En geestelijk gehandicapte bazenquote:
RED AND WHITE ARMYYYYYYquote:
hahahaatjesquote:
Wist ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef xcachet het volgende:
Heb TR gezet voor die kwetsende post. We weten allemaal dat ama niet KAN werken.
leugenaarquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef xcachet het volgende:
Heb TR gezet voor die kwetsende post. We weten allemaal dat ama niet KAN werken.
Wat zit je weer negatief te zuigen, zeiksnorquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef xcachet het volgende:
Waarom praat je er overheen?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:46 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg op Instagram nu steeds gesponderde berichten van accounts van mensen hun huisdieren.
Dat laatste is al debiel, maar die berichten betalen voor meer volgers al helemaal.
Hou je mond, zak hooiquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat zit je weer negatief te zuigen, zeiksnor
Weer?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bang dat ze mij weer van Fok! verbannen.
Waarom moet dat in hoofdletters? Je weet helemaal niks van mijn situatie af.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef xcachet het volgende:
Ik weet dat het een geintje is.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:53 schreef LCMS het volgende:
Jongens, het was maar een geintje hè, sorry Ama
Sla hem dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil niet stoken hoor maar IK had het niet gepikt
Hey patatbakkerquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil niet stoken hoor maar IK had het niet gepikt
hey copthornequote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:53 schreef LCMS het volgende:
Jongens, het was maar een geintje hè, sorry Ama
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:12 schreef wietparkiet het volgende:
IK vind het echt niet LEUK dat jullie ama zo plagen
Nee ben echt gruwelijk mad nu. Ik ga even mijn deur kapot trappen.quote:
oh shitquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ben echt gruwelijk mad nu. Ik ga even mijn deur kapot trappen.
Ik heb helemaal geen zin om geld uit te geven joh.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voor een barkie trap ik ze in elkaar
niet zo mad zijn danquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om geld uit te geven joh.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snap ik
Frass is love, Frass is life
Dit slaat helemaal nergens op, jaloerse piepzakquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gebruikte ze dat als smoes toen je vroeg waarom ze niet op je dms antwoordde?
Schimmel zeker hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel dat er iets opbloeit tussen cachet en Hans/lars
Die dingen zijn niet gerelateerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dit heb je zeker gedaan zodat je dan een smoes hebt om niet op mijn dm's te reageren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is xcachet weer voor niets jaloers geweest
Omdat ik het een schijtirritante feature vind.quote:
Te populair, dan krijg je datquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik het een schijtirritante feature vind.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt he. Ik wacht altijd hoopvol af of iemand mij quoted
Ik denk het. Werd echt helemaal gallisch van al die meldingen.quote:
australie - peru, zou fantastisch zijn als australie door gingquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor de voetballiefhebbers, naar welke wedstrijd kijken jullie het meeste uit van vandaag?
ik kies toch voor Nigeria-Argentiniequote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
australie - peru, zou fantastisch zijn als australie door ging
Die met de uitschakeling van Argentinië. Is dat tegen Nigeria ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor de voetballiefhebbers, naar welke wedstrijd kijken jullie het meeste uit van vandaag?
Knap van jequote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
En dat terwijl ik geen seks heb gehad, goed hè
Paarden kunnen de frikandel in en van een frikandel kun je soa's krijgen. Vraag maar aan Hans.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb ik het over een paard, wordt het geïnterpreteerd als een soa...
Ik eet vanaf nu geen frikadel meerquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Paarden kunnen de frikandel in en van een frikandel kun je soa's krijgen. Vraag maar aan Hans.
Heb je zin in een frikandel?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Paarden kunnen de frikandel in en van een frikandel kun je soa's krijgen. Vraag maar aan Hans.
Wat is er zo smerig aan de liefde bedrijven?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij wil je frikandel er anders wel ff insteken zeker ouwe smeerlap
seks is vies en onreinquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat is er zo smerig aan de liefde bedrijven?
Onze kantoortuin is fantastischquote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:46 schreef LCMS het volgende:
wat is een kantoortuin? Ik moet dan altijd denken aan een openluchtkantoor
Bewust of onbewust?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. en ik doen aan seksgeheelonthouding
Frikandel speciaal, geen ketchup wel curryquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Frikandel speciaal, geen ketchup wel curry
Je bent zelf lekker.quote:
Onzin.quote:
Dank.quote:
Ik wil je zusje wel shamen voor je.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:14 schreef wietparkiet het volgende:
mijn zusje zit me te shamen omdat ik tot 12 uur in bed lig en zij al naar school is geweest
Haar uitschelden ga je niet voor naar de gevangenis hoor makkerquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat je dan jilla gaat mattie
lekker op de grillquote:
ik ging er vanuit dat je wat anders bedoelde met shamen maatquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haar uitschelden ga je niet voor naar de gevangenis hoor makker
Bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker op de grill
[..]
ik ging er vanuit dat je wat anders bedoelde met shamen maat
Niet zo moeilijk voor julliequote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS. en ik doen aan seksgeheelonthouding
remouladequote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoelde ik ook eigenlijk
Maar met wat voor saus?
Lekker maar ravigotte is wel lekkerder.quote:
kan ookquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker maar ravigotte is wel lekkerder.
Alles is te grillenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ook
weet niet of je die vis uberhaupt kan grillen
ik lees wel dat je een groot aquarium moet hebben voor die beesten anders worden ze tokkieburenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alles is te grillenmaar dat was niet mijn opzet..
Kinderbilletjesquote:
beetje makkelijk ditquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
cachet zou willen dat ze jou mocht doen
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
cachet zou willen dat ze jou mocht doen
ben nooit echt aardig tegen xkechiequote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met je verkeerde been uit je bed gestapt? Je bent niet zo aardig vandaag
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben nooit echt aardig tegen xkechie
Gaat wel lekker, niet echt een boeiend dagje ofzo. En daar?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe gaat ie? Leuke dag voor de boeg?
Ook niet zo spannend verder. Straks weer voetbalgenotquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat wel lekker, niet echt een boeiend dagje ofzo. En daar?
iets van 30quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer fiets je gemiddeld per dag?
Hoe laat is er een leuke wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook niet zo spannend verder. Straks weer voetbalgenot
Dat magquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
he haags iemand heeft je sperma spons genoemd
Ja 200Lquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik lees wel dat je een groot aquarium moet hebben voor die beesten anders worden ze tokkieburen
Heb liever kipquote:
Ja hallo hallo wat is er?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat wel lekker, niet echt een boeiend dagje ofzo. En daar?
Jaquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben jij de heks uit hans en grietje
Ja, maar bij gebrek aan...quote:
nummer 3quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga straks bloed geven. In stijl. Dus ik twijfel tussen rode jurk nummer 1 en rode jurk nummer 2.
Lekker oprotten snitchquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
he haags iemand heeft je sperma spons genoemd
Als de boel omhoog waait wel haha, high fivequote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zie je na afloop in ieder geval je prikgaatje niet meer
Tuurlijk wel. Wordt altijd verbonden he.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zie je na afloop in ieder geval je prikgaatje niet meer
Echt hè of van die mensen die gaan janken van: 'waar zijn de leuke users?' en dan zelf nooit wat toevoegenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dus als je iemand mist en degene is er zeg je gewoon niks?
Gewoon ja.. Niks ja eh hmm ja
Ik hoef geen kinderbilletjesquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als de boel omhoog waait wel haha, high five
Dat valt wel mee toch, een gaasje erop en plakbandquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wordt altijd verbonden he.
hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als de boel omhoog waait wel haha, high five
Nee, watje en dan zelfklevend verband en een stuk tape.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch, een gaasje erop en plakband
Zelfklevend verband voor een minigaatje? Dat lijkt me beetje overdreven. Watje/gaasje en tape en het is binnen 5 minuten dichtquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, watje en dan zelfklevend verband en een stuk tape.
Hij was gewoon lekker scherpquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben blij dat ik altijd op jullie twee kan rekenen voor gelach om mijn flauwe grapjes.
Hey, als je een watje nodig hebt dan ben ik er voor jequote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, watje en dan zelfklevend verband en een stuk tape.
Ja het is ook meer zelfklevend gaas, dus gewoon wat jij zegt.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfklevend verband voor een minigaatje? Dat lijkt me beetje overdreven. Watje/gaasje en tape en het is binnen 5 minuten dicht
O oke bedankt Chaiquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja het is ook meer zelfklevend gaas, dus gewoon wat jij zegt.
Zal het doorgeven aan mevrouw Nootmans.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderbilletjesalleen van 15 jarige meisjes misschien
Ja ik verzin het niet. Maar het is wel een gat recht de ader in, dus dat wordt netjes verbonden. Blijft ook lang doorbloeden, trouwens.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfklevend verband voor een minigaatje? Dat lijkt me beetje overdreven. Watje/gaasje en tape en het is binnen 5 minuten dicht
Liefquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hey, als je een watje nodig hebt dan ben ik er voor je
Gebannedquote:
Haha geen idee hahaquote:
hahaatjesquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben blij dat ik altijd op jullie twee kan rekenen voor gelach om mijn flauwe grapjes.
no plsquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal het doorgeven aan mevrouw Nootmans.
Natte T? watquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gvd een collega heeft een zo'n vieze 'natte T'
Mensen die veel fietsen krijgen veel sneller prostaatkanker. Heb je al moeite met plassen?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet wat het is en dat durf ik hier niet te melden
We moeten toch ergens aan doodgaan, maar ik heb geen plasproblemen nogquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die veel fietsen krijgen veel sneller prostaatkanker. Heb je al moeite met plassen?
Door wie?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:48 schreef LCMS het volgende:
Zolang mijn prostaat elk weekend wordt gemasseerd zal er ook niks aan de hand zijn
Liever niet aan kanker.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
We moeten toch ergens aan doodgaan, maar ik heb geen plasproblemen nog
quote:
quote:
Ja gewoon zo'n vieze gore zachte T die mensen in het gebied rondom Roffa hebbenquote:
Ik heb net in de pauze van die dikke chocolate chip cookies gekocht van de bakkerquote:
Bedoel welke van je vingers...quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zeg ik niet, want jullie pesten TARDIS. al genoeg hiermee
Nee dat klopt
Gewoon hele hand hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb net in de pauze van die dikke chocolate chip cookies gekocht van de bakker
[..]
Bedoel welke van je vingers...
hahaatjesquote:
Ja, die gaan we nu tot vervelens toe doen copthornequote:
hey femquote:
Is goed, snoopiequote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, die gaan we nu tot vervelens toe doen copthorne
Picsquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb net in de pauze van die dikke chocolate chip cookies gekocht van de bakker
Heb een chocolademuffin opquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Bedoel welke van je vingers...
Schnitzelsquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Duitsland was weer fijn om boodschappen te doen
Is dat een ding? Dingetjes verkleinen \?quote:
Dat is ook lekker, ik heb net een stukje warm gerookte zalmquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb net ijs op, smullen gvd!
hoeraquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Wat voor ijs.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oef zo lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb een chocolademuffin op
Zit nu ramvol
*snoopyquote:
Ja sinds een tijdje al maar ik doe daar net aan mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een ding? Dingetjes verkleinen \?
Niet echt een early adapter dusquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja sinds een tijdje al maar ik doe daar net aan mee.
Helemaal als ze echt vers zijn en wat zacht van binnen en alleen de rand knapperig isquote:
Mag ik je het advies geven om ermee te stoppen, voornamelijk vrijgezelle mannen van 60 plus doen dat die de sekslijn bellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja sinds een tijdje al maar ik doe daar net aan mee.
Goede beschrijving van mij welquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal als ze echt vers zijn en wat zacht van binnen en alleen de rand knapperig is
Met walglijk idiote dingen niet neequote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet echt een early adapter dus
Neetjesquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een ding? Dingetjes verkleinen \?
Die van de Subway zijn lekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal als ze echt vers zijn en wat zacht van binnen en alleen de rand knapperig is
Maar dat zijn wel mijn grote voorbeelden. Gaat lastig worden maar ik doe mijn best meidje hehehehetjesquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mag ik je het advies geven om ermee te stoppen, voornamelijk vrijgezelle mannen van 60 plus doen dat die de sekslijn bellen.
Voel hoe mijn vingertjes tussen je natte lipjes glijden hnnggquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mag ik je het advies geven om ermee te stoppen, voornamelijk vrijgezelle mannen van 60 plus doen dat die de sekslijn bellen.
Btje voorvocht gelektquote:
Jij bent gewoon een zacht gekookt ei hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede beschrijving van mij wel
Hnnngggg ja koop altijd gelijk 6 stuks ofzo en dan vooral wel die raspberryquote:
Geloof mij aan het eind van het gesprek heb je het gevoel dat je nog maar 30 cm groot bentquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voel hoe mijn vingertjes tussen je natte lipjes glijden hnngg
Me tooquote:
Die ken ik niet, maar heb ze ook al een tijdje niet meer gehad.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hnnngggg ja koop altijd gelijk 6 stuks ofzo en dan vooral wel die raspberry
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Geloof mij aan het eind van het gesprek heb je het gevoel dat je nog maar 30 cm groot bent
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]werd wel beetje geil van catkiller zijn beschrijving
!!
![]()
Keer proberen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar heb ze ook al een tijdje niet meer gehad.
Ik ben daar elke dagquote:
We willen je ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga me toch niet in zulk tokkiestad begeven. Ben niet gek joh
Alsof je mij zou meeten.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wow zo dichtbij.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Was net nog even bij Het Goed in Emmen, was ook wel erg leuk, hadden helaas geen tijd meer om even de Burger King te bezoeken
Ja jam vriendin moest nog effe ouwe gympen hebben voor haar dochter waarmee ze door de bagger kon rennen, ik heb er een schattig bloesje gekocht, met de prijskaarten van de vorige winkel er nog inquote:
In Assen zit toch ook wel een kringloop?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja jam vriendin moest nog effe ouwe gympen hebben voor haar dochter waarmee ze door de bagger kon rennen, ik heb er een schattig bloesje gekocht, met de prijskaarten van de vorige winkel er nog inBlijkbaar een miskoop van een ander
Klopt, maar waren naar Meppen geweest, hadden nog wat tijd over dus stelde voor om even langs Het Goed te gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In Assen zit toch ook wel een kringloop?
Dat is Meppelquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die woningen zijn in 2010 in de verkoop gegaan, die mensen wonen er allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk nooit probleemwijken gekeken
Je zei zelf hier laatst nog dat het nog steeds pauperig isquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die woningen zijn in 2010 in de verkoop gegaan, die mensen wonen er allemaal niet meer.
Een buurt knapt langzaam op, het ziet er nog wel wat pauperig uit, maar de bewoners uit dat programma wonen er niet meerquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zei zelf hier laatst nog dat het nog steeds pauperig is
hoe heet die wijk ook alweer?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Een buurt knapt langzaam op, het ziet er nog wel wat pauperig uit, maar de bewoners uit dat programma wonen er niet meer
Die wijk met al die mooie oude huizen bij het Asserbos?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
ow ja, natuurlijk![]()
nee mijn broertje woont aan de andere kant van Assen bij het bos
Oehquote:
TTquote:
Nee, zo rijk is ie nog nietquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die wijk met al die mooie oude huizen bij het Asserbos?
Peelo of Pittelo zekerquote:
Dat is alleen maar goed jaquote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier zijn ze de boel ook aan het opknappen, ook zijn er veel huurwoningen verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |