"Liever 5 jaar eerder doodgaan dan niet van het leven genieten"quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:04 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ja is vies idd.
En als je er iets van zegt: "Ja buiten mag het toch, ga dan lekker binnen zitten"Rokersargumenten sowieso.
"Mijn oma is 100 geworden en die rookte iedere dag een pak shag"
"Mijn moeder rookte ook tijdens de zwangerschap, en met ons is niks mis"
Die is ook erg ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:07 schreef Sanddr het volgende:
[..]
"Liever 5 jaar eerder doodgaan dan niet van het leven genieten"
Ik heb een Ferrari gekocht, maarja daar had ik ook 30 jaar van kunnen rokenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:08 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Die is ook erg ja.
"Als roken zoveel geld kost, waar is dan jouw Ferrari?"
"10 jaar langer leven is ook duur"quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:07 schreef Sanddr het volgende:
[..]
"Liever 5 jaar eerder doodgaan dan niet van het leven genieten"
Gemiste kans.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb een Ferrari gekocht, maarja daar had ik ook 30 jaar van kunnen roken
Hé, die is goed. Die ga ik ook een keer gebruiken.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb een Ferrari gekocht, maarja daar had ik ook 30 jaar van kunnen roken
Goede melling!quote:
Je kan een gratis klap op je bek krijgen met dat smerige gerook.quote:Op woensdag 27 juni 2018 13:30 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Ts krijgt een gratis nicotineshot en niet eens dankbaar?
Vechten tijdens het eten, soms moet het maar wel jammer je daarna koud eten hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:24 schreef DerekB het volgende:
[..]
Je kan een gratis klap op je bek krijgen met dat smerige gerook.
Niet gewoon snoeihard met het eten gooien tijdens het vechten..quote:Op woensdag 27 juni 2018 14:54 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Vechten tijdens het eten, soms moet het maar wel jammer je daarna koud eten hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |