Gefeliciteerd! En nu verder met niveau 4?quote:
Bek dicht hoerquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En nu verder met niveau 4?
quote:
Ik zou wel een frietje met Myrr willen etenquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Dat noemt men godverdomme gewoon een frietje met
in dat gehucht waar jij woont misschien jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:17 schreef Vanillekwark het volgende:
hahaaa nee patatquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:17 schreef Vanillekwark het volgende:
en daarmee uit!quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaaa nee patatwe zijn niet in België.
Basta!quote:
Ik zou wel een frietje willen eten met iedereen die het friet noemtquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou wel een frietje met Myrr willen eten
quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in dat gehucht waar jij woont misschien ja
Niet met dit volk dus.quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaaa nee patatwe zijn niet in België.
ik zou alles met Myrr willen eten zelfs als zou ik het niet lustenquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou wel een frietje willen eten met iedereen die het friet noemt
[..]
[..]
Niet met dit volk dus.
maar maar maaarrrrquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet met dit volk dus.
Ik hoop dat je frituurvet in je gezicht krijgt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet met dit volk dus.
patatvet toch huehuehuequote:Op woensdag 27 juni 2018 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je frituurvet in je gezicht krijgt.
Het was ook een test, goed om te zien dat je leert!quote:
watquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik denk dat wij hier zo'n 3x in de maand lasagna eten, heb er niet zoveel mee. Friet met extra kaas![]()
Wow vaakquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik denk dat wij hier zo'n 3x in de maand patat eten, heb er niet zoveel mee. Lasagna met extra kaas![]()
Als je op de bank blijft hangen wel, maar ben altijd wel bezig en actiefquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow vaaklasagne is nog dikmakender volgens mij
Op strandje liggen?quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als je op de bank blijft hangen wel, maar ben altijd wel bezig en actief
wat doe je nu dan?quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als je op de bank blijft hangen wel, maar ben altijd wel bezig en actief
Dat weet jij het beste inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat mag ik, als ik zo kijk wat ik van de week allemaal heb gedaan, kan dat er wel bij
dat zit dus wel snorquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:47 schreef Der_Mann het volgende:
nog 17 dagen tot mijn contract afloopt jongens, ben benieuwd
EN dan 1 dag er voor je leidinggevende met een trollface: JE CONTRACT IS MET 2 MAANDEN VERLENGT!!quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:47 schreef Der_Mann het volgende:
Ik denk dat je een vast contract krijgt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:47 schreef Der_Mann het volgende:
Zal ik je werkgever mailen net zoals yiha bij wch deed?quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:47 schreef Der_Mann het volgende:
watquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zal ik je werkgever mailen net zoals yiha bij wch deed?
Te laat opgezegd. Dus minstens 30+ dagen erbij. Sterktequote:Op woensdag 27 juni 2018 09:47 schreef Der_Mann het volgende:
die zit nu op de maledivenquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zal ik je werkgever mailen net zoals yiha bij wch deed?
30 dagen kan nog wel, de goeie games komen pas vanaf september uitquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te laat opgezegd. Dus minstens 30+ dagen erbij. Sterkte
het lijkt er anders wel op..quote:
Mooi was datquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hallo werkt ene M.. hier, hij zit hier constant te FOK!ken.
Gr Jan
Jan of WCH?quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:55 schreef Der_Mann het volgende:
nu zit die arme man de hele dag op viva
treurigquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gr Jan
Vond het vooral zwakzinnigquote:Op woensdag 27 juni 2018 09:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gr Jan
yiha in a nutshell..quote:
hahaatjesquote:
Weet je meteen hoe je ouders zich voelden toen je als puber weer niet op afgesproken tijdstip thuis kwamquote:
We spraken nooit wat af.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Weet je meteen hoe je ouders zich voelden toen je als puber weer niet op afgesproken tijdstip thuis kwam
Dat denk ik niet, ga naar de kunstacademie en dat zullen heel andere vakken zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2018 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je dan nog vrijstelling ofzo met hbo vakken?
Ja, dacht misschien wat standaard vakken maar als dat zo verschilt dan zal dat wel niet nee.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ga naar de kunstacademie en dat zullen heel andere vakken zijn.
Mag geloof ik ook zelf op een paar verplichte mijn eigen vakkenpakket samenstellen vanuit de andere opleidingen als ik dat wil.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dacht misschien wat standaard vakken maar als dat zo verschilt dan zal dat wel niet nee.
Helemaal als je al je eigen pakket samen kan stellen.
Waarom zou je cad dan overslaan als je je daar meer in wil ontwikkelen? cad als in technisch tekenen btw?quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:18 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
Echt zin in. Alleen maar vakken die ik zelf wil doen.
Misschien dat ik cad over zou kunnen slaan ofzo maar daar wil ik zelf nog wel meer in ontwikkelen.
Ja, naja cad Vectorworks is iss technisch tekenen en daarna in cinema4D visuals maken. Geen idee of dat een vak wordt hoor, maar lijkt me wel bij een design opleidi g. Ja naja nee ik ga gewoon alles volgen en een paar extra nemen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je cad dan overslaan als je je daar meer in wil ontwikkelen? cad als in technisch tekenen btw?
Zou ik wel gaan doen ja.... kan je altijd nog aan de bak als technisch tekenaar bij gemeente ofzo bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, naja cad Vectorworks is iss technisch tekenen en daarna in cinema4D visuals maken. Geen idee of dat een vak wordt hoor, maar lijkt me wel bij een design opleidi g. Ja naja nee ik ga gewoon alles volgen en een paar extra nemen.
Wat erg zegquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik sprak ook nooit wat af maar dan in het algemeen
Mee eens.. omliggende gebieden ook.quote:
Ik heb 5 vrienden op xbox, waaronder Azpi en CKquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nu meer dan 3 vrienden op PSN dus ben veel socialer geworden
ik denk dat de moffen vandaag gehakt gaan maken van zkoquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb 5 vrienden op xbox, waaronder Azpi en CK
ik heb reguliere FOK!kers als dp, eend en zeer als PSN vriendenquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
wauw, ik wist niet dat het zo erg was met je..quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik denk dat de moffen vandaag gehakt gaan maken van zko
Zat net met verbazing dit te lezenquote:De dag na de spectaculaire ontspanning in Sint-Petersburg zijn de Argentijnse kranten het over eens: dit is hoe Lionel Messi en Argentinië moeten zijn. Opluchting en blijdschap vechten om voorrang bij de Zuid-Amerikaanse voetbalgrootmacht. De kop van de Argentijnse krant Uno dekt de lading wel zo ongeveer: Zó willen we je zien!
ken ik alle drie nietquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb reguliere FOK!kers als dp, eend en zeer als PSN vrienden
Echt hè, was een moment van zwakte dat ik CK toevoegdequote:Op woensdag 27 juni 2018 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, ik wist niet dat het zo erg was met je..
quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
[..]
Zat net met verbazing dit te lezenAlsof het allemaal zo geweldig was gisteren.... Overigens die redactie bij VI bakt er geen reet van... Ontspanning in plaats van ontsnapping
hahahaquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:33 schreef Der_Mann het volgende:
wacht ook nog steeds op een vriendschapsverzoek van vk die hij me een maand geleden zou sturen haha
zekerquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar het zullen Mexico en Duitsland wel worden ja, ook wel terecht
quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:36 schreef Der_Mann het volgende:
gelukkig is fylax wel dagelijks online op psn
Rip Azpi. Never forget.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat klinkt saaiquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ik wel gaan doen ja.... kan je altijd nog aan de bak als technisch tekenaar bij gemeente ofzo bijvoorbeeld.
Haha grapje mijn speakers doen raar. Dacht echt dat het uit mijn laptop weg leeg te komen. :Squote:Op woensdag 27 juni 2018 10:54 schreef Vanillekwark het volgende:
Schrapend metalen geluid, dan is het je hdd, en dat kan nog wel 's vervelend zijn.
Andere geluiden zijn per definitie in een laptop de koeling
hahaha gekkie tochquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha grapje mijn speakers doen raar. Dacht echt dat het uit mijn laptop weg leeg te komen. :S
hahaquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat met die jongen zonder FOK!
Beter dan ooit.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat met die jongen zonder FOK!
Maar goed ook wel matig als mijn speakers ineens een raar geluid maken.quote:
ik ook, zimbo69 heeft zijn beste tijd gehadquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga mijn account ook laten verwijderen.
deze, of die vervelende?quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon eens normale muziek opzettenquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar goed ook wel matig als mijn speakers ineens een raar geluid maken.
Had ik voor de verandering.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon eens normale muziek opzetten
Wat jammer zegquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
straks een lunchafspraak met hem
Duh.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ja het zal wel weer dat jij hem nog spreekt.
wat een onzinquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:57 schreef Amarantha het volgende:
Het is nog beetje te vroeg om hardcore enz aan te zetten.
Soms moet ik ook even rekening houden met het feit dat ik niet alleen woon.quote:
wees blij dat kapotte speakers je enige probleem is, ik zit hier op een leeg warm kantoor een beetje mijn tijd te verdoen terwijl niemand überhaupt weet dat ik er ben terwijl ik nu thuis had kunnen masturberenquote:
Gewoon doen. Lekker tokkie.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:57 schreef Amarantha het volgende:
Het is nog beetje te vroeg om hardcore enz aan te zetten.
Je kan betaald FOK!ken. Wat is het probleem?quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wees blij dat kapotte speakers je enige probleem is, ik zit hier op een leeg warm kantoor een beetje mijn tijd te verdoen terwijl niemand überhaupt weet dat ik er ben terwijl ik nu thuis had kunnen masturberen
daar zijn koptelefoons voor uitgevondenquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms moet ik ook even rekening houden met het feit dat ik niet alleen woon.
Het klinkt toch even net wat beter als je het hard uit je speakers laat knallen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn koptelefoons voor uitgevonden
je zoekt ze wel uit he. tjacka, noel, apzi..quote:
De bass moet je niet horen, die moet je voelenquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het klinkt toch even net wat beter als je het hard uit je speakers laat knallen.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
De bass moet je niet horen, die moet je voelen
Je mist er nog zo'n 450.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zoekt ze wel uit he. tjacka, noel, apzi..
een goede koptelefoon werkt net zo goedquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het klinkt toch even net wat beter als je het hard uit je speakers laat knallen.
Azpi heeft al een vriendin grapjas.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zoekt ze wel uit he. tjacka, noel, apzi..
allemaal fokkers?quote:
hier moet ik 8 uur lang FOK!ken, mijn beste grappen en grollen zijn er na 20 minuten wel uitquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kan betaald FOK!ken. Wat is het probleem?Oké dat het daar warm is is wel matig.
Haha aah damn.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier moet ik 8 uur lang FOK!ken, mijn beste grappen en grollen zijn er na 20 minuten wel uit
heel mijn FOK! legacy wordt verpest
quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Azpi heeft al een vriendin grapjas.
geloof er niks vanquote:
Jij bent een van de 450 die Gianni vergat op te noemen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ai, en daar val ik niet onder, dan ben ik wel heel erg slecht
de afgelopen 2 dagen bleef ik gewoon thuis zonder iets te zeggen maar toen kreeg ik in de pauze een telefoontje met de vraag waar ik was en ik zei ik moest thuis even wat halen en ging toen de middag nog werken hahaquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de afgelopen 2 dagen bleef ik gewoon thuis zonder iets te zeggen maar toen kreeg ik in de pauze een telefoontje met de vraag waar ik was en ik zei ik moest thuis even wat halen en ging toen de middag nog werken haha
owquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent een van de 450 die Gianni vergat op te noemen.
vaste aanstellingquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:21 schreef Der_Mann het volgende:
kwam net iemand binnen die morgen mijn contract wil bespreken, weddenschap staat open
Volgens mij hoop je gewoon dat je mag blijven enzo hoor. Die act van je ken ik ondertussen welquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:21 schreef Der_Mann het volgende:
kwam net iemand binnen die morgen mijn contract wil bespreken, weddenschap staat open
je hebt echt geen idee hoe veel meer ik waarde hecht aan vrije tijd dan geldquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Volgens mij hoop je gewoon dat je mag blijven enzo hoor. Die act van je ken ik ondertussen wel
Ik denk precies 0quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt echt geen idee hoe veel meer ik waarde hecht aan vrije tijd dan geld
als je nou die 100 euro had gegeven had ik die kunnen investeren zodat ik nu thuis in een zwembad van 500 euro biljetten zat te zwemmenquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is zijn hoeveelheid vrije tijd nu ja hahahahaha
Daar had je games en mexicano's mee gekocht dus daar twijfel ik aan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je nou die 100 euro had gegeven had ik die kunnen investeren zodat ik nu thuis in een zwembad van 500 euro biljetten zat te zwemmen
noem jezelf maar earl en maak een lijst want de karma komt naar je toequote:Op woensdag 27 juni 2018 11:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar had je games en mexicano's mee gekocht dus daar twijfel ik aan.
Tevens krijg ik nog 100 euro van je, omdat ik dat onjuiste gezever van je telkens moet aanhoren.
alsof karma bestaat..quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
noem jezelf maar earl en maak een lijst want de karma komt naar je toe
lijkt dit op een aanval?quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begin jij me nu ook al aan te vallen
ik mis de beverton crew
he chloroquote:
ik ben de rust zelvequote:
es geht's mir gut, und mit du, mein Freundquote:
He gianniquote:
topquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
noem jezelf maar earl en maak een lijst want de karma komt naar je toe
haha jaquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
es geht's mir gut, und mit du, mein Freund
weet je nog iets leuks?quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
He gianni
Waar gaan we nou naartoe in de vakantie
Ik ben Copthornequote:Op woensdag 27 juni 2018 11:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begin jij me nu ook al aan te vallen
ik mis de beverton crew
Neenquote:
owquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
copthorne zou mij nooit beschuldigen van een act hebben
nee, deze zomer nietquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neen
Maar even alle gekheid op een stokje
Ga je nog op verkansie
muffins en croissantsquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
jullie mogen stemmen op mijn lunch
worstenbrood
frikandelbrood
muffins
croissants
iets gezonds
eerst een croissant, dan frikandelbroodje en worstenbroodje, de muffin als toetje en gezond sapje er bij om het af te spoelenquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
jullie mogen stemmen op mijn lunch
worstenbrood
frikandelbrood
muffins
croissants
iets gezonds
is een vifit aardbei gezond genoegquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst een croissant, dan frikandelbroodje en worstenbroodje, de muffin als toetje en gezond sapje er bij om het af te spoelen
persoonlijk zou ik voor de limoen smaak gaan, maar mijn zegen heb jequote:
suikerzuivelquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik voor de limoen smaak gaan, maar mijn zegen heb je
volgens mij heb ik die nog nooit gezien hierquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik voor de limoen smaak gaan, maar mijn zegen heb je
al dat hoeren baffen kost veel centjesquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh oké, hoezo heb je dan niet zoveel geld?
een hoop blu-rays besteld en een dozijn games gepreorderd, je moet toch wat hequote:Op woensdag 27 juni 2018 11:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh oké, hoezo heb je dan niet zoveel geld?
heb je toch helemaal geen tijd voor met je nieuwe contract straksquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een hoop blu-rays besteld en een dozijn games gepreorderd, je moet toch wat he
maar ze staan zo leuk in de kastquote:Op woensdag 27 juni 2018 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je toch helemaal geen tijd voor met je nieuwe contract straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |