Gemeente gebeld, al 3 keer maar die kunnen niks doen, die verwijzen mij naar de afvaldienst, en die verwijzen mij naar de huurbaas die er weer geen klap aan doet want het is een huisjesmelker.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zet die bak van de gemeente voor die van jou of neem contact met ze op of ze hem dichterbij willen plaatsen.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:13 schreef Shoarmapatatje het volgende:
[..]
Gemeente gebeld, al 3 keer maar die kunnen niks doen, die verwijzen mij naar de afvaldienst, en die verwijzen mij naar de huurbaas die er weer geen klap aan doet want het is een huisjesmelker.
Wel al een boete gehad tijdens koningsdag omdat er namelijk een berg bierblikken voor mijn deur lag, plus allerlei andere gedumpte rotzooi, aparte was dan wel dat ik die hele week op vakantie was
hou het in de gaten en gooi een emmer zeik over die lui heenquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:48 schreef Shoarmapatatje het volgende:
Fokkers, hier echt een rotprobleem.
Woon je in het centrum, heb je buren, prima, geen last van.
Leuke bovenwoning, zonder kelder of opslagplaats, en alleen een halletje waar je met 2 man door past, en een lange trapnaar boven.
Nu is het zo dat mijn PMD bak als dump voor de buurt gebruikt word, want werkelijk elke dag liggen er wel weer hondenpoepzakjes in, of een laptop, of vuilniszakken, of blikken bier van anderen... etc.. etc..
Heb hem al 2x dichtgeschroeft, brieven opgeplakt, geen zin want dan ligt de hondenpoep letterlijk voor de deur.....
Klacht: Tokkie-buurtbewoners die te beroerd zijn een bak die letterlijk om de hoek staat van de gemeente te gebruiken
Klacht 2: Kutvliegen die afkomen op die stront van de buurthonden.
Moet je eens kijken hoeveel die schijten.quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:10 schreef oranjevogel1 het volgende:
sowieso hontenGeen paart als huisdier hebben.
Dit is wel typisch Nederlands. Wat ben ik blij dat ik niet in de randstad woon.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:48 schreef Shoarmapatatje het volgende:
Fokkers, hier echt een rotprobleem.
Woon je in het centrum, heb je buren, prima, geen last van.
Leuke bovenwoning, zonder kelder of opslagplaats, en alleen een halletje waar je met 2 man door past, en een lange trapnaar boven.
Nu is het zo dat mijn PMD bak als dump voor de buurt gebruikt word, want werkelijk elke dag liggen er wel weer hondenpoepzakjes in, of een laptop, of vuilniszakken, of blikken bier van anderen... etc.. etc..
Heb hem al 2x dichtgeschroeft, brieven opgeplakt, geen zin want dan ligt de hondenpoep letterlijk voor de deur.....
Klacht: Tokkie-buurtbewoners die te beroerd zijn een bak die letterlijk om de hoek staat van de gemeente te gebruiken
Klacht 2: Kutvliegen die afkomen op die stront van de buurthonden.
Ok dat is inderdaad wel een beetje klote.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:13 schreef Shoarmapatatje het volgende:
[..]
Gemeente gebeld, al 3 keer maar die kunnen niks doen, die verwijzen mij naar de afvaldienst, en die verwijzen mij naar de huurbaas die er weer geen klap aan doet want het is een huisjesmelker.
Wel al een boete gehad tijdens koningsdag omdat er namelijk een berg bierblikken voor mijn deur lag, plus allerlei andere gedumpte rotzooi, aparte was dan wel dat ik die hele week op vakantie was
Pics van je PMD.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Een bak waar je PMD in gooit.
Je bent niet verplicht die bak te hebben aan huis. Je kan hem laten verwijderen door de gemeente als jij kan aantonen dat je je PMD in de nabij gelegen grond container mikt.quote:
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Triest dat mensen dit niet weten eigenlijk.
Bijna.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Plastic
Melkkartons
dddddd.... nee, ik weet het niet.
Ooooh, zo dichtbij!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Bijna..
Plastic metaal drinkkartons.
In de stad heet dat gewoon afval.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Triest dat mensen dit niet weten eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |