Gevalletje schizofreen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Doe je trouwens wel knap, de ene dag een week vrij hebben, de volgende op school zitten en de dag erna weer op kantoor.
Multifunctionele Atak..
Ik heb twee dagen in de week vrij. En het weekend.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Doe je trouwens wel knap, de ene dag een week vrij hebben, de volgende op school zitten en de dag erna weer op kantoor.
Multifunctionele Atak..
Maar wanneer ga je dan naar school?quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen in de week vrij. En het weekend.
Tis 17/18 graden en het gaat alleen maar warmer worden. Het is hooguit wat frisjes.quote:
Alleen vrijdag. De rest van die dagen heb ik nodig om te studeren.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:33 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar wanneer ga je dan naar school?
Fysiek werk doen anno 2018.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:31 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Niet in de agrarische sector werken waar je scheten gewoon kan laten gaan
Denken dat er alléén fysiek werk is in de agrarische sectorquote:
Gezien dit topic komen er momenteel intelligentere geluiden uit zijn richting dan normaal het geval is.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:54 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Denken dat er alléén fysiek werk is in de agrarische sector
Jij bent echt niet zo helder hé
Denken dat tomaatjes plukken denkwerk vereist.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:54 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Denken dat er alléén fysiek werk is in de agrarische sector
Jij bent echt niet zo helder hé
https://www.inquisitr.com(...)s-to-show-dominance/quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:19 schreef LurkJeRot het volgende:
Je scheten zijn juist je nummer één gereedschap om dominantie vast te stellen, zeker in kantooromgevingen.
Wutquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:01 schreef Atak het volgende:
[..]
Denken dat tomaatjes plukken denkwerk vereist.
Wat dan?quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:30 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Wut
Lees je zelf wel wat je typt?
Ik zeg toch dat ik géén fysiek werk verricht hiero.
Een parttime bitch.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen in de week vrij. En het weekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |