Dan hoor ik toch echt liever José Been.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En uiteindelijk het stokje van Herbert overneemt
De tweede regelquote:
Nam Danny het stokje maar over van Herbert.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En uiteindelijk het stokje van Herbert overneemt
Ik ben De Mol 2x tegengekomen in de supermarkt in Leeuwardenquote:Op maandag 9 juli 2018 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mollema kwam ik weleens tegen als ik naar school fietste. Gewoon dwars door de stad aan het fietsen. Tot zover deze ontzettend boeiende anekdote.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:16 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Ik ben De Mol 2x tegengekomen in de supermarkt in Leeuwarden
Doodnormale jongen gebleven.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:16 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Moderne vijfkamp is ook een klassieke sport op de OS...quote:Op maandag 9 juli 2018 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De tweede regel… het blijft toch 1 van de klassieke wintersporten (samen met alpineskiën en langlaufen)
quote:Op maandag 9 juli 2018 22:16 schreef Rudicio het volgende:
[..]
Hier gaat iets gruwelijk mis.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uuT3U9a4ITI&t=87s
[/youtube]
[thijsmodus]Mollemalen[/thijsmodus]quote:Op maandag 9 juli 2018 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mollema kwam ik weleens tegen als ik naar school fietste. Gewoon dwars door de stad aan het fietsen. Tot zover deze ontzettend boeiende anekdote.
Waar ging je naar school?quote:Op maandag 9 juli 2018 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 9 juli 2018 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |