quote:Gary Lineker
@GaryLineker
Don’t think Hirving Lozano will be at PSV for much longer.
Ja man, balletjes terug altijd +1quote:Op maandag 2 juli 2018 18:51 schreef Doublepain het volgende:
Lozano heeft wel weinig overzicht, kon veel goeie ballen geven maar ging dan voor eigen succes of optie terug
Zou wel goed zijn voor zijn ontwikkeling, even lekker een seizoentje anger management met Mark: marktwaarde +15M.quote:
[sarcasme]Ja Mark is daar wel de aangewezen persoon voor inderdaad. [/sarcasme]quote:Op maandag 2 juli 2018 23:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor zijn ontwikkeling, even lekker een seizoentje anger management met Mark: marktwaarde +15M.
Je weet niet wat voor clausules er in het contract staan van Lozano.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 10:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
[sarcasme]Ja Mark is daar wel de aangewezen persoon voor inderdaad. [/sarcasme]
Als Lozano uiteindelijk voor 30 mil weg gaat word ik leip trouwens. Dan heb je dus iets van 8/10 betaald en je moet nog een behoorlijk percentage afstaan.
Dan houd je dus netto ongeveer de helft over aan 1 van de beste (of in ieder geval meest gehypte) speler van de afgelopen 5 a 10 jaar. Conclusie: dan doe je het gewoon slecht.
zo'n WK doet meer met z'n marktwaarde dan nog een jaartje PSV, hij heeft best wel wat laten zien dus ben benieuwd of hij behouden kan blijven.quote:Op maandag 2 juli 2018 23:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zou wel goed zijn voor zijn ontwikkeling, even lekker een seizoentje anger management met Mark: marktwaarde +15M.
En Arias ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:37 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komt Toontje weer eens met wat flitsende transfers?
Kan me niet voorstellen dat Zoet nog een jaar blijft. Die wil toch ook wel eens wat anders neem ik aan........
Mjah inderdaad ja. Zoet en Arias zullen vertrekken, maar PSV zit in de passieve modus qua transfers lijkt het. Volgens mij kunnen ze financieel toch ook niet zoveel?quote:
Een eenmansmiddenveld lijkt mij ook wat kwetsbaar jaquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mjah inderdaad ja. Zoet en Arias zullen vertrekken, maar PSV zit in de passieve modus lijkt het.
En met een Hendriks op het middenveld alleen ga je ook geen kampioen worden.
Moet toch nog veel bij hoor......
Je weet wat ik bedoel. Als Hendriks de aanjager moet worden dan gaat het een treurig seizoen worden. Hij heeft echt leiders in z'n buurt nodig. Een type van Bommel.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een eenmansmiddenveld lijkt mij ook wat kwetsbaar ja
Jup met een middenveld Hendrix-Rammelaar-Pereiro ga je de oorlog niet winnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel. Als Hendriks de aanjager moet worden dan gaat het een treurig seizoen worden. Hij heeft echt leiders in z'n buurt nodig. Een type van Bommel.
Voor de meeste posities is die passieve modus prima.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mjah inderdaad ja. Zoet en Arias zullen vertrekken, maar PSV zit in de passieve modus qua transfers lijkt het. Volgens mij kunnen ze financieel toch ook niet zoveel?
En met een Hendriks op het middenveld alleen ga je ook geen kampioen worden.
Moet toch nog veel bij hoor...... Die Argentijn moet je ook maar van afwachten of het wat is. Pereiro nog weg ? Lozano nog weg ?
Keeper: ...................... (nieuw)quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor de meeste posities is die passieve modus prima.
De opvolger van Arias is al binnen een bovendien is er nog geen concrete interesse.
Voor Pereiro geldt hetzelfde en Zoet heeft een aanbod om bij te tekenen waar hij serieus over nadenkt.
Mocht Lozanogod vertrekken kun je altijd nog kijken hoe je dat oppakt.
Alleen centraal op het middenveld moet er echt iets gebeuren.
Zoals gezegd, Zoet is alles behalve weg. Verder zie ik een stevige verbetering op links en een dito verzwakking op rechts.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Keeper: ...................... (nieuw)
Verdedigers: Angelino (LB), Isimat (CV), Viergever (CV) / Schwaab (CV), Dumfries (RB)
Van de verdedigende linie kan ik niet zo heel warm worden, jij?
Denk dat er nog heel wat meer bij moet dan alleen middenveld.
Waar heb ik het ergens over Overmars? Laten we ons eerst eens op ons eigen elftal focussen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals gezegd, Zoet is alles behalve weg. Verder zie ik een stevige verbetering op links en een dito verzwakking op rechts.
Laten we nu niet ineens allemaal in de stress schieten omdat Overmars zijn portemonnee gevonden heeft...
Dat is niet goed genoeg als je CL in gaat.quote:Ongeveer net als vorig jaar dus, qua sterkte.
PSV heeft niet de middelen om een elftal te bekostigen om je te verzekeren van groepsfase CL.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar heb ik het ergens over Overmars? Laten we ons eerst eens op ons eigen elftal focussen.
En Zoet gaat weg, laten we onszelf niet voor de gek houden.
[..]
Dat is niet goed genoeg als je CL in gaat.
Met Bandé zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV heeft niet de middelen om een elftal te bekostigen om je te verzekeren van groepsfase CL.
Ajax zie ik dat dit jaar wel flikken, PSV niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |