SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Rol plat duwen, probleem opgelost.Pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken ook nog wel een leuk spelletje voor met je dochters.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Gast.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pics?
Ik ken ook nog wel een leuk spelletje voor met je dochters.
Ik wel een voor met je zoontjesquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pics?
In spoiler wegens privacy.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Rol plat duwen, probleem opgelost.Een huisgenoot van mij duwde de rol altijd plat, zodat er minder wc papier gebruikt werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Geen wonder met zo'n username, daar zou ik het toiletpapier van de gezamenlijke pot ook niet aan verspild willen zien.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:04 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Een huisgenoot van mij duwde de rol altijd plat, zodat er minder wc papier gebruikt werd.
Op die manier gebruik je juist meer, omdat het minder papier wordt.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:04 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Een huisgenoot van mij duwde de rol altijd plat, zodat er minder wc papier gebruikt werd.
Niet je bitterballen met een lepel uit het vet scheppen en gelijk opetenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:24 schreef Plompzakker het volgende:
Ik gebruik dat om het vet uit de bitterballen te laten lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |