Je hoerenmoeder ongezellige asociale wielerterroristquote:
Haha mad triggered jellyquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder ongezellige asociale wielerterrorist
Jij na aber haar afwijzing jaquote:
Mooie foto welquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:47 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry moet even met jullie delen wat ik aan het maken ben.![]()
Plaatje is net als jou.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:47 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry moet even met jullie delen wat ik aan het maken ben.![]()
gefeliciteerd kanjerquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou mensen kinders, geslaagd hoor. Scriptieverdediging ging vet goed. Kom maar met die moneys.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou mensen kinders, geslaagd hoor. Scriptieverdediging ging vet goed. Kom maar met die moneys.
Echt vreemd ja, maar jaquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Maar op basis van aantal gele kaarten uitgeschakeld
Engeland ookquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
België zal nu wel 1e willen worden.
Kom Discordquote:
Verdien jij niet te veel met dat gehoer dan hahaquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik snap de mentaliteit van Amerikanen met hun jagen voor de sport niet. Zo'n neger brengt je naar een plekje waar een dier loopt je pakt je wapen en je schiet dat beest dood en je bent blij, hoe dan? Echt zo'n treurige rijkeluis hobby, die vetnekken die dat in Afrika komen doen.
Zie dan liever dat ze elkaar neerschieten.
Maak er WK's op tv van. Kijk ik ook weer eens tv. Wedden erbij en feest is compleet.quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik snap de mentaliteit van Amerikanen met hun jagen voor de sport niet. Zo'n neger brengt je naar een plekje waar een dier loopt je pakt je wapen en je schiet dat beest dood en je bent blij, hoe dan? Echt zo'n treurige rijkeluis hobby, die vetnekken die dat in Afrika komen doen.
Zie dan liever dat ze elkaar neerschieten.
Ligt op mijn bed te chillen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je kuroi nu goed in de gaten?
zin in de wedstrijd?quote:Op donderdag 28 juni 2018 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je kuroi nu goed in de gaten?
best wel.. even mijn Belgisch retro shirt en gigantische driekleur van stal gehaald.quote:
ga je thuis kijken of op een groot plein ofzo?quote:Op donderdag 28 juni 2018 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
best wel.. even mijn Belgisch retro shirt en gigantische driekleur van stal gehaald.
dell?quote:Op donderdag 28 juni 2018 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel in de buurt ja maar mijn laptop staat op mijn bureau.
Rood, wit, blauw, zijn de kleuren waar ik van houquote:Op donderdag 28 juni 2018 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
best wel.. even mijn Belgisch retro shirt en gigantische driekleur van stal gehaald.
Zwart, goud, rood tot de doodquote:Op donderdag 28 juni 2018 19:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Rood, wit, blauw, zijn de kleuren waar ik van hou
Ik ga morgen uiteten (Argentijns) met mijn vriend en zaterdag hebben we een feestje van een vriend van hem.quote:
Nooit... kan niet zonder jouquote:Op donderdag 28 juni 2018 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Etto negeert mij, wat is deze?
Vakantie route plannen... waarschijnlijk naar Utrecht, you knowquote:Op donderdag 28 juni 2018 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga morgen uiteten (Argentijns) met mijn vriend en zaterdag hebben we een feestje van een vriend van hem.
En jij?
Ook leukquote:Op donderdag 28 juni 2018 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vakantie route plannen... waarschijnlijk naar Utrecht, you know
Ga je de R&P-meet bespioneren met dat kliekje?quote:Op donderdag 28 juni 2018 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vakantie route plannen... waarschijnlijk naar Utrecht, you know
R&Pquote:Op donderdag 28 juni 2018 19:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ga je de R&P-meet bespioneren met dat kliekje?
Zullen wij dat een keertje doen?quote:Op donderdag 28 juni 2018 19:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ga je de R&P-meet bespioneren met dat kliekje?
Jawel. Vriendin wil dat heel heel heel graag. Zo lang ze airco heeft en eigenwijs blijft gaan we.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zou niet met de auto gaan
Als je toch al met cachet bent heb je de losbandige deernes uit R&P niet meer nodig.quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Ga zelf sneuneus niemand mag jouquote:
Als je blauw was had je misschien iets te zeggen. Nu helemaal niks.quote:
ja jammer joh ik zei het eerst dus hou nu maar opquote:Op donderdag 28 juni 2018 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je blauw was had je misschien iets te zeggen. Nu helemaal niks.
haha alleen maar mannenquote:Op donderdag 28 juni 2018 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mensen die mij mogen:
Cachet
Crack
SideEffect
Mortaxx
Chloroform
Willoow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |