abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180070262
Gatver, ik zit na te denken over mijn leven en besef dat het 1 grote loop is.
slapen, wakker worden, werken, dingen doen, plezier hebben, tv kijken, fokken, fucken, park checken etc etc. Elke dag hetzelfde als je de uitjes en andere dingen niet meerekent.
Besef is extra gekomen door seizoen 2 van westworld waar ik al minstens 1 aflevering van heb gezien en superruk is. Die hosts loopen ook maar door en door, de code die ik klop loopt en loopt en mijn leven ook. Misschien moet ik gewoon iets randoms gaan doen om de loop te doorbreken, bijvoorbeeld zorgen dat ik het dodetopicspel win ofzo, iets wat in de huidige loop nooit en te nimmer gaat lukken. Haags zit in zo'n loop dat het hem lukt, andere mensen zijn ook een goede 2e tot en met 50ste. Ik wil gewoon hun loop voor 1 moment in mijn leven zodat ik niet zo vastzit in mijn huidige patroon van werk, plezier, slapen etc. En dan nog iets, ik weet best wel dat iedereen doodgaat, ik ook, dus het stopt uiteindelijk vanzelf wel, maar dat maakt het niet minder erg dan het is. Ik zeg het maar even want ik weet dat sommige van jullie eraan zitten te denken maar het is geen oplossing, je moet het probleem aanpakken bij de kern. Meer plezier maken bijvoorbeeld, maar ja hoe moet ik dat doen tenzij ik een part-time baan neem of iets voor onszelf begin bijvoorbeeld? Klacht lijkt me duidelijk
  dinsdag 26 juni 2018 @ 23:19:59 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_180070407
En dan heb je nog niet gegeten of gedronken
pi_180070494
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:19 schreef hugecooll het volgende:
En dan heb je nog niet gegeten of gedronken
Ook dat nog ja. Tandarts elk half jaar. Verplichte verjaardagbezoeken. Consultatiebureau afspraken voor inentingen. De lijst gaat door en door.
pi_180070540
Geboren worden en weer doodgaan. Elke keer maar weer. Best saai.

Gelukkig realiseren we het ons niet, dan is het ‘geen’ erg.
pi_180070714
Het is wat.
pi_180070785
De park checken, daar leef je toch voor _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 23:45:37 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180070792
Het ergste is dat iedere keer als je opnieuw de loop ingaat, de tijd 25% sneller lijkt te gaan. Dit omdat je het al zo vaak hebt meegemaakt dat je hersenen geen nieuwe informatie meer ontdekken en het achteraf dus lijkt alsof het meteen is gebeurd.
(Vergelijk dit met een krantenwijk die je een jaar lang doet. De eerste paar keer lijkt het uren te duren, op het laatst stap je op je fiets, en er weer af.)
Dus na een paar jaar gaat het enorm snel en je leven vliegt voorbij en de enige die er nut van heeft is je eigenaar die lekker zijn zakken vult van zijn domme programmeerlaven.

De hele maatschappij is er trouwens op ingericht om mensen in zulke loops te krijgen en te houden.
The End Times are wild
pi_180070867
Buikloop?
pi_180070979
Daarom moet je ook thuis zitten bij je vrouw en kinderen en niet in de wachtruimte van een methodonbus zitten Fok!ken. Ga gewoon naar huis, scheer je, was je en wees blij dat morgen de zon weer boven de horizon uitkomt.
pi_180071030
Idd je loopt wat af in een leven. Tenzij je natuurlijk met verlamde benen geboren bent dan loop je een stuk minder.
pi_180071056
Het leven is een grote loop van diarree ja....

Wat als we hier niet thuishoren en de dood daadwerkelijk ons thuis is? Het leven is misschien zoals we de dood nu zien. Misschien is dat wat hierna komt veel beter. Misschien is het als lekker in je bed liggen wanneer je wakker wordt.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2018 00:02:54 ]
pi_180071105
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:02 schreef Argo het volgende:
Het leven is een grote loop van diarree ja....

Wat als we hier niet thuishoren en de dood daadwerkelijk ons thuis is? Het leven is misschien zoals we de dood nu zien. Misschien is dat wat hierna komt veel beter. Misschien is het als lekker in je bed liggen wanneer je wakker wordt.
Dat klinkt zeker wel mooi. Wie zou er niet dood willen zijn na zo'n mooie speech
pi_180071176
Vind wakker worden meestal niet een heel lekker gevoel trouwens. Wordt meestal wakker door gebler of ander geluid. Dus eigenlijk ben ik het er niet zo mee eens bij nader inzien
pi_180071191
Wel over het doodgaan gedeelte en de mooiheid van de speech natuurlijk
pi_180071214
Nou ja ook niet over het doodgaan gedeelte zoals ik in de OP ook aangaf maar je snapt me wel, mooie speech
pi_180071285
Het lekkerste aan wakker worden is als je je weer kan omdraaien :z :Z
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_180071351
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:09 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Nou ja ook niet over het doodgaan gedeelte zoals ik in de OP ook aangaf maar je snapt me wel, mooie speech
Mijn eerste dag werk dacht ik: 'Ik kan een script maken die dit alles doet voor mij, ik hoef enkel dit en dat in te vullen script doet de rest.'

Nu denk ik dat God dacht: 'Ik kan een script maken die....'

Wat als God gewoon een klein kind is dat straf kreeg en een script maakte dat zijn straf vervult? Ziektes als kanker zijn gewoon een fout in de code, maar dat kan het kind niet schelen wij doen het straf voor het kind en het kind kan verder kattenkwaad uithalen.

Hoe het ook zij wat is het leven eigenlijk? Een vraag die niemand kan beantwoorden, ik denk dat er geen winners zijn in dit leven, als je leeft ben je per definitie al een loser... Want wat valt er te winnen geld? Als mens in dit leven raak je gehecht aan dingen en mensen en die kun je kwijtraken die kunnen kapot..

Stel dat ik 3 miljard had, dan nog konden mijn ouders dood, kon ik bang zijn dat ik zelf doodging of ziek werd etc... Als je leeft ben je een loser.
pi_180071413
Nou ja mooi dat we dan uiteindelijk allemaal winners worden. Pluspuntje in de duisternis hehe
pi_180071550
Maar ja een beetje lam dat dit topic deze kant op gaat. Je ziet alles nogal negatief maar je kan het net zo goed positief zien. We leven en ja er gaan mensen dood waarom we geven en dit en dat maar je maakt iets mee wat je niet mee zou maken als je maar lekker dood bleef. Ook niet de positieve punten van een paar kindjes krijgen, beetje plezier maken, beetje fok!ken etc. De enige reden dat het negatief is als je mensen verliest is omdat je een positieve ervaring met hen had.
pi_180071577
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:26 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ook dat nog ja. Tandarts elk half jaar. Verplichte verjaardagbezoeken. Consultatiebureau afspraken voor inentingen. De lijst gaat door en door.
Consultatiebureau is voor je het weet weer klaar.
pi_180071617
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:25 schreef Myrr het volgende:

[..]

Consultatiebureau is voor je het weet weer klaar.
Ja wilde erachteraan typen dat sommige dingen zich vervangen door weer andere dingen. Maar ja je hebt gelijk. Had dat gewoon toe moeten voegen. Wel een kwestie van een paar maanden trouwens, zeker met 2 kinderen, is voor ik het weet weer klaar tezamen met alle andere 10 dingen die het opvolgen
pi_180071632
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:24 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Maar ja een beetje lam dat dit topic deze kant op gaat. Je ziet alles nogal negatief maar je kan het net zo goed positief zien. We leven en ja er gaan mensen dood waarom we geven en dit en dat maar je maakt iets mee wat je niet mee zou maken als je maar lekker dood bleef. Ook niet de positieve punten van een paar kindjes krijgen, beetje plezier maken, beetje fok!ken etc. De enige reden dat het negatief is als je mensen verliest is omdat je een positieve ervaring met hen had.
Het leven heeft geen doel, we leven omdat we leven.

Wat je ervan maakt is aan jou. Ik zit nu aan de zuip dat maakt alles negatief maar ik zet hier grote wijsheden neer...

Kijk op zich het is een loop het is ook allemaal veel van hetzelfde. Als je dat wil doorbreken doe speciale dingen en geef niet toe aan de sleur. Doe iets leuks voor je meisje spreek vaker af ga vaker erop uit. Maar veel mensen gaan ook hun vrije tijd in een sleur veranderen, ze zijn moe dus hangen voor tv. FUCK DAT ga gewoon wat leuks doen. Koop een bordspel zoals King of Tokyo speel dat, ga iets anders doen doorbreek de sleur in je vrije tijd wanneer je maar kan in plaats van te netflixen of zo.
pi_180071714
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:27 schreef Argo het volgende:

[..]

Het leven heeft geen doel, we leven omdat we leven.

Wat je ervan maakt is aan jou. Ik zit nu aan de zuip dat maakt alles negatief maar ik zet hier grote wijsheden neer...

Kijk op zich het is een loop het is ook allemaal veel van hetzelfde. Als je dat wil doorbreken doe speciale dingen en geef niet toe aan de sleur. Doe iets leuks voor je meisje spreek vaker af ga vaker erop uit. Maar veel mensen gaan ook hun vrije tijd in een sleur veranderen, ze zijn moe dus hangen voor tv. FUCK DAT ga gewoon wat leuks doen. Koop een bordspel zoals King of Tokyo speel dat, ga iets anders doen doorbreek de sleur in je vrije tijd wanneer je maar kan in plaats van te netflixen of zo.
Je zegt eigenlijk dat ik nu niet moet fokken maar bij haar in bed moet liggen te fokken. King of Tokyo synoniem wel begrepen. Het is half 1 geweest, ik weet niet of dit nog het juiste tijdstip daarvoor is
pi_180071725
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ja wilde erachteraan typen dat sommige dingen zich vervangen door weer andere dingen. Maar ja je hebt gelijk. Had dat gewoon toe moeten voegen. Wel een kwestie van een paar maanden trouwens, zeker met 2 kinderen, is voor ik het weet weer klaar tezamen met alle andere 10 dingen die het opvolgen
Op zich is elke dag naar school brengen voor je moet werken en daarna weer ophalen nog kutter. Anderzijds, dag vrij is ook echt dag vrij. En schoolkamp. Zijn ze weg. Als dat geen neuken wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2018 00:32:31 ]
pi_180071777
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:32 schreef Myrr het volgende:

[..]

Op zich is elke dag naar school brengen voor je moet werken en daarna weer ophalen nog kutter. Anderzijds, dag vrij is ook echt dag vrij. En schoolkamp. Zijn ze weg. Als dat geen neuken wordt.
Zo ik ruik de toekomstige pussy nu al, voel me weer net een kind die aftelt naar zijn verjaardag maar nu spuit ik de slagroom zelf in plaats van dat ik het krijg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')