Terechte klacht wel. Zit TS zich eerst lekker te maken voor een paar goede worsten, mag hij uiteindelijk de overblijfselen gaan chappen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:54 schreef Plompzakker het volgende:
TS dacht homo's te bestellen maar werd teleurgesteld met dit goedje
Ik loop er steeds voorbij in de super en vraag me af hoe dat zou smaken. Dank je voor deze recensie, ik zie er dus maar vanaf.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:33 schreef Sanddr het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe je het ook schrijft, wat een smerige drek.
Gemalen kikkererwten, hoe verzin je het.Maar het is dus helemaal hip hè. Net als avocado/guacamole, bierbrood, zeewier en chai lattes.
Klacht: hommos die hummus eten en schijten. Wat is er mis met een broodje kaas of lekkere vleeswaren?![]()
Ik frituur het meestalquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:29 schreef Hiddendoe het volgende:
En hoe eet je dat eigenlijk? Is het een dipsausje of smeer je het op brood?
Ik smeer het op brood, plakje belegen kaas er op, hmmmquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit vind ik allemaal lekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:33 schreef Sanddr het volgende:
avocado/guacamole, bierbrood, zeewier en chai lattes.
Gewoon soppen met Turks brood.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:29 schreef Hiddendoe het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |