ik probeer er nog een.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Wut, slechts 6 notes op 5000 posts?
Beetje fokker haalt er honderd op dat aantal. Je lijkt niet alleen suf, maar je bent suf.
daar kan ik me in kwantitatieve zin nooit in onderscheiden omdat dat niet wordt bijgehouden. De enige manieren om je op fok positief of negatief op een duidelijk meetbare manier te onderscheiden is door middel van notes of post aantallen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:52 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Het hebben van notes is niet iets om trots op te zijn. Toont alleen maar aan dat je je in bepaalde situaties helemaal niet weet te gedragen. Je kan beter je richten op je goede punten en die naar boven halen op fok, dan help je jezelf en anderen
Ik doe dit uit ervaring. maar dat mag natuurlijk niet gedeeld worden 😶quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]![]()
Denk je dat een oorlogs-filmpje van youtube een note gaat opleveren?
Wacht even dan dm ik je wel even een plaatje wat mijn laatste note opleverde.
vond ik ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:57 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Dat was puur genieten, 3 minuten marcherende soldaten en oubollige muziek.
Mwoa ik weet me aardig te onderscheiden van jullie en zit niet te praten over mijn notes en post niet zoveel. Dus wat dat betreft is er hoop, karakter kan je namelijk ook onderscheiden, ruggegraat, humor, etc etcquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:55 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
daar kan ik me in kwantitatieve zin nooit in onderscheiden omdat dat niet wordt bijgehouden. De enige manieren om je op fok positief of negatief op een duidelijk meetbare manier te onderscheiden is door middel van notes of post aantallen.
post aantallen zijn sinds tong niet meer relevant dus blijven notes over.
daar is niks kwantitatiefs aan. ik heb het over kwantitatieve onderscheiding, zoals je hierboven las.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:59 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Mwoa ik weet me aardig te onderscheiden van jullie en zit niet te praten over mijn notes en post niet zoveel. Dus wat dat betreft is er hoop, karakter kan je namelijk ook onderscheiden, ruggegraat, humor, etc etc
hoe krijg je die? is wel een interessante aanvulling natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:01 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Je hebt geen ban trouwens gekregen dus. Dat is wel mooi toch
Laten we dat maar niet doen. Ik heb al moeite met die baard en pijp op je UI. Een streep door je naam kan ik echt niet aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:03 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
hoe krijg je die? is wel een interessante aanvulling natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |