dat zal toch niet in de kleedkamer gebeurd zijn denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
In een talkshow zou ik hier dubbel om liggen, maar dit zou bij Ajax in de kleedkamer natuurlijk niet gezegd horen te worden.
Figuurlijk gesproken dan. Kan net zo goed een stafmeeting geweest zijn ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal toch niet in de kleedkamer gebeurd zijn denk ik
daarom en dan moet het kunnen, het is bot maar wel grappigquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Figuurlijk gesproken dan. Kan net zo goed een stafmeeting geweest zijn ofzo.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Maar is Dennis Bergkamp wel grappig? Of hij meende hij het gewoon bloedserieus.
Ik ben ook positief gestemd hoor, maar laten we toch niet te hoge verwachtingen krijgen. Hadden we ook bij bijv Bojan, Traoré waarvan we dachten dat ze wel even topscorer zouden wordenquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Netjes. Niveautje Fabregas/De Bruyne halen we dus in huis.
Ik ook. Maar gelukkig komt hij in november dan als hij zelf ook nog wil.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou hem alsnog per direct zo inruilen voor Bosz
Niet kwalificeren voor CL? Opzoutenquote:
Leuk laten we een trainerskerkhof worden.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet kwalificeren voor CL? Opzouten
Dat is wel echt een leuke actie.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:52 schreef Jester65 het volgende:
Overigens heeft het lagere transferbedrag voor Tadic blijkbaar ook tot gevolg dat FC Twente de ¤ 300.000 misloopt die ze bij een transfersom van 17 miljoen wel ontvangen zouden hebben.
¤ 300.000.... hoeveel magnums zou Klaas daarvan kunnen kopen?quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:52 schreef Jester65 het volgende:
Overigens heeft het lagere transferbedrag voor Tadic blijkbaar ook tot gevolg dat FC Twente de ¤ 300.000 misloopt die ze bij een transfersom van 17 miljoen wel ontvangen zouden hebben.
Geen idee. Ik vind dat eigenlijk ook helemaal geen lekker ijs. Ik heb liever gewoon een paar bolletjes Italiaans schepijs.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
¤ 300.000.... hoeveel magnums zou Klaas daarvan kunnen kopen?
Ga eens magnums kopen ouwe gek.quote:Op donderdag 28 juni 2018 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
telegraaf.nl
mijn hemel hoe is het allemaal mogelijk
Bosz heeft alweer gesolliciteerd.....
Dus het geld waar Tadic recht op zou hebben na een transfer, wordt nu direct aan Tadic gegeven door Ajax (in de vorm van hoger salaris) waardoor de transfersom lager uitvalt.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:52 schreef Jester65 het volgende:
Minder belasting betalen en dus houden ze netto meer overquote:Op donderdag 28 juni 2018 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus het geld waar Tadic recht op zou hebben na een transfer, wordt nu direct aan Tadic gegeven door Ajax (in de vorm van hoger salaris) waardoor de transfersom lager uitvalt.
Kut voor Twente, maar hoe is dit handig voor Southampton?
southampton wilde gewoon van tadic af...quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus het geld waar Tadic recht op zou hebben na een transfer, wordt nu direct aan Tadic gegeven door Ajax (in de vorm van hoger salaris) waardoor de transfersom lager uitvalt.
Kut voor Twente, maar hoe is dit handig voor Southampton?
Maar Southhampton heeft hem nog een ultieme aanbieding gedaan om hem te behouden.quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
southampton wilde gewoon van tadic af...
southampton op de zeventiende plek ofzo geëindigd en tadic speelde 41 wedstrijden heel het seizoen...
zo een grote uitblinker was het blijkbaar niet..
Ik denk dat hij in nederland wel kan gaan vlammen...het zou gek zijn als jij niet een aardig seizoen gaat spelen want dan is er echt wat mis hem;
hij komt van het engelse tempo naar het slakkentempo in nederland terecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |