Nog geen twee weken geleden een etappe in de Ronde van Zwitserland gewonnen, maar ik denk dat hij bij het grotere publiek nog niet bekend is. En voor zijn winst had ik in ieder geval nog nooit van hem gehoord. Dus lijkt me prima.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:19 schreef noodgang het volgende:
Is Søren Kragh Andersen voor adoptie beschikbaar? Uiteraard onder de volgers wel bekend, maar de weg naar het grote publiek nog niet gevonden
Dan kun je hem vast heel goed voorstellen aan ons.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik wil graag Patrick Bevin, een nog vrij onbekende renner met talent voor zowel tijdrijden als sprinten die ik al meer dan een jaar op de voet volg. Hij zit ook in mijn FPCL-team
Prima wat mij betreft.quote:
Dat ga ik zeker nog doenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan kun je hem vast heel goed voorstellen aan ons.
Doe maar niet.quote:
Die staat toch in het lijstje deelnemers?quote:
Lees de TT nog eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:04 schreef Plompzakker het volgende:
Die staat toch in het lijstje deelnemers?
Je voldoet in ieder geval aanquote:
Maar winnaar ronde van Californië en tweede bij de ronde van Romandië. Ik weet niet of hij voldoet aan het predicaat 'onbekende renner'. Dat laat ik graag aan de experts over ter beoordeling.quote:Verder zijn er geen enkele beperkingen, al mag Koffieplanter geen renner kiezen die buiten Colombia is geboren
natuurlijk niet, als hij doortrekt bergop moet tenminste 95% van het peloton lossenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je voldoet in ieder geval aan
[..]
Maar winnaar ronde van Californië en tweede bij de ronde van Romandië. Ik weet niet of hij voldoet aan het predicaat 'onbekende renner'. Dat laat ik graag aan de experts over ter beoordeling.
Winnaar van Parijs-Nice, doe maar niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
Mag ik Marc Soler adopteren? Of is dat een twijfelgeval?
Gorka kan zeker ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Winnaar van Parijs-Nice, doe maar niet.
Van mij mag alles maar het is leuker als iedereen wat onbekendere renners doet en wat bij gaat houden hoe die het doen. De werken van een Soler, Gorka en Bernal volgen we toch allemaal wel.quote:
Als wielervolger zijn er eigenlijk weinig 'onbekende' renners in de tour.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van mij mag alles maar het is leuker als iedereen wat onbekendere renners doet en wat bij gaat houden hoe die het doen. De werken van een Soler, Gorka en Bernal volgen we toch allemaal wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop