Oh neequote:
Ja, ik denk dat het een hilarisch boek zou zijnquote:
Ja maar echt.. ik zit hier met allemaal mensen die het intens koud hebben.. dus vaak zitten we met de ramen dicht.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Aircogezeik komt wel heel veel voor lees ik in dat topic. En de zeurders krijgen schijnbaar ook regelmatig hun zin.
Sowieso een keer van die kantoor irritaties in boekenvormquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee
[..]
Ja, ik denk dat het een hilarisch boek zou zijn
[..]
Ja maar echt.. ik zit hier met allemaal mensen die het intens koud hebben.. dus vaak zitten we met de ramen dicht.
jaaaaaaaaaquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso een keer van die kantoor irritaties in boekenvorm
Ik zie nog steeds mensen in lange jassenquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
nederlanders zijn niet gemaakt voor dit weer gek
heb 1 collega die nooit weet wat ze wil.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar echt.. ik zit hier met allemaal mensen die het intens koud hebben.. dus vaak zitten we met de ramen dicht.
potloodventers zekerquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds mensen in lange jassen
Hoeveel % vrouw?quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou haar echt onder haar reet schoppen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb 1 collega die nooit weet wat ze wil.
te warm: raam open
te veel wind: raam dicht
te warm: airco aan
te koud: airco uit
nog te koud: vest aan
en dat allemaal binnen 2 uur.
Tja, vrouwen..quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb 1 collega die nooit weet wat ze wil.
te warm: raam open
te veel wind: raam dicht
te warm: airco aan
te koud: airco uit
nog te koud: vest aan
en dat allemaal binnen 2 uur.
Het was een 'vrouw'quote:
Ik ook.. zo het raam uitquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar echt onder haar reet schoppen.
50/50quote:
als dat eens zou kunnen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar echt onder haar reet schoppen.
Lolquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
50/50
Maar de mannen doen net zo hard mee aan 'ik heb het koud'
seauxquote:
Van die figuren die als alleenstaander over alles zitten te zeikenquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat eens zou kunnen.
maar ja, qua temperatuur doet de rest hier niet zo moeilijk dus we laten haar maar.
alleen als ze begint te zeiken over de muziek dan heeft ze pech
quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:16 schreef gianni61 het volgende:
heeft iemand al de nieuwe vegetarische biefstuk geprobeerd?
gisteren samen met sperziebonen gemaakt van kipquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:16 schreef gianni61 het volgende:
hahahahahahaquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gisteren samen met sperziebonen gemaakt van kip
Met een aanbeeld erachteraanquote:
aambeeldquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een aanbeeld erachteraan
Nee, maar het was op 538 toevallig en ze vonden het lekker, maar misschien kregen ze wel geld om dat te zeggen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:16 schreef gianni61 het volgende:
aambeeldquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een aanbeeld erachteraan
Eh... waarom maakt autocorrectie daar aanbeeld van ? :/quote:
ga het vanavond proberen. ben benieuwdquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar het was op 538 toevallig en ze vonden het lekker, maar misschien kregen ze wel geld om dat te zeggen.
Wil het wel proberen, maar alleen als het niet zulke achterlijke kleine stukjes zijn
ohw, schijnbaar kan het allebeiquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh... waarom maakt autocorrectie daar aanbeeld van ? :/
-> VBLquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:26 schreef LCMS het volgende:
ik heb echt helemaal niet meegekregen dat Cocu trainer is geworden van Fener
quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:26 schreef LCMS het volgende:
ik heb echt helemaal niet meegekregen dat Cocu trainer is geworden van Fener
quote:
is er ooit een moment waarop jij geen honger hebt?quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:26 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
nou krijg er gelijk honger van
toen ik de TT lasquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er ooit een moment waarop jij geen honger hebt?
Gewoon, ik werd er nat vanquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, net toen Haags erover begon. Hoezo?
haha, lekker voor je dikke piepzakquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je had gelijk hans, mijn contract is verlengd en daar ben ik uitermate blij mee natuurlijk
En daarna nog even aanstampenquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
aambeelden wel terecht eigenlijk, ja.
Laat even weten hoe het smaakt, ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga het vanavond proberen. ben benieuwd
[..]
ohw, schijnbaar kan het allebei
Zowel aambeeld als aanbeeld is juist. Aambeeld is de gebruikelijkste vorm.
De vorm aanbeeld is het oudst. Aan betekent hier ‘aan’ of ‘op’, en beeld is waarschijnlijk afkomstig van een oude werkwoordstam met de betekenis ‘slaan’ of ‘stampen’. De n van aanbeeld werd onder invloed van de b van -beeld als m uitgesproken. Deze m werd ook opgeschreven en zo is de schrijfwijze aambeeld in gebruik gekomen. Deze spelling is in elk geval in de zestiende eeuw al aangetroffen. Aambeeld is nu veel gebruikelijker dan aanbeeld.
Waarom zoveel?quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de anderhalve maand extra vakantiedagen dit jaar deed wel een glimlachje doorschemeren haha
Ik zie ook echt zo'n klein agressief meidje voor me die zo'n stalpoot zeikwijf zit kapot te stampenquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En daarna nog even aanstampen
Zo zit ik ook op de weg.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie ook echt zo'n klein agressief meidje voor me die zo'n stalpoot zeikwijf zit kapot te stampen
ik werd vanmorgen bijna aangereden, altijd leukquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo zit ik ook op de weg.
GA NAAR RECHTS![]()
![]()
dan stop ik mijn penis weer terug, bedankt voor niksquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee op dit moment eigenlijk niet.
Geen probleem.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan stop ik mijn penis weer terug, bedankt voor niks
Ik was het niet.. just sayn'quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd vanmorgen bijna aangereden, altijd leuk
nee, hij leek ook niet echt op jou geloof ik.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was het niet.. just sayn'
Fijn dat ik niet op een man lijk.quote:Op donderdag 28 juni 2018 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, hij leek ook niet echt op jou geloof ik.
maar gelukkig had ik ruimte om uit te wijken, anders had ik een toyota yaris in mn bijrijdersdeur gehad
Verstop ze wel in het uitzendbureau hahahaquote:Op donderdag 28 juni 2018 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama is er!
HIDE YO KIDS HIDE YO WIFE
quote:Op donderdag 28 juni 2018 12:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Verstop ze wel in het uitzendbureau hahaha
Sowquote:Op donderdag 28 juni 2018 12:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Surprise!quote:Op donderdag 28 juni 2018 12:21 schreef Amarantha het volgende:
https://onderzoek.elsevie(...)nten-2018/51/emmen/6 Emmen bijna onderaan in de lijst.
Dacht dat jij een ban hadquote:Op donderdag 28 juni 2018 12:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo zit ik ook op de weg.
GA NAAR RECHTS![]()
![]()
quote:
Ze vertrouwen het hier voor geen meter.quote:
Prima en met jou?quote:
Daar heb ik ook heel veel zin in.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben HYPED voor de wedstrijd van 20.00
Wie spelen er?quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oké.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt voor het vragen, met mij gaat het kut
quote:
okquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Haha zie mij even doen alsof mij het iets boeit.
ik heb het speciaal voor je opgezocht, het is panama tegen tunesiequote:
Kijk aan jou heb je wat.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het speciaal voor je opgezocht, het is panama tegen tunesie
die landen bestaan niet eens dus weet niet wat er gaat gebeuren
+ België tegen Engeland, maar dat gaat ook nergens meer om dus is ook niet boeiend om te kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het speciaal voor je opgezocht, het is panama tegen tunesie
die landen bestaan niet eens dus weet niet wat er gaat gebeuren
Gaat om 2e plek in poulequote:Op donderdag 28 juni 2018 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
+ België tegen Engeland, maar dat gaat ook nergens meer om dus is ook niet boeiend om te kijken
Lijkt me een leuke wedstrijd. Waarom gaat het nergens meer om?quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
+ België tegen Engeland, maar dat gaat ook nergens meer om dus is ook niet boeiend om te kijken
Echt hè, altijd spannend zo'n wedstrijd dat nergens meer om gaatquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
zijn allebei al door naar de volgende ronde.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke wedstrijd. Waarom gaat het nergens meer om?
wat voor schijtteam ben je dan als je alleen naar de halve finale kunt komen door wat kutlanden te verslaanquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je 2e wordt in poule hier tref je wellicht Japan en daarna kwartfinale Zweden/Zwitserland.
Dat is een droomroute naar halve finales.
Best een goeie theoriequote:Op donderdag 28 juni 2018 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
misschien krijg ik dan goeie teammaten omdat alle domme mensen dan voetbal kijken
wat toevallig ik heb goeie hand oog coördinatiequote:Op donderdag 28 juni 2018 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
Oh nee eigenlijk niet want domme mensen kunnen heel goed goeie hand oog coördinatie hebben.
Is geen toeval.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat toevallig ik heb goeie hand oog coördinatie
En dan staat Zwitserland met een muur voor het doel, doet een uitbraak en 1-0 en dan sta je daar als voetballend land.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je 2e wordt in poule hier tref je wellicht Japan en daarna kwartfinale Zweden/Zwitserland.
Dat is een droomroute naar halve finales.
heyquote:
veel te mooi weerquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wat een drukte overal, nog 1 ritje en dan heb ik alles in huis
Het is warm in Assen ja tfoe zegquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja nog 1 rit en dan omkleden en naar het strandje
Ja echt wel, heb zoiets, kan mijn dochter effe in het water spelen, ik een beetje kleuren en mensjes kijkenquote:
Only in Groningenquote:Op donderdag 28 juni 2018 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]![]()
Net tijdens pauze een lichtgetinte verkeersruzie met 2 blonde bois in een twingo.
Die turk stapt uit de auto en gaat zo'n steen gooien naar die twingo
Ik moet fok altijd wegklikkenquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
kwam net de grote directeur binnen om me te feliciteren met contractverlenging maar had niks van werk openstaan dus heel slim ''ja moest net even de PC opnieuw opstarten hij was zo langzaam haha'' gezegd
soms vind ik mezelf echt slim hoor
ik had alles weggeklikt dus zat naar het bureaublad te starenquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet fok altijd wegklikken
Hahaquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
kwam net de grote directeur binnen om me te feliciteren met contractverlenging maar had niks van werk openstaan dus heel slim ''ja moest net even de PC opnieuw opstarten hij was zo langzaam haha'' gezegd
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
voorlopig een jaarcontract om te zien of ik dan nog even hard werk als nuquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!![]()
Vaste aanstelling?
Doe ik ook somsquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had alles weggeklikt dus zat naar het bureaublad te staren
Was in Assen. Heb geen beelden helaas het ging zo snel allemaalquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Only in Groningen![]()
Heb je beelden ?
Ik wil ook kleurenquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja echt wel, heb zoiets, kan mijn dochter effe in het water spelen, ik een beetje kleuren en mensjes kijken
Nu op zoek naar een huisje?quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voorlopig een jaarcontract om te zien of ik dan nog even hard werk als nu
Minder kan niet dus dat komt wel goed toch.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voorlopig een jaarcontract om te zien of ik dan nog even hard werk als nu
Of kraakpand...quote:
ben je gek, heb al zo weinig vrije tijd en dat ga ik niet verspillen door ook nog boodschappen te doen en te kokenquote:
Mooi goedkoop kan die de rest van zijn geld aan spelletjes en thuisbezorgd.nl besteden.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan ook maar ik zie dat Hermann nog niet zo snel doen.
vergeet anime figuren nietquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi goedkoop kan die de rest van zijn geld aan spelletjes en thuisbezorgd.nl besteden.
Wat voor anime figuren heb je al?quote:
Of je staat 1-0 achter tegen Brazilie en dan moet je aanvallen. Dan sta je daar...quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
En dan staat Zwitserland met een muur voor het doel, doet een uitbraak en 1-0 en dan sta je daar als voetballend land.
Sterktequote:Op donderdag 28 juni 2018 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
Welke?quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb er tot nu toe 800 euro aan besteed dus heb er eentje
quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan moet je even naar de top post in /r/cummingonfigurines gaan
Klinkt wel beter ja.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je liever /r/cummingonstarwarsfigurines?
Nederland is het anders ook geluktquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of je staat 1-0 achter tegen Brazilie en dan moet je aanvallen. Dan sta je daar...
Ja neequote:Op donderdag 28 juni 2018 14:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan moet je even naar de top post in /r/cummingonfigurines gaan
gaat het weerquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
internet deed het heel even niet, dat was schrikken
dat is gebruikelijkquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het nog 5 minuten langer had geduurd was ik naar huis gegaan
Wel.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gatver nu schijnt de zon niet meer
Oh in Assen wel.quote:
Dat gaat wel wat ver.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou jij ook genomen willen worden door Rey met zo'n behaarde wookie strap-on
wij hadden vroeger koekjesquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:50 schreef LCMS het volgende:
Wij hadden vroeger ook een koekoeksklok, dat is mijn verhaal
nieuwe sheetquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:51 schreef LCMS het volgende:
Zeg 2NutZ![]()
Ik moet weer een nieuwe sheet met allemaal moleculen maken. Wat een leven
Kopieer gewoon van internet.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:51 schreef LCMS het volgende:
Zeg 2NutZ![]()
Ik moet weer een nieuwe sheet met allemaal moleculen maken. Wat een leven
quote:
Jaaa hij schijnt weer, zal zo bikini aantrekken, kan ik mijn vetjes ook effe showen op het strandjequote:
Wat ben je ook een lekker sneeuwvlokje he... heb je nieuwe moleculen gevonden?quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
ik ben waarschijnlijk de eerste ter wereld die het maakt
Picsquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jaaa hij schijnt weer, zal zo bikini aantrekken, kan ik mijn vetjes ook effe showen op het strandje
quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
ik ben waarschijnlijk de eerste ter wereld die het maakt
ook zelf gemaaktquote:
Nog niet, eerst even theoretisch wat dingen (maar paar duizend opties als ik zo kijkquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Wat ben je ook een lekker sneeuwvlokje he... heb je nieuwe moleculen gevonden?
nopequote:Op donderdag 28 juni 2018 14:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Effe mijn moppie's spammen, ze zijn zooooo schattig en hebben hoog koetsie koetsie gehalte
[ afbeelding ]
heb liever een visquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Effe mijn moppie's spammen, ze zijn zooooo schattig en hebben hoog koetsie koetsie gehalte
[ afbeelding ]
Cutequote:Op donderdag 28 juni 2018 14:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit meeneemt in je grafkist dan zullen archeologen kwijlen en theorieën bedenken over dit schitterende voorwerpquote:
past niet, heb al in testament geschreven dat ik al mijn games en consoles mee wil hebben in de kistquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Als je dit meeneemt in je grafkist dan zullen archeologen kwijlen en theorieën bedenken over dit schitterende voorwerp
Hoop werk nog dus... pffft.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nog niet, eerst even theoretisch wat dingen (maar paar duizend opties als ik zo kijk) uitrekenen en zodat we daarna gerichter kunnen zoeken
Ja.quote:
Lekker met wat marinade op de bbq.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
ja, hiermee heb je haar dus weggejaagd hequote:
Ach ze post toch geen pics.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hiermee heb je haar dus weggejaagd he
true het gaat meestal over knaagdieren, strandjes of klussenquote:
zelfs een seniele bejaarde als iwakneus weet hoe je moet uploadenquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:18 schreef Catkiller het volgende:
Misschien is ze zo oud als Etto en snapt ze upgraden niet
Hahaatjesquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ze een error krijgt dat de foto te groot is om te uploaden
Ja idd.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true het gaat meestal over knaagdieren, strandjes of klussen
Die tijd dat hij nog foto's van zijn tv maaktequote:Op donderdag 28 juni 2018 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelfs een seniele bejaarde als iwakneus weet hoe je moet uploaden
Dat is cholo met een blonde pruik op.quote:
oew, even kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is cholo met een blonde pruik op.
sowquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja die ene keer dat hij 5 seconden stopte met ademen tijdens het slapen
toch jammer dat er geen foto van cholo in stondquote:
Die had ik ooit eens gekregen, misschien als je het lief vraagt aan haarquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch jammer dat er geen foto van cholo in stond
Dit. Heb hem uitgeprint en gelamineerd en gebruik hem nog regelmatigquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die had ik ooit eens gekregen, misschien als je het lief vraagt aan haar
Ik heb hem verwijderdquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Heb hem uitgeprint en gelamineerd en gebruik hem nog regelmatig
knap hequote:Op donderdag 28 juni 2018 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt in de laatste 3 minuten in 8 topics gepost
Verwijderd waarvan? betekent dat dat je hem eerst opgeslagen hebt?quote:
Nou ja, dat krijg je automatisch als je hem krijgt op whatsappquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verwijderd waarvan? betekent dat dat je hem eerst opgeslagen hebt?
Ik heb het in paint nagetekendquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Heb hem uitgeprint en gelamineerd en gebruik hem nog regelmatig
oh, ik ook, maar meer foto's is altijd beterquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die had ik ooit eens gekregen, misschien als je het lief vraagt aan haar
Volgende keer gewoon eventjes paar camera's ophangen. Heb je meteen bewegend beeld erbijquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik ook, maar meer foto's is altijd beter
Oh op whatsapp...quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, dat krijg je automatisch als je hem krijgt op whatsapp
Als dit echt zo is wil ik het zienquote:
man man manquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
keek net uit het raam en zag een klein kind in een vijver vallen
echt he, kudt oudersquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt he, kunnen ze tegenwoordig niet gewoon oppassen
er zwemmen meer vissen in de vijver zag ik netquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben het te druk met tot miljard tellen op forums
de eckte eckte zegge foraquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben het te druk met tot miljard tellen op forums
gooi op insta danquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Wow ik heb na 1 jaar weer eens een nieuwe selfie gemaakt.
dat komt goed uit, mijn FOK! fapfolder is al 2 weken niet geupdatequote:Op donderdag 28 juni 2018 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Dat is tijd waarin je ook had kunnen simsen jaquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:55 schreef Amarantha het volgende:
check haar zus ook meteen evenquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
even kijken of djedje een nieuwe selfie heeft gepost
is wel knapperquote:
doe niet zo achterlijkquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je bedoelt als je ze alle twee afwijst
haha bijna half 5 doeiquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zo Der_Mann en LCMS
doe niet zo blauwquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zo Der_Mann en LCMS
Ik kan d'r ook niks aan doen jaquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat dit ooit een hit was. Man man man
Nee kloptquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan d'r ook niks aan doen ja
Ja weet welke je bedoelt. Of ze zo heette weet ik niet meer.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik had toen altijd van die illegale cd's, waren wel bedrukt en met hoesje enzo...hoe heette die krengen ook alweer? HiteXplosion ofzo toch?
Hendig wel ja, dat was prima geld verdienen jaquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was wel gouden handel vroeger op school. Cd's branden voor anderen.
truequote:Op donderdag 28 juni 2018 16:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hendig wel ja, dat was prima geld verdienen ja![]()
Die brander heeft zichzelf flink terugverdiend
Lekker poepen in het donker.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aan het poepen en de lichten gaan steeds uit, moet ik steeds van het toilet af om de deur open te doen en te bewegen en dan is er weer licht. WTF
whaha ik zie het nog voor me. Wat een ellendequote:Op donderdag 28 juni 2018 16:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die branders niet zo snel waren toen
Met je andere zintuigenquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe moet je dan na afloop je poep bestuderen?
Dan doe je het licht aan wanneer je klaar bent, tadaaaaquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil toch altijd ook graag een visuele inspectie doen.
dat was nu net het probleem jeeetjequote:Op donderdag 28 juni 2018 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan doe je het licht aan wanneer je klaar bent, tadaaaa
Gatverdamme manquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aan het poepen en de lichten gaan steeds uit, moet ik steeds van het toilet af om de deur open te doen en te bewegen en dan is er weer licht. WTF
Gewoon je telefoonlampje aan doenquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe moet je dan na afloop je poep bestuderen?
Kijk, dit zijn tips waar ik wat aan heb.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon je telefoonlampje aan doen
Je vrouw heeft toch wel gewoon een stoma? Vrouwen die poepen zijn echt vies.quote:
Eens, en nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je vrouw heeft toch wel gewoon een stoma? Vrouwen die poepen zijn echt vies.
Oeiquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:28 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hij is ook even op vakantie zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |