hahaquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Lach hier FC Twente uit #12 WAAR WE BLIJVEN LACHEN
(lol)
onvoorstelbaarquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Lach hier FC Twente uit #12 WAAR WE BLIJVEN LACHEN
(lol)
Joop kan zichzelf spelenquote:Op donderdag 28 juni 2018 08:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze mogen daar wel een film van maken, gegarandeerd een kaskraker!
……(\_/)quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2018 09:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
……(\_/)
……( ‘_’)TANK MODE ACTIVATED
…./”"”"”"”"”"”"\======░ ▒▓▓█D
/”"”"”"”"”"”"”"”"”"”\
\_@_@_@_@_@_/
1 2 3 4 5 6 7 | ROFL:ROFL:ROFL:ROFL _^___ L __/ [] \ LOL===__ \ L \________] I I --------/ |
Goedemorgen amice.quote:
Hallo makker.quote:
Met deze vraagstukken houd ik me niet bezig en ik ben überhaupt niet in staat om deze vraag goed te kunnen beantwoorden.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker.
Levensvraag : Waarom verdwijnt de roflcopter in de quote met de tekst 'code verwijderd' ipv het weer te geven als een normale quote? Dus met ... ?
Je ziet dat ik op deze vroege morgen al weer erg bezig ben met de fundamenten die FOK! op zijn plaats houden
Wat brengt de dag verder vandaag makker?quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Met deze vraagstukken houd ik me niet bezig en ik ben überhaupt niet in staat om deze vraag goed te kunnen beantwoorden.
Schoolwerk verrichten, braaf kijken naar de ontknoping van poule H, schoolwerk verrichten, braaf kijken naar ENG-BEL.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat brengt de dag verder vandaag makker?
+ op de hypetrain van belgie stappen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Schoolwerk verrichten, braaf kijken naar de ontknoping van poule H, schoolwerk verrichten, braaf kijken naar ENG-BEL.
Misschien ga ik de Belgen wel supporterenquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
+ op de hypetrain van belgie stappen.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien ga ik de Belgen wel supporteren
Het zijn immers onze andere buren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |