Ook dat nog ja. Tandarts elk half jaar. Verplichte verjaardagbezoeken. Consultatiebureau afspraken voor inentingen. De lijst gaat door en door.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:19 schreef hugecooll het volgende:
En dan heb je nog niet gegeten of gedronken
Dat klinkt zeker wel mooi. Wie zou er niet dood willen zijn na zo'n mooie speechquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:02 schreef Argo het volgende:
Het leven is een grote loop van diarree ja....
Wat als we hier niet thuishoren en de dood daadwerkelijk ons thuis is? Het leven is misschien zoals we de dood nu zien. Misschien is dat wat hierna komt veel beter. Misschien is het als lekker in je bed liggen wanneer je wakker wordt.
Mijn eerste dag werk dacht ik: 'Ik kan een script maken die dit alles doet voor mij, ik hoef enkel dit en dat in te vullen script doet de rest.'quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:09 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Nou ja ook niet over het doodgaan gedeelte zoals ik in de OP ook aangaf maar je snapt me wel, mooie speech
Consultatiebureau is voor je het weet weer klaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:26 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ook dat nog ja. Tandarts elk half jaar. Verplichte verjaardagbezoeken. Consultatiebureau afspraken voor inentingen. De lijst gaat door en door.
Ja wilde erachteraan typen dat sommige dingen zich vervangen door weer andere dingen. Maar ja je hebt gelijk. Had dat gewoon toe moeten voegen. Wel een kwestie van een paar maanden trouwens, zeker met 2 kinderen, is voor ik het weet weer klaar tezamen met alle andere 10 dingen die het opvolgenquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Consultatiebureau is voor je het weet weer klaar.
Het leven heeft geen doel, we leven omdat we leven.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:24 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Maar ja een beetje lam dat dit topic deze kant op gaat. Je ziet alles nogal negatief maar je kan het net zo goed positief zien. We leven en ja er gaan mensen dood waarom we geven en dit en dat maar je maakt iets mee wat je niet mee zou maken als je maar lekker dood bleef. Ook niet de positieve punten van een paar kindjes krijgen, beetje plezier maken, beetje fok!ken etc. De enige reden dat het negatief is als je mensen verliest is omdat je een positieve ervaring met hen had.
Je zegt eigenlijk dat ik nu niet moet fokken maar bij haar in bed moet liggen te fokken. King of Tokyo synoniem wel begrepen. Het is half 1 geweest, ik weet niet of dit nog het juiste tijdstip daarvoor isquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Het leven heeft geen doel, we leven omdat we leven.
Wat je ervan maakt is aan jou. Ik zit nu aan de zuip dat maakt alles negatief maar ik zet hier grote wijsheden neer...
Kijk op zich het is een loop het is ook allemaal veel van hetzelfde. Als je dat wil doorbreken doe speciale dingen en geef niet toe aan de sleur. Doe iets leuks voor je meisje spreek vaker af ga vaker erop uit. Maar veel mensen gaan ook hun vrije tijd in een sleur veranderen, ze zijn moe dus hangen voor tv. FUCK DAT ga gewoon wat leuks doen. Koop een bordspel zoals King of Tokyo speel dat, ga iets anders doen doorbreek de sleur in je vrije tijd wanneer je maar kan in plaats van te netflixen of zo.
Op zich is elke dag naar school brengen voor je moet werken en daarna weer ophalen nog kutter. Anderzijds, dag vrij is ook echt dag vrij. En schoolkamp. Zijn ze weg. Als dat geen neuken wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:27 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja wilde erachteraan typen dat sommige dingen zich vervangen door weer andere dingen. Maar ja je hebt gelijk. Had dat gewoon toe moeten voegen. Wel een kwestie van een paar maanden trouwens, zeker met 2 kinderen, is voor ik het weet weer klaar tezamen met alle andere 10 dingen die het opvolgen
Zo ik ruik de toekomstige pussy nu al, voel me weer net een kind die aftelt naar zijn verjaardag maar nu spuit ik de slagroom zelf in plaats van dat ik het krijgquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Op zich is elke dag naar school brengen voor je moet werken en daarna weer ophalen nog kutter. Anderzijds, dag vrij is ook echt dag vrij. En schoolkamp. Zijn ze weg. Als dat geen neuken wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |