Dan komen ze aan de bovenkant van het schema terecht met o.a. Brazilië, Argentinië & Frankrijkquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tegen wie moet men als ze eerste worden?
ik verwacht er weinig vanquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:00 schreef Masterminded het volgende:
Ik heb enorm veel zin in ENG-BEL. Vrijwel uniek dat het een wedstrijd wordt om elkaar de tent uit te vechten; schoppen, slaan, eigen goals, 1000 scenario's om niet eerste te willen eindigen.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tegen Colombia of Senegal als Japan gewoon wint.
Maar in de QF komen ze dan Brazil tegen
En in de SF Arg/Por/Fra/Uru
Bedankt maten.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan komen ze aan de bovenkant van het schema terecht met o.a. Brazilië, Argentinië & Frankrijk
Je kan ook naar de sportschool gaanquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:05 schreef JanCees het volgende:
ik ga even mn opdracht afmaken en dan de rest van de dag grinden op runescape
ik ben al geweest, was al vrij warmquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook naar de sportschool gaan
Geen airco?quote:
Je kan ook samen met JanCees naar Duitsland toe om als een echte Duitser mee te rouwen. Bij het DFB-hoofdkantoor gaan schreeuwen om het hoofd van Löw, lekker Duitse scheldwoorden als Arschloch gebruiken en achteraf bratwurst eten.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook naar de sportschool gaan
quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je kan ook samen met JanCees naar Duitsland toe om als een echte Duitser mee te rouwen. Bij het DFB-hoofdkantoor gaan schreeuwen om het hoofd van Löw, lekker Duitse scheldwoorden als Arschloch gebruiken en achteraf bratwurst eten.
Hij is al overgestapt naar Belgiëquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je kan ook samen met JanCees naar Duitsland toe om als een echte Duitser mee te rouwen. Bij het DFB-hoofdkantoor gaan schreeuwen om het hoofd van Löw, lekker Duitse scheldwoorden als Arschloch gebruiken en achteraf bratwurst eten.
gaat hij weg Löw?quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het is het WK, het WK is een farce. Dit forumbeest laat zich niet uit de tent lokken door een minkukel zoals jij.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit tekent de lafheid van Onlogisch. Geen relaas van vijf kantjes over waar het fout is gegaan, geen waardige acceptatie van het Duitse drama. Meteen overgestapt op een andere bandwagon alsof er niets gebeurd is. Weet je wie er ook goed was in het spelen van de vermoorde onschuld?quote:
Zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit tekent de lafheid van Onlogisch. Geen relaas van vijf kantjes over waar het fout is gegaan, geen waardige acceptatie van het Duitse drama. Meteen overgestapt op een andere bandwagon alsof er niets gebeurd is. Weet je wie er ook goed was in het spelen van de vermoorde onschuld?
Dat lijkt mij oprecht heel gezellig met JanCees.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In de dagen vóór Zuid-Korea v Duitsland riep de bondsvoorzitter dat ze achter Löw bleven staan ongeacht uitschakeling. Ze hebben net als de Belgen met Martinez deden, het contract vooraf tot 2020 verlengd. Vind ik nogal gewaagd maar enfin. Nu achteraf zeggen ze dat ze in de 'komende dagen' gaan tafelen en vergaderen of Löw en de bond zelf toekomst zien. Lekker scihmmig.quote:
Scihmmigquote:Op donderdag 28 juni 2018 11:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In de dagen vóór Zuid-Korea v Duitsland riep de bondsvoorzitter dat ze achter Löw bleven staan ongeacht uitschakeling. Ze hebben net als de Belgen met Martinez deden, het contract vooraf tot 2020 verlengd. Vind ik nogal gewaagd maar enfin. Nu achteraf zeggen ze dat ze in de 'komende dagen' gaan tafelen en vergaderen of Löw en de bond zelf toekomst zien. Lekker scihmmig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |