Ik denk dat de meesten zich kapot ergeren aan Sanne,quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Adriaan ook.Maar ze zijn beide leuk voor het concept.
Nee, ik geloof het welquote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blijf je vanavond ook op tot het donker is?
Zodat we gezellig naar de wonderbaarlijke TL-lamp kunnen kijken?
Jessie heeft haar familie al een keer gezien. Het zal er ook vanaf hangen hoe snel de familie terug stuurt.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Terecht, haar brieven had ze eerder verstuurd dan Sanne.
(Correct me if I am wrong).
Ik erger me meer aan John.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten zich kapot ergeren aan Sanne,
Ze heeft verjaardagspost gehad.En is naar uitvaart van oma geweest.Zou het daar aan liggen?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:50 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Terecht, haar brieven had ze eerder verstuurd dan Sanne.
(Correct me if I am wrong).
Dat kan, maar het gaan om de de bewoners die moeten stemmen. Voor de groep is John waardevoller dan Sanne.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan John.
Met zijn zogenaamde wijsheden en het altijd beter weten dan een ander.
Als ik daar had gezeten had ik allang de poten onder zijn zelfgemaakte stoel vandaag gezaagd, met zijn eigen zaag natuurlijk.
Zou zomaar kunnen, en wel zo eerlijk naar de andere danquote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze heeft verjaardagspost gehad.En is naar uitvaart van oma geweest.Zou het daar aan liggen?
O ja, ook nog verjaardagspost. Dan moet ze helemaal niet zeuren.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze heeft verjaardagspost gehad.En is naar uitvaart van oma geweest.Zou het daar aan liggen?
Snowy UI.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, en wel zo eerlijk naar de andere dan
Ja echt irritant mensen die alles beter wetenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 21:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan John.
Met zijn zogenaamde wijsheden en het altijd beter weten dan een ander.
Als ik daar had gezeten had ik allang de poten onder zijn zelfgemaakte stoel vandaag gezaagd, met zijn eigen zaag natuurlijk.
ja echt ik verheug mij er enorm op !quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:00 schreef Yaksa het volgende:
Morgen weer de grote theatershow met Hiske.
Dat wordt weer lachen, gieren, brullen.
Maar echt.
En commentaar op het kippenhok wat Sanne en Brandon aan het bouwen zijn: kaik dah, dat mot dan een kippehok worruh. Zonde van het hout.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij heeft nog geen 1 ding gebouwd wat ergens op lijkt
Die gaat zo zingen?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:08 schreef Poezewoes het volgende:
Geloof dat Baldr in het publiek zit van VI
Ja joh zeiklul, kijk ff lekker naar je eigen met je de hele tijd je medebewoners afzeikenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En commentaar op het kippenhok wat Sanne en Brandon aan het bouwen zijn: kaik dah, dat mot dan een kippehok worruh. Zonde van het hout.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja joh zeiklul, kijk ff lekker naar je eigen met je de hele tijd je medebewoners afzeiken
quote:
Om van te kotsen zo' n karakter; en maar doen alsof je de godfather zelf bent daarquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Heel naar trekje, hij helpt niet, geeft geen advies, loopt alleen commentaar te leveren, vooral op Jeffrey.
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:08 schreef Poezewoes het volgende:
Geloof dat Baldr in het publiek zit van VI
Ach. Het doet wat het moet doen en het moest vooral niet teveel kosten en het moet weer uit elkaar te halen zijn. Van dat kippenhok is wel flauw, wist ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij heeft nog geen 1 ding gebouwd wat ergens op lijkt
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Om van te kotsen zo' n karakter; en maar doen alsof je de godfather zelf bent daar
Van die plaat voor zijn harses kunnen ze daar een heel dorp van bouwenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hij dacht al dat iedereen op hem gestemd zou hebben voor dat interview als hij meegdaan had.
deze hampel daarquote:
In de toko natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:17 schreef Bonken het volgende:
Ik lees dat ze ongepelde zonnepitten zitten te eten, waar kan je die krijgen eigenlijk? Schijnt wel gezond te zijn
Wibra.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:17 schreef Bonken het volgende:
Ik lees dat ze ongepelde zonnepitten zitten te eten, waar kan je die krijgen eigenlijk? Schijnt wel gezond te zijn
Bij de turkquote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:17 schreef Bonken het volgende:
Gewoon in de supermarkt.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:17 schreef Bonken het volgende:
Lidl? Zie meerdere dingen daar vandaan. Verkopen ze best veel nootjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:17 schreef Bonken het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |