Zelfs Deelder loopt tenminste niet weg als zijn clubje degradeert.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt iemand met een UI van Deelder.
Je bent af Elan.
Dat doen alleen joden.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs Deelder loopt tenminste niet weg als zijn clubje degradeert.
als team gun ik het ze nog wel maar als land niet, niet te vergeten dat al onze buren dan WK zijnquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het WK is een farce. Ik juich voor onze buren. Ik beschouw mijzelf als een goede buur.
Alleen Luxemburg nietquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
als team gun ik het ze nog wel maar als land niet, niet te vergeten dat al onze buren dan WK zijn
Joden lopen alleen weg als het oorlog is. Niet als de oorlog is afgelopen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doen alleen joden.
Je vergelijking gaat (wederom) niet op Elan.
Een wat?quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand trapt in deze decoy JC. Wat een walgelijk domme vent ben je toch
Jij bent hier iemand met een Rotterdamse jood als UI.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Joden lopen alleen weg als het oorlog is. Niet als de oorlog is afgelopen.
Je bent nog erger dan een jood. Ik walg van je.
In Israel laten ze toch hun andere kant zienquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Joden lopen alleen weg als het oorlog is. Niet als de oorlog is afgelopen.
Je bent nog erger dan een jood. Ik walg van je.
Terecht. 150% anti 'Palestina'.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Israel laten ze toch hun andere kant zien
Ik gok dat Deelder nog altijd op een stuk meer sympathie kan rekenen op de Zuidelijke Maasoever dan een moffenvlag.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent hier iemand met een Rotterdamse jood als UI.
Dus je opmerking raakt kant noch wal
Onlogisch op WZV ja?quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik gok dat Deelder nog altijd op een stuk meer sympathie kan rekenen op de Zuidelijke Maasoever dan een moffenvlag.
Beter stop je met deze act en vertrek je weer naar WZV.
Aangezien je er al zo vaak naast heb gezeten de afgelopen 40/45 minuten raad ik je aan dit niet te doen.quote:
Heubach is druk met arbeidersleven op den zuidas.quote:
hamertijd?quote:
Niet zo pijnlijk als een Feyenoorder met een Duitse vlag als UI die nu weer voor België juicht.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien je er al zo vaak naast heb gezeten de afgelopen 40/45 minuten raad ik je aan dit niet te doen.
Tipje van een voormalige vriend
Welke Duitse UI?quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet zo pijnlijk als een Feyenoorder met een Duitse vlag als UI die nu weer voor België juicht.
Het is dat jullie qua leeftijd niet veel schelen anders zou je een zoon van Jojoortje kunnen zijn.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik moest even ninja editen
voordat onlogisch me weer gaat zitten naaien
Bosz tochquote:Op donderdag 28 juni 2018 10:45 schreef Tarado het volgende:
Als ik zei: ’ik heb op niveau gespeeld’, zei Bergkamp: ’je hebt alleen bij Feyenoord gespeeld.’ Ik denk dat ik wel op niveau heb gespeeld.”
Bergkamp debiel. Goede voetballer maar het IQ van een pinda. Echte voetballer dus.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:45 schreef Tarado het volgende:
Als ik zei: ’ik heb op niveau gespeeld’, zei Bergkamp: ’je hebt alleen bij Feyenoord gespeeld.’ Ik denk dat ik wel op niveau heb gespeeld.”
ZO DAN.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:45 schreef Tarado het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |