Was het maar goed kapot.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
De echte klacht is dat je toetsenbord kapot lijkt te zijn.
fixedquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Elke maand komen dit soort topics weer terug
Ik dacht even dat je echt mijn post had aangepast.quote:
Ah, daarom kon hij de aanhef in zijn motivatiebrieven natuurlijk niet veranderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
De echte klacht is dat je toetsenbord kapot lijkt te zijn.
Zeg, ik ben geen achterlijke spermasponsquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je echt mijn post had aangepast.
Heeft hij ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je echt mijn post had aangepast.
Ik keek weer terugquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld las ik net hahaatjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeg, ik ben geen achterlijke spermaspons
vd kan wel leuke topics maken, maar door die aanhang van hem (en ja jij dus ook Argo) is hij naast zijn schoenen gaan lopen en denkt hij dat elk topic van hem automatisch goed is. Jammer, hopelijk verandert dit in de toekomst.quote:
eensquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
vd kan wel leuke topics maken, maar door die aanhang van hem (en ja jij dus ook Argo) is hij naast zijn schoenen gaan lopen en denkt hij dat elk topic van hem automatisch goed is. Jammer, hopelijk verandert dit in de toekomst.
Heb je mijn topics wel eens bekeken?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:28 schreef Sanddr het volgende:
Je levert zelf ook niet echt een goede bijdrage hè?
Dat kun je nu natuurlijk nooit meer hard maken hé..quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeg, ik ben geen achterlijke spermaspons
Onzin, veel van zijn topics zijn goed maar worden onmiddellijk gesloten.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
vd kan wel leuke topics maken, maar door die aanhang van hem (en ja jij dus ook Argo) is hij naast zijn schoenen gaan lopen en denkt hij dat elk topic van hem automatisch goed is. Jammer, hopelijk verandert dit in de toekomst.
Als zaadverzamelaar van vd heb jij er natuurlijk een neutrale kijk op.quote:Op woensdag 27 juni 2018 00:50 schreef -river- het volgende:
[..]
Onzin, veel van zijn topics zijn goed maar worden onmiddellijk gesloten.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 22:19 schreef Pharkus het volgende:
Ik win wekelijks de Staatsloterij. Begint wel te vervelen zal er binnenkort eens een topic over openen.
quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Als zaadverzamelaar van vd heb jij er natuurlijk een neutrale kijk op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |