quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:57 schreef Bonken het volgende:
[..]
Oh? Met welke dan, als je het wil vertellen teminste. Die rechtse was toch de "babe" van het stel?Die heb ik ook gezoend.Leuke meiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:57 schreef Bonken het volgende:
[..]
Oh? Met welke dan, als je het wil vertellen teminste. Die rechtse was toch de "babe" van het stel?Die linker, ik heb later nog mijn kat naar haar vernoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is 32 jaar terug
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Vanaf 2001 werkte zij achter de schermen in de media als uitvoerend producent van onder andere videoclips, reclameboodschappen en televisieprogramma's bij onafhankelijke producenten, waaronder Talpa, het bedrijf van haar voormalige Centerfoldbandmanager John de Mol.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die linker, ik heb later nog mijn kat naar haar vernoemd
Doe je goed pik. Rowan toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die linker, ik heb later nog mijn kat naar haar vernoemd
Dat is 32 jaar terug![]()
Wat een armoe als je niet eens fatsoenlijk kan appen of mailenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:04 schreef Hagenesie het volgende:
Zit je dan op je strandje brieven te schrijven
Je moet toch wat om op de streams te komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:04 schreef Hagenesie het volgende:
Zit je dan op je strandje brieven te schrijven
Heerlijk rustig.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat een armoe als je niet eens fatsoenlijk kan appen of mailen
Nou ik denk dat ie met zijn LUISTER!!!!!!!! actie de uitzending dik gehaald heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je moet toch wat om op de streams te komen.
En toch vind ik het schrijven van brieven wel iets hebben. Moet je nog echt moeite doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat een armoe als je niet eens fatsoenlijk kan appen of mailen
Ja tuurlijk, een Fok!er die brieven aan zijn vrienden schrijftquote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:09 schreef Prulke het volgende:
[..]
En toch vind ik het schrijven van brieven wel iets hebben. Moet je nog echt moeite doen.
En dat met het generatiekloofje dat ik opgemerkt heb nu
Ik zeg niet dat ik het doe, maar vind het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, een Fok!er die brieven aan zijn vrienden schrijft
Klopt, als je hier een post plaatst van meer dan vier regels dan scrollen ze er al overheenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:14 schreef Yaksa het volgende:
Voor de gemiddelde Nederlander tussen de 20 en 30 jaar oud zal het behoorlijk lastig zijn om een goede brief te schrijven.
Die zijn alleen maar gewend aan dagelijks contact, korte berichten naar elkaar en gelijk antwoord er op.
Een brief schrijven is veel moeilijker.
Er zal vast nog wel iemand opstaan om te gaan plassen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:16 schreef Tengano het volgende:
Krijg nou wat, ondertussen ligt iedereen al te meuren
Wat jij wil, maar ik heb andere interessesquote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel iemand opstaan om te gaan plassen.
Ik ook, ik wacht nog ff en dan verhuis ik naar de SCquote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat jij wil, maar ik heb andere interesses
Brandon niet, die gaat zich nu in de tent uitkleden.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:16 schreef Tengano het volgende:
Krijg nou wat, ondertussen ligt iedereen al te meuren
Hij ligt al.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Brandon niet, die gaat zich nu in de tent uitkleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |