Koert zat bij de Betweters wel altijd op Femke te geilen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Derksen heeft het later gerectificeerd, het was veel discusseren nooit neuken.
Alleen de laatste 3 minutenquote:
Was best serieus over Bosz bij Dortmund en Ajax.quote:
Betwetersquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koert zat bij de Betweters wel altijd op Femke te geilen.
Ze hebben het toen ook nog eens uitgepraat op Twitter, Koert zei dat hij wel vaker in de problemen kwam door de uitspraken van Johan.
Bosgod. Dat lijkt mij het leukste. Die Bosz boeit mij niet zo.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Was best serieus over Bosz bij Dortmund en Ajax.
Boskamp over Duitsland was wel lachen natuurlijk.
Skippybal voor je.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn optreden vorige week vrijdag was wel serieus het slechtste wat ik ooit heb gehoord.
Ik heb Fox al opgezegd (lol)quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:19 schreef Masterminded het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat FOX al weken een WK-Talkshow heeft (lol)
Kandidaten met burgemeesterservaring? BAANTJESCAROUSSELquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:17 schreef Doublepain het volgende:
Dat hoeft idd niet, grootste stad van het land nee daar hoef je geen ervaring voor te hebben
Met alleen maar kneusjesquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:19 schreef Masterminded het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat FOX al weken een WK-Talkshow heeft (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |