Sterkte pikquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je zal maar dakdekker zijn en dakleer moeten branden nu..
Onder een palmboom in het Tiki bad?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha, nu lekker doorwerken zodat ik over 10 jaar iedere dag onder een palmboom lig en jij door moet werken tot je 71e. Haha
Tiki jij bent hem.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:03 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Onder een palmboom in het Tiki bad?
jaloers?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:03 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Onder een palmboom in het Tiki bad?
Was net even bij m'n zoon op de kamer en ik zou dat niet als lekker willen omschrijven.quote:
Het is hier buiten 19,8 graden, dus de hitte valt wel mee als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Was net even bij m'n zoon op de kamer en ik zou dat niet als lekker willen omschrijven.
Oh ja dan is het wel te doen. Hier gaat het langzaam richting 30 nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is hier buiten 19,8 graden, dus de hitte valt wel mee als je dat bedoelt.
je moeder dochter daarentegen...quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Was net even bij m'n zoon op de kamer en ik zou dat niet als lekker willen omschrijven.
ik kom wel eens in het kleedhokje.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom nooit in het tikibad, zelfs nog nooit geweest.
Zo doen we dat nieuwe Iwaquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha, nu lekker doorwerken zodat ik over 10 jaar iedere dag onder een palmboom lig en jij door moet werken tot je 71e. Haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |