik wens iedereen een prettig weekend! ❤️
Ik wacht niet, ik hoop.quote:
Oké Patriciaquote:Op vrijdag 29 juni 2018 17:24 schreef Remqo het volgende:
Ik kreeg een paar weken terug nog een tropische regenbui over me heen.
Binnen 2 seconden totaal doorweekt
Verdomme Haagsquote:
Ik woon vlakbij een toeristenval, de Zaanse Schansquote:
Hakuna Matataquote:
Mits ze latinabloed hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:14 schreef Catkiller het volgende:
Remqo die naait alle biologische zusjes van Zosk
Vampier klopt wel, ik word bruin in de zon en blijf liever in mn kist liggen.quote:
sneer naar zosk ditquote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:21 schreef Remqo het volgende:
Maar ik denk dat aziaten wel strakker zijn omdat de Aziatische man een nog kleinere heeft dan de latino.
wat vind je zo lekker aan bloed?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vampier klopt wel, ik word bruin in de zon en blijf liever in mn kist liggen.
Racist? Op zekere hoogte, maar een grapje over en weer moet kunnen.
focked upquote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:14 schreef Drug het volgende:
[..]
oh balen man. Ik heb ook allemaal gare shit te doen helaas
Zosk is bewust van zijn lengte en maakt er ook geen geheim van. Daarvoor alle respect in die openheidquote:
Het zit hem vooral in de wonden likkenquote:
Wat is jouw ervaring?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:21 schreef Remqo het volgende:
Maar ik denk dat aziaten wel strakker zijn omdat de Aziatische man een nog kleinere heeft dan de latino.
ik zie Aziatische meisjes hier bijna alleen maar met grote negers rondlopenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:21 schreef Remqo het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zie Aziatische meisjes hier bijna alleen maar met grote negers rondlopen
Complimenten voor de lengte en omtrek, maar haal het niet bij een neger.quote:
Lengte en omtrek van vagina's?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Complimenten voor de lengte en omtrek, maar haal het niet bij een neger.
Aziatische vaginas heb ik niet bestudeerd, daarvoor verwijs ik je naar Niels.quote:
Ja dacht misschien zo'n viespeuk die voor beiden gaat en deze vergelijken op basis van praktijkervaring met beide vagina's zou kunnen maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aziatische vaginas heb ik niet bestudeerd, daarvoor verwijs ik je naar Niels.
Ik ben zo'n viespeuk die enkel voor latinas gaat.
Misschien komt dat nog, maar Niels zou het beter kunnen uitleggen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dacht misschien zo'n viespeuk die voor beiden gaat en deze vergelijken op basis van praktijkervaring met beide vagina's zou kunnen maken.
Lik nog iets harderquote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog, maar Niels zou het beter kunnen uitleggen.
Soavenirsquote:
Nu Azpi nog hahaquote:
Geperforeerde darm van de homoseksquote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Had net hele rode Streep over de lengterichting op de poep
Ennwc papier vol
Kan dit een geknapte aambei zijn
Nee dat denk ik niet, ik verwijs je naar de post boven mijquote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Had net hele rode Streep over de lengterichting op de poep
Ennwc papier vol
Kan dit een geknapte aambei zijn
Glas bier met zelfklevend folie over de bovenkant met in t folie een gaatje?quote:
fruit met folie met gaatjesquote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glas bier met zelfklevend folie over de bovenkant met in t folie een gaatje?
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wat is dit dan voor een gestapo
Ja wat was dat dan. Ik viel halverwege binnenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een invasie van kuttopics trouwens vanavond
Vrucht van je perspectief.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een invasie van kuttopics trouwens vanavond
zie het net pasquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja wat was dat dan. Ik viel halverwege binnen
Nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb voor de rest van de avond deze techniek geoefend, mocht iemand interesse hebben.
Ja echt enorm.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:26 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Zijn jullie zelf wel tevreden over jullie prestaties?
ja echt enormquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:26 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Zijn jullie zelf wel tevreden over jullie prestaties?
ik heb dr net goed vol gekwarkt dus denk het welquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoop dat je moeder ook goed slaapt
sowquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb dr net goed vol gekwarkt dus denk het wel
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Voel me beetje Will Smith in I am Legend.
Jij bent dan mijn hond.
sow. Dikke doeiquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:38 schreef Vanillekwark het volgende:
En nu ga ik slapen.
inb4 je moeder gaat slapen
Truste
Heyquote:Op zaterdag 30 juni 2018 09:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
ook leuk dat jij er bent vanderwoodsen!
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 09:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
helemaal fantastisch dat jij er bent
Je had diegene ook even kunnen vertellen of dat nu wel echt een verstandige keuze zou zijn gezien haar omvang.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 11:08 schreef Catkiller het volgende:
Ben nu bij de supermarkt en stond net alweer een dikke ouwe zeug te leunen tegen dat schap met chocoladebroodjes enzo met oordoppen in blijkbaar.
De oorlog had die genenpoel wel mogen uitwissen.
Jeetje, wat erg zegquote:Op zaterdag 30 juni 2018 11:08 schreef Catkiller het volgende:
Ben nu bij de supermarkt en stond net alweer een dikke ouwe zeug te leunen tegen dat schap met chocoladebroodjes enzo met oordoppen in blijkbaar.
hitler had inderdaad beter een andere doelgroep kunnen kiezenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 11:08 schreef Catkiller het volgende:
Je dikke hoerenmoeder.quote:
Ze moest iets anders hebben denk ik maar ze kon niet zelfstandig op haar hoeven kon blijven staan terwijl ze in gesprek was met iemand van het personeel.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je had diegene ook even kunnen vertellen of dat nu wel echt een verstandige keuze zou zijn gezien haar omvang.
man man manquote:Op zaterdag 30 juni 2018 11:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze moest iets anders hebben denk ik maar ze kon niet zelfstandig op haar hoeven blijven staan terwijl ze in gesprek was met iemand van het personeel.
te warm voor fokquote:
Ja of je bemoeit je gewoon met je eigen zaken. Als iemand vel over been is zeg je toch ook niet dat ze eens een reep chocola moeten vreten.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je had diegene ook even kunnen vertellen of dat nu wel echt een verstandige keuze zou zijn gezien haar omvang.
hij welquote:Op zaterdag 30 juni 2018 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja of je bemoeit je gewoon met je eigen zaken. Als iemand vel over been is zeg je toch ook niet dat ze eens een reep chocola moeten vreten.
Dit klinkt alsof iemand ooit tegen jou heeft gezegd dat je je chocoladebroodjes eens moet laten staanquote:Op zaterdag 30 juni 2018 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja of je bemoeit je gewoon met je eigen zaken. Als iemand vel over been is zeg je toch ook niet dat ze eens een reep chocola moeten vreten.
Nog nooit. Maar ik vind niet dat je je mening overal maar over moet geven. Je kent die persoon niet, hebt geen idee hoe of wat, dus houd je oordelen maar voor je.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof iemand ooit tegen jou heeft gezegd dat je je chocoladebroodjes eens moet laten staan
als we al onze oordelen voor ons moeten houden blijft dit topic nog wel een weekje openquote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit. Maar ik vind niet dat je je mening overal maar over moet geven. Je kent die persoon niet, hebt geen idee hoe of wat, dus houd je oordelen maar voor je.
Nee, zeggen tegen degene niet inderdaad maar iedereen denkt wel eens zoiets als ze een dikke vrouw weer een saucijzenbroodje naar binnen zien douwenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit. Maar ik vind niet dat je je mening overal maar over moet geven. Je kent die persoon niet, hebt geen idee hoe of wat, dus houd je oordelen maar voor je.
is een van de redenen waarom ik graag naar de mac gaquote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, zeggen tegen degene niet inderdaad maar iedereen denkt wel eens zoiets als ze een dikke vrouw weer een saucijzenbroodje naar binnen zien douwen
Lekker observeren hoe alle dikkerdjes dubbele BigMac binnen een halve minuut verorberenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
is een van de redenen waarom ik graag naar de mac ga
Ja denken doe je maar dat het je een lieve lust is. Ik heb het over het daadwerkelijk tegen zo iemand zeggen. Zoals haags ook deed. Dat doe je gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, zeggen tegen degene niet inderdaad maar iedereen denkt wel eens zoiets als ze een dikke vrouw weer een saucijzenbroodje naar binnen zien douwen
ga je jezelf wel beter door voelen als je je salade en cola light naar binnen proptquote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker observeren hoe alle dikkerdjes dubbele BigMac binnen een halve minuut verorberen
Jaaa lekker aspartaam attenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga je jezelf wel beter door voelen als je je salade en cola light naar binnen propt
net genoeg van binnen gekregenquote:
Denk niet dat Haags dat echt doet. Dit blijft KLBquote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja denken doe je maar dat het je een lieve lust is. Ik heb het over het daadwerkelijk tegen zo iemand zeggen. Zoals haags ook deed. Dat doe je gewoon niet.
Je weet t maar nooitquote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk niet dat Haags dat echt doet. Dit blijft KLB
Om de een of andere reden is die verontwaardiging bij de gemiddelde persoon een stuk lager als zo'n opmerking tegen een man gemaakt wordtquote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja denken doe je maar dat het je een lieve lust is. Ik heb het over het daadwerkelijk tegen zo iemand zeggen. Zoals haags ook deed. Dat doe je gewoon niet.
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga je jezelf wel beter door voelen als je je salade en cola light naar binnen propt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |