Hoe de fuck trek je die conclusie uit de zin die hij zeiquote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
DUs tadic bij ajax betekent dat ajax 100% de titel binnen heeft volgend seizoen?
ik trek die conclusie uit een stuk of 20 post hier.....quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe de fuck trek je die conclusie uit de zin die hij zei
Uit jouw posts trekken wij ook onze conclusie......quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik trek die conclusie uit een stuk of 20 post hier.....
Mijn conclusie over klaas: hij is dusdanig slim dat we zijn genialiteit niet snappen en daarom denken dat hij een idioot is. Voor klaas is het net alsof hij tegen zwakbegaafden praat die niks snappen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:50 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Uit jouw posts trekken wij ook onze conclusie......
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
DUs tadic bij ajax betekent dat ajax 100% de titel binnen heeft volgend seizoen?
In jouw geval klopt dat ook wel aardig.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 20:52 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Mijn conclusie over klaas: hij is dusdanig slim dat we zijn genialiteit niet snappen en daarom denken dat hij een idioot is. Voor klaas is het net alsof hij tegen zwakbegaafden praat die niks snappen.
Mr Maul heeft in dit geval gewoon gelijkquote:Op woensdag 27 juni 2018 00:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In jouw geval klopt dat ook wel aardig.
hij zal wel moeten, die voorrondes tellen toch niet meer als Europees voetbal mocht hij naar een andere club gaan?quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:13 schreef TheJanitor het volgende:
Nu het WK voorbij is ben ik benieuwd hoe snel Ziyech een nieuwe club gaat vinden. En of het ook de bedoeling is dat hij meedoet tegen Sturm Graz als er nog geen club voor hem gevonden is.
Volgens mij niet. Alleen de laatste voorronde (play-off) misschien.quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zal wel moeten, die voorrondes tellen toch niet meer als Europees voetbal mocht hij naar een andere club gaan?
Hansie Hansie zei gisteren ook al dat Ziyech dit toernooi zwaar tegen viel. Kon het team niet bij de hand nemen. Het zijn zware tegenstanders, maar het viel toch tegen. Blijkt maar weer dat zo'n jongen op zijn positie totaal geen echte meerwaarde is voor grote clubs in het buitenland en hij dat hij waarschijnlijk niet verder komt dan een middenmoter in het buitenland.quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:13 schreef TheJanitor het volgende:
Nu het WK voorbij is ben ik benieuwd hoe snel Ziyech een nieuwe club gaat vinden. En of het ook de bedoeling is dat hij meedoet tegen Sturm Graz als er nog geen club voor hem gevonden is.
AS Roma heeft nu Pastore gehaald. Ik verwacht niet dat ze nog Ziyech gaan halen. Maar ja, het kan net zo goed allang rond zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2018 08:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hansie Hansie zei gisteren ook al dat Ziyech dit toernooi zwaar tegen viel. Kon het team niet bij de hand nemen. Het zijn zware tegenstanders, maar het viel toch tegen. Blijkt maar weer dat zo'n jongen op zijn positie totaal geen echte meerwaarde is voor grote clubs in het buitenland en hij dat hij waarschijnlijk niet verder komt dan een middenmoter in het buitenland.
De vraag is hoe gemotiveerd hij is om tegen Graz te spelen momenteel. Gezien zijn houding aan het einde van het seizoen kan ik me niet voorstellen dat hij nog erg gemotiveerd is om tegen Graz te spelen.
Hij gaat ongetwijfeld nog wel weg, want zo trots is hij wel, maar zou me niets verbazen als het nog wel even duurt voordat er echt iets gevonden is. Of zou AS Roma echt zo concreet zijn?
TransferGENOTquote:Op woensdag 27 juni 2018 10:09 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.goal.com/nl/ni(...)mgbmquo1kqe6fgi2626e
Ik denk dat de selectie samenstelling eigenlijk ook wel van Champions League kwalificatie afhangt.twitter:FreekJansenVI twitterde op woensdag 27-06-2018 om 10:51:35De linie (doelmannen) waar Ajax geen mutaties meer verwacht, met Onana, Van Leer, Lamprou en Kotarski. #Ajax https://t.co/03W1MXnnWZ reageer retweet
Hij kan zomaar deze week gepresenteerd worden als hij direct op het vliegtuig stapt. Morgen medische keuring en dan ook morgen, of vrijdag presentatie. Niks mis mee.quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:46 schreef Simmertje het volgende:
Tadic komt gewoon, na vanavond zal het wel snel bekend gemaakt gaan worden. Hoop wel dat we Ziyech nog ergens kwijt kunnen voor 25-30 miljoen euro. Speelde nou niet een al te sterk WK..
En sowieso van het behalen van Europees voetbal, anders willen een De Ligt en Frenkie sowieso wel weg gok ik. En terecht.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:01 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Onana lijkt te blijven:Ik denk dat de selectie samenstelling eigenlijk ook wel van Champions League kwalificatie afhangt.twitter:FreekJansenVI twitterde op woensdag 27-06-2018 om 10:51:35De linie (doelmannen) waar Ajax geen mutaties meer verwacht, met Onana, Van Leer, Lamprou en Kotarski. #Ajax https://t.co/03W1MXnnWZ reageer retweet
Het nivo van tegenstand ligt op dit WK gewoon erg hoog...quote:Op woensdag 27 juni 2018 10:46 schreef Simmertje het volgende:
Tadic komt gewoon, na vanavond zal het wel snel bekend gemaakt gaan worden. Hoop wel dat we Ziyech nog ergens kwijt kunnen voor 25-30 miljoen euro. Speelde nou niet een al te sterk WK..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |