Ik zou mijn vent op zijn flikker geven als hij zo dacht. Maar jij vindt het wel ok dus?quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:55 schreef Tally het volgende:
Straks als mijn dochters een stuk ouder zijn ga ik dat soort dingen met ze doen. Stedentripjes met vliegtuig. Mag hij lekker doorwerken
Ja. Die ruzies hebben we gehad maar je krijgt het er niet uit. Dus heb ik me er maar bij neergelegd.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou mijn vent op zijn flikker geven als hij zo dacht. Maar jij vindt het wel ok dus?
Jammer wel hoor, maar jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Die ruzies hebben we gehad maar je krijgt het er niet uit. Dus heb ik me er maar bij neergelegd.
Dan is het te laat en heeft hij pechquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer wel hoor, maar ja
Hopelijk heeft hij er later iig geen spijt van
Tof!quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:03 schreef minilot het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om aankomende herfst weer eens oostwaarts gaan. Mogelijk Roemenië.Roadtrippeeeeh.
daar naartoe rijden of vliegen en auto huren?quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:03 schreef minilot het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om aankomende herfst weer eens oostwaarts gaan. Mogelijk Roemenië.Roadtrippeeeeh.
Wodka, fruit en goedkope rode wijn toch?quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:05 schreef Molo het volgende:
Zaterdag verjaardag Larf deel twee. Warm dus ik wil sangria maken. Iemand een bazenrecept?
Bazenrecept weet ik niet maar deze vind ik lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:05 schreef Molo het volgende:
Zaterdag verjaardag Larf deel twee. Warm dus ik wil sangria maken. Iemand een bazenrecept?
Zelf rijden!quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
daar naartoe rijden of vliegen en auto huren?
Oei, dat is wel vervelend! Waar kwam het door, die indruk?quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:08 schreef Tally het volgende:
Ik heb vandaag kennis gemaakt met mijn huisarts. Maar ze heeft een onzekere eerste indruk achter gelaten. Normaal hoop je al dat je je dokter weinig ziet maar nu helemaal.
Nee geen wodka joh gekquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wodka, fruit en goedkope rode wijn toch?
https://www.davidlebovitz.com/rose-sangria-recipe/ !quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:05 schreef Molo het volgende:
Meh... Geen fan van Fanta en die licor 43quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Bazenrecept weet ik niet maar deze vind ik lekker
http://www.licor43.nl/nl/cocktails/sangria-43-rood/
Eww!quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Bazenrecept weet ik niet maar deze vind ik lekker
http://www.licor43.nl/nl/cocktails/sangria-43-rood/
Met koter is de auto iig sneller volquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Zelf rijden!Nou ja, J. dan. Geen haast, op weg erheen is ook wel het één en ander aan boeiends te vinden
En eigen auto volproppen met zoveel meuk als je nodig denkt te hebben is altijd fijn. Zeker nu met koter, dunkt me.
Doordat ze eigenlijk niet wist wat ze met mijn vraag aan moest. Wat ik op zich begrijp want ze werkt er nu 3 maanden maar toch.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei, dat is wel vervelend! Waar kwam het door, die indruk?
Meer info nodig voor oordeelquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:08 schreef Tally het volgende:
Ik heb vandaag kennis gemaakt met mijn huisarts. Maar ze heeft een onzekere eerste indruk achter gelaten. Normaal hoop je al dat je je dokter weinig ziet maar nu helemaal.
Alleen vertellen als je wilt natuurlijk, maar wat voor vraag was dat?quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Doordat ze eigenlijk niet wist wat ze met mijn vraag aan moest. Wat ik op zich begrijp want ze werkt er nu 3 maanden maar toch.
Ze twijfelde aan de dingen die ze zelf zei. Ik kon er niet uit opmaken of ze nu hardop aan het denken was of toch tegen mij of mijn dochtertje aan het praten was.
Ja dank u!quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:11 schreef minilot het volgende:
[..]
https://www.davidlebovitz.com/rose-sangria-recipe/ !
Ik wil mijn oudste laten testen op ADD. Iets wat ik niet zo maar in mijn hoofd heb gehaald maar na gesprekken met haar juffrouw en met mensen op mijn werk (huisartsen e.d.).quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Alleen vertellen als je wilt natuurlijk, maar wat voor vraag was dat?
Snap ikquote:
Dat gaat toch via de gemeente tegenwoordig voor jeugd tot 18 jaar?quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil mijn oudste laten testen op ADD. Iets wat ik niet zo maar in mijn hoofd heb gehaald maar na gesprekken met haar juffrouw en met mensen op mijn werk (huisartsen e.d.).
Waar je een verwijzing van de huisarts voor nodig heb. De betaling gaat via de gemeente. Waar je ook eerst toestemming voor nodig heb.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat gaat toch via de gemeente tegenwoordig voor jeugd tot 18 jaar?
Welkom in mijn leven. Misschien maar goed dat ik dan geen huisarts ben gewordenquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze twijfelde aan de dingen die ze zelf zei.
Ik weet dit niet 100% zeker maar ik dacht van niet?quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Waar je een verwijzing van de huisarts voor nodig heb. De betaling gaat via de gemeente. Waar je ook eerst toestemming voor nodig heb.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:20 schreef mjan het volgende:
[..]
Welkom in mijn leven. Misschien maar goed dat ik dan geen huisarts ben geworden
Ja. Maar zonder die verwijzing doen ze niks. Ja als ik alles volledig zelf betaal welquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet dit niet 100% zeker maar ik dacht van niet?
Had je wel al bij je gemeente aangeklopt?
Ik lees het net ja, bijzondere route welquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Maar zonder die verwijzing doen ze niks. Ja als ik alles volledig zelf betaal wel
Daarom zeg ik, ik begrijp het aan de ene kant ook. Maar mij het gevoel geven dat ik iets verkeerd doe vind ik ook niet zo fijn. Het gesprek in mijn hoofd nog eens afgespeeld en dat kwam doordat zij zo twijfelde. Tig keer vragen wat ik nu eigenlijk wil. Ja mijn kind helpen want als ze verder gaat zoals nu word het later een kraspanda.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lees het net ja, bijzondere route wel
https://vng.nl/onderwerpe(...)er-toegang-jeugdhulp
Ik vind het niet zo heel gek dat een arts dit niet zo één twee drie weet of onzeker over is. Het vak van een huisarts is nogal breed en dit is heel specifiek (en vrij nieuw nog).
Je kunt overigens ook via het centrum jeugd en gezin terecht, jeugdartsen daar mogen ook doorverwijzen.
Mja weet je. Mij maakt geen reet uit hoe als mijn kind maar geholpen wordquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:34 schreef Barreltje het volgende:
Thuis!![]()
Tally wat een gedoe zo!
En Krea, donder op met die meuk.. mijn Facebook-loze leven is fantastisch!
Hoezo gaf ze jou het gevoel dat je iets verkeerd deed dan? Dat gevoel kreeg jij zelf toch? En jij vond dat zij onzeker wasquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik begrijp het aan de ene kant ook. Maar mij het gevoel geven dat ik iets verkeerd doe vind ik ook niet zo fijn. Het gesprek in mijn hoofd nog eens afgespeeld en dat kwam doordat zij zo twijfelde. Tig keer vragen wat ik nu eigenlijk wil. Ja mijn kind helpen want als ze verder gaat zoals nu word het later een kraspanda.![]()
Die papieren van Centrum jeugd en gezin heb ik nu ook gehad. Samen met een papier van kind en ouder.
Nee dat vind ik niet. Ik heb alles verteld wat er te vertellen was. Ik had misschien wel kunnen vertellen dat ze me een naar gevoel gaf er mee. Maar onzeker was en ben ik zeker niet.quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo gaf ze jou het gevoel dat je iets verkeerd deed dan? Dat gevoel kreeg jij zelf toch? En jij vond dat zij onzeker was
Meer communiceren, zo te horen, beide.
Ik snap je gedachtengang n.a.v. je posts niet zo eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2018 23:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet. Ik heb alles verteld wat er te vertellen was. Ik had misschien wel kunnen vertellen dat ze me een naar gevoel gaf er mee. Maar onzeker was en ben ik zeker niet.
Natuurlijk vraag je je wel eens af of je het goed doet voor je kind. En heeft dat met een deel onzekerheid te maken.
Maar ik ging er heen voor een verwijzing. Als ik die niet van haar had gehad dan had ik het anders geregeld.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:38 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Poes is ook blij dat we thuis zijn...
Sorry van de nek aids
Broek uit! Broek uit!quote:Op woensdag 27 juni 2018 23:44 schreef Tally het volgende:
De eerste avonden dat je alleen slaapt, slaap je toch minder goed.
Ik kreeg laatst een email van m'n Hongaarse vakantieliefde van toen ik 13 was ofzo...Levi.quote:Op woensdag 27 juni 2018 22:34 schreef Tally het volgende:
Ik heb nog nooit een vakantievriendje of liefde gehad![]()
Ooit wel eens verkikkerd op iemand die ik dan in de avond ging bellen vanuit een telefooncel om zn stem te horen. Ik was 16 ofzo. Nog niet eens.
Maar hij vond het toch minder leuk geloof ik
Volgend jaar dan.quote:Op donderdag 28 juni 2018 03:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een email van m'n Hongaarse vakantieliefde van toen ik 13 was ofzo...Levi.![]()
Wij gingen altijd kamperen in Oost Europa. Drie weken, met de vouwwagen. Dit wil ik mijn jongens ook zo graag bieden. Vind het ook erg jammer dat er deze zomer niet weg gaan, T had het geweldig gevonden. Maar met een mini baby niet te doen,helaas.
Turbulatie. Heh. Voelt alsof je het ook zo zou moeten kunnen schrijven.quote:Op donderdag 28 juni 2018 04:58 schreef Myraela het volgende:
Jeetje. Dat was een kutvlucht. Of nouja, de eerste vier uur constant turbulatie. Uiteindelijk zo heftig dat de cabin crew ook werd gevraagd te gaan zitten.
Gelukkig waren de laatste 5 uur weer rustiger, anders had ik echt met moeite de volgende vlucht ingestapt.
Bak Noorse koffie en zulks halen?quote:
Eerst even vanalles afhandelen.. gaan eerst op deze kade een natte scheet lossen zodat we de rivier op kunnen. Daar gaat de rest eruit, alleen niet bekend wanneer die kade vrij is..quote:
Succes daarmeequote:Op donderdag 28 juni 2018 06:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerst even vanalles afhandelen.. gaan eerst op deze kade een natte scheet lossen zodat we de rivier op kunnen. Daar gaat de rest eruit, alleen niet bekend wanneer die kade vrij is..
In '87 waren die nog relatief nieuwquote:Op woensdag 27 juni 2018 22:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was mooi. Twin Towers wel een aanrader.
Ik vind dit prachtig.quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam is een etterbakHij heeft na ruim 10 jaar ontdekt hoe je het traphekje (onder aan de trap geplaatst) open krijgt en stond vrolijk naast ons bed te kwispelen en druk te doen net
![]()
Oh boy..
Mooi toch. Daar kun je dan ook niet boos op worden.quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam is een etterbakHij heeft na ruim 10 jaar ontdekt hoe je het traphekje (onder aan de trap geplaatst) open krijgt en stond vrolijk naast ons bed te kwispelen en druk te doen net
![]()
Oh boy..
Nee, hij kreeg een hele dikke knuffel van mequote:Op donderdag 28 juni 2018 08:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mooi toch. Daar kun je dan ook niet boos op worden.
Naja, Sally zal volgende week gewoon heel stilletjes op het voeteneind van het bed springen en weer gaan slapen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, hij kreeg een hele dikke knuffel van meWe moeten er wel heel erg om lachen. Hoop alleen dat hij dit niet voor half 7 's ochtends gaat doen als hij vindt dat het etenstijd is
Haha jammer voor haar dat zij dan Sams plekje beneden krijgt.. Sam slaapt dan een paar dagen boven.quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, Sally zal volgende week gewoon heel stilletjes op het voeteneind van het bed springen en weer gaan slapen.
Oneerlijkquote:Op donderdag 28 juni 2018 08:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha jammer voor haar dat zij dan Sams plekje beneden krijgt.. Sam slaapt dan een paar dagen boven.
haha nja ik vermoed dat er gegrom bij komt kijken als ze elkaar 's nachts tegen komen.. En ze is het gewend hier gelukkig..quote:
Was ook maar grapje.quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha nja ik vermoed dat er gegrom bij komt kijken als ze elkaar 's nachts tegen komen.. En ze is het gewend hier gelukkig..Ging vorige keer helemaal zonder morren.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was ook maar grapje.
Zo lang het maar zacht is, is die smurf wel blij.
Op de bank slapen = ook dikke prima.
Is ook zacht.quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]op haar kussen in de gang
Maar dat slaapt prima hebben we vernomen
De mijne komt vanmiddag, als het goed is. Om een stuk lelijkheid weg te werken.quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:38 schreef Molo het volgende:
De bouwvakkermeneer hier was vroeg, heel chill en is alweer weg, mooi
Die koof maken ofzo toch?quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De mijne komt vanmiddag, als het goed is. Om een stuk lelijkheid weg te werken.
Ja, koof in de keuken, om al het lelijke leidingwerk dat ze door de muur getrokken hebben. En k hoop dat ie informatie heeft over of en wat ie van plan is (ergo, of hij het mag) met de ketel in de hal.quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Die koof maken ofzo toch?
Hier moet het hele benedenplafond geschilderd worden na lekkage, en boven een kamer behangen
Maar hij was heel prima, nooit eerder met verzekering te maken gehad dus dat was afwachten
Geen zin alleen om kamer leger te trekken en gordijnen en lampen van de plafonds... Heb wel wat beters te doen
Ben benieuwd wat eruit komt, allemaal weer lekker ingewikkeld iigquote:Op donderdag 28 juni 2018 08:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, koof in de keuken, om al het lelijke leidingwerk dat ze door de muur getrokken hebben. En k hoop dat ie informatie heeft over of en wat ie van plan is (ergo, of hij het mag) met de ketel in de hal.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is ook zacht.
Edit: misschien fluistert Sam wel in d'r oor hoe ze het traphekje open moet maken.
Mja, ik ben mn inzinking alweer voorbij.quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat eruit komt, allemaal weer lekker ingewikkeld iig
Was ze vorig jaar ook al zo vocaal trouwens? Bij het gapen enzo?quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]neeeeee!! 2 van die muiters.. zucht..
Afgelopen week al mee begonnen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:46 schreef Molo het volgende:
Lekker! En na je vakantie of na de zomer studie weer oppakken ofzo?
Oh dat klinkt wel relaxtquote:Op donderdag 28 juni 2018 08:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Afgelopen week al mee begonnen.Heb ook tentamen gepland op 25 juli. Daarna heb ik nog 2 kansen voor dat vak
Ja geloof het wel..quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was ze vorig jaar ook al zo vocaal trouwens? Bij het gapen enzo?
Sam kan dat heel hardquote:Op donderdag 28 juni 2018 08:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik schiet er nog steeds van in de lach.
Ha, wat goed!quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Afgelopen week al mee begonnen.Heb ook tentamen gepland op 25 juli. Daarna heb ik nog 2 kansen voor dat vak
Ja, Sally ook. En ze kan het ook met een blije ondertoon, of juist helemaal niet. (zoals net, toen ik d;r van het bed sommeerde.quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sam kan dat heel hardZo komisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |