En geestelijk gehandicapte bazenquote:
RED AND WHITE ARMYYYYYYquote:
hahahaatjesquote:
Wist ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef xcachet het volgende:
Heb TR gezet voor die kwetsende post. We weten allemaal dat ama niet KAN werken.
leugenaarquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef xcachet het volgende:
Heb TR gezet voor die kwetsende post. We weten allemaal dat ama niet KAN werken.
Wat zit je weer negatief te zuigen, zeiksnorquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef xcachet het volgende:
Waarom praat je er overheen?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:46 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg op Instagram nu steeds gesponderde berichten van accounts van mensen hun huisdieren.
Dat laatste is al debiel, maar die berichten betalen voor meer volgers al helemaal.
Hou je mond, zak hooiquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat zit je weer negatief te zuigen, zeiksnor
Weer?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bang dat ze mij weer van Fok! verbannen.
Waarom moet dat in hoofdletters? Je weet helemaal niks van mijn situatie af.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:44 schreef xcachet het volgende:
Ik weet dat het een geintje is.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:53 schreef LCMS het volgende:
Jongens, het was maar een geintje hè, sorry Ama
Sla hem dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil niet stoken hoor maar IK had het niet gepikt
Hey patatbakkerquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil niet stoken hoor maar IK had het niet gepikt
hey copthornequote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:53 schreef LCMS het volgende:
Jongens, het was maar een geintje hè, sorry Ama
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:12 schreef wietparkiet het volgende:
IK vind het echt niet LEUK dat jullie ama zo plagen
Nee ben echt gruwelijk mad nu. Ik ga even mijn deur kapot trappen.quote:
oh shitquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ben echt gruwelijk mad nu. Ik ga even mijn deur kapot trappen.
Ik heb helemaal geen zin om geld uit te geven joh.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voor een barkie trap ik ze in elkaar
niet zo mad zijn danquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om geld uit te geven joh.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snap ik
Frass is love, Frass is life
Dit slaat helemaal nergens op, jaloerse piepzakquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gebruikte ze dat als smoes toen je vroeg waarom ze niet op je dms antwoordde?
Schimmel zeker hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel dat er iets opbloeit tussen cachet en Hans/lars
Die dingen zijn niet gerelateerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dit heb je zeker gedaan zodat je dan een smoes hebt om niet op mijn dm's te reageren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is xcachet weer voor niets jaloers geweest
Omdat ik het een schijtirritante feature vind.quote:
Te populair, dan krijg je datquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik het een schijtirritante feature vind.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt he. Ik wacht altijd hoopvol af of iemand mij quoted
Ik denk het. Werd echt helemaal gallisch van al die meldingen.quote:
australie - peru, zou fantastisch zijn als australie door gingquote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor de voetballiefhebbers, naar welke wedstrijd kijken jullie het meeste uit van vandaag?
ik kies toch voor Nigeria-Argentiniequote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
australie - peru, zou fantastisch zijn als australie door ging
Die met de uitschakeling van Argentinië. Is dat tegen Nigeria ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor de voetballiefhebbers, naar welke wedstrijd kijken jullie het meeste uit van vandaag?
Knap van jequote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
En dat terwijl ik geen seks heb gehad, goed hè
Paarden kunnen de frikandel in en van een frikandel kun je soa's krijgen. Vraag maar aan Hans.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb ik het over een paard, wordt het geïnterpreteerd als een soa...
Ik eet vanaf nu geen frikadel meerquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Paarden kunnen de frikandel in en van een frikandel kun je soa's krijgen. Vraag maar aan Hans.
Heb je zin in een frikandel?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Paarden kunnen de frikandel in en van een frikandel kun je soa's krijgen. Vraag maar aan Hans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |