Niet in 2010.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk totaal niet
Nederlanders branden hun eigen kansen vooraf vooral af
Die laat het zeker op een parkeerplaats houdenquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:17 schreef Masterminded het volgende:
Halsema dus op het podium bij de huldiging van Ajax in 2019.
Waarom neuken katholieken zoveel kinderen?quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zou een linkse politica ooit een prima keus zijn
Ik ben benieuwd of zij in staat is boven de partijen te staan en te handelen voor het algemene belang en niet alleen uit de principes van GroenLinks.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:17 schreef Masterminded het volgende:
Wat, maken ze haar burgermeeterquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:17 schreef Masterminded het volgende:
was te verwachten hè met groenlinks als grootste partij, hadden ze die opvolging wat sneller moeten regelenquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat, maken ze haar burgermeeter
Wat een verloren stad ook
ik had het toch ook niet verwacht, niet dat ik het erg vindquote:Op woensdag 27 juni 2018 19:33 schreef Elan het volgende:
Onlo en zijn moffenhoeren weten ook weer waar ze staan![]()
ArzuGodin.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat, maken ze haar burgermeeter
Wat een verloren stad ook
quote:
Ik ga aan het eind van de maand altijd maar op 4g streamenquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:01 schreef Saind het volgende:
Krijg net sms van KPN dat ik deze maand de helft van mijn datalimiet op heb gemaakt
Dat is 12,5gb
Toch goed gedaan
Gewoon niet in een stad gaan wonen die je niet kan betalenquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:05 schreef RensAjacied het volgende:
Hopelijk gaan die Linkse lui wat doen aan de belachelijke huurprijzen voor studenten.
Gewoon meer complexen bouwen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gewoon niet in een stad gaan wonen die je niet kan betalen
Mijn kennis over de ruimtelijke inrichting van Amsterdam is te beperkt om over de haalbaarheid te oordelenquote:
Studenten moeten trouwens ook niet overdrijven, willen hartje centrum wonen voor weinig geld. Maar een paar studentencomplexen erbij (waar ze al druk mee bezig zijn) is echt noodzakelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn kennis over de ruimtelijke inrichting van Amsterdam is te beperkt om over de haalbaarheid te oordelen
Jouw kennis en inzichten zijn sowieso behoorlijk beperkt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn kennis over de ruimtelijke inrichting van Amsterdam is te beperkt om over de haalbaarheid te oordelen
Dat valt meequote:Op woensdag 27 juni 2018 20:10 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jouw kennis en inzichten zijn sowieso behoorlijk beperkt.
Vind ik nietquote:
Ik wist niet dat haar populariteit in Amsterdam al in officiële cijfers was gemeten. Graag ontvang ik de link.quote:Op woensdag 27 juni 2018 20:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind ik niet
Qua politieke ideeën vind ik haar prima. Alleen dat is niet belangrijk bij een burgemeester. Een burgemeester moet juist iemand zijn waar een groot gedeelte van de stad geen hekel aan heeft,soort van allemansvriend. Dat is bij Halsema alles behalve het geval,wat ik ook goed snap.
Morgenavond 19.00 uur Maurice de Hondquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat haar populariteit in Amsterdam al in officiële cijfers was gemeten. Graag ontvang ik de link.
Matige voorbereiding wel.quote:Op woensdag 27 juni 2018 19:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had het toch ook niet verwacht, niet dat ik het erg vind
hahaquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Lach hier FC Twente uit #12 WAAR WE BLIJVEN LACHEN
(lol)
onvoorstelbaarquote:Op donderdag 28 juni 2018 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Lach hier FC Twente uit #12 WAAR WE BLIJVEN LACHEN
(lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |