Nee jij bent een Vanillekwark.quote:Op woensdag 27 juni 2018 18:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ben geen landverrader, ik ben nationaliteitsfluid
Dat dus. Mijn vrouw komt van Antwerpen, maar Belgen zijn verder best wel kut. Altijd die haat tegen Nederlanders en nu meesmuilen omdat Nederland niet meedoet. Echt, ik hoop dat ze er snel uit liggenquote:Op woensdag 27 juni 2018 18:51 schreef Hamzoef het volgende:
Mensen die voor België zijn, is wel een zeer terecht klacht.
Wat een misselijk zooitje is dat zeg.
Hoop dat die erg echt spoedig uitvliegen.
Het erge is dat ik geloof dat je nog serieus bent ook.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben altijd al Belgomaan geweest.
Natuurlijk ben ik serieus.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:41 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het erge is dat ik geloof dat je nog serieus bent ook.
Yep, al jaren. Wat zeg ik, bijna twee eeuwen. Maar officieus zou je nog verder terug kunnen gaan. Unie van Atrecht enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:43 schreef Hamzoef het volgende:
Sowieso al, mensen die België als één land zien.___!
Ja joh, ga de verraders van het traktaat ook nog eens toejuichen. Maar dit bestreek sowieso echt een ander gebied dan het België in de huidige vorm.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yep, al jaren. Wat zeg ik, bijna twee eeuwen. Maar officieus zou je nog verder terug kunnen gaan. Unie van Atrecht enzo.
Verradersquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:47 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja joh, ga de verraders van het traktaat ook nog eens toejuichen. Maar dit bestreek sowieso echt een ander gebied dan het België in de huidige vorm.
Enig idee waarom de Unie van Atrecht tot stand kwam?quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:54 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hoe wil je het collaboreren met de Spaanse bezetter anders duiden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |