Dan heeft hij dus niet alles gespeeld zoals jij stelde, clown. En laten we ook vooral niet vergeten dat Southampton 17e werd dit seizoen. Zullen wel blij zijn dat ze hem voor een mooie prijs hebben kunnen slijten.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft elk seizoen 30+ competitiewedstrijden gespeeld in een competitie waar wel eens gerouleerd wordt, tel daarbij op schorsingen en blessures. Je punt is bullshit.
ga eens naar het forum van Southampton en kijk eens wat de supporters er over zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus niet alles gespeeld zoals jij stelde, clown. En laten we ook vooral niet vergeten dat Southampton 17e werd dit seizoen. Zullen wel blij zijn dat ze hem voor een mooie prijs hebben kunnen slijten.
Ik vertrouw blind op het oordeel van mijn makker Inso.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ga eens naar het forum van Southampton en kijk eens wat de supporters er over zeggen
Als jij daardoor beter slaapt.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vertrouw blind op het oordeel van mijn makker Inso.
Het is zeker een prima speler voor de eredivisie, dat zal ik niet ontkennen. Had hem graag bij Feyenoord gezienquote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jij daardoor beter slaapt.
Dan mogen Ajacieden hier gewoon blij zijn als hij komt.
Het punt is dat spelers van het kaliber Tadic, laat staan daarboven niet komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is zeker een prima speler voor de eredivisie, dat zal ik niet ontkennen. Had hem graag bij Feyenoord gezien![]()
Maar je raakt dus met Ziyech een speler van een soortgelijk kaliber kwijt. In die zin ga je er sportief amper op vooruit.
Eigenlijk heb je 2 of 3 van dat soort kwalitatief sterke routiniers nodig als een soort cultuurbewakers, dat zou ook positief werken voor de vele jonge spelers die met enige regelmaat worden aangetrokken.
Ik geloof er ook echt geen klote van dat Tadic beter is dan Zyechquote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is zeker een prima speler voor de eredivisie, dat zal ik niet ontkennen. Had hem graag bij Feyenoord gezien![]()
Maar je raakt dus met Ziyech een speler van een soortgelijk kaliber kwijt. In die zin ga je er sportief amper op vooruit.
Eigenlijk heb je 2 of 3 van dat soort kwalitatief sterke routiniers nodig als een soort cultuurbewakers, dat zou ook positief werken voor de vele jonge spelers die met enige regelmaat worden aangetrokken.
Ze gaan toch ook Magallan van midden twintig aantrekken. Labyad is dat ook en gehaald, en Tagliafico eerder.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dan was de vergelijking met Berghuis heel gepast zeker. Iedereen met meer dan één hersencel snapt wat ik bedoelde met 'alles'. En Southampton fans zijn daar allesbehalve blij mee, onwetende kneus.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus niet alles gespeeld zoals jij stelde, clown. En laten we ook vooral niet vergeten dat Southampton 17e werd dit seizoen. Zullen wel blij zijn dat ze hem voor een mooie prijs hebben kunnen slijten.
Klopt, maar ook daar vissen alle grote clubs steeds harder mee. Ze halen de talenten ook doodleuk weg uit de jeugdopleiding van Ajax bijvoorbeeld. De Eredivisie zal toch steeds meer toe gaan naar het binnenhalen van dat soort spelers met een incidenteel onopgemerkt pareltje.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het punt is dat spelers van het kaliber Tadic, laat staan daarboven niet komen.
Laat ik wel vooropstellen dat ik een aankoop als Sanchez leuker vind dan een Tadic. Is toch wel de charme dat vrij onbekende spelers voor ons komen spelen en zo een impact maken.
Nouja ze komen dus wel, mits de bereidheid aanwezig is om heel ver te gaan in je transferonderhandelingen en salarisbudget voor dat soort spelers.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het punt is dat spelers van het kaliber Tadic, laat staan daarboven niet komen.
Laat ik wel vooropstellen dat ik een aankoop als Sanchez leuker vind dan een Tadic. Is toch wel de charme dat vrij onbekende spelers voor ons komen spelen en zo een impact maken.
Moet die Labyad niet gaan concurreren met Tadic? Ben geen heel groot fan van Labyad trouwens, had echt een Feyenoord-aankoop kunnen zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan toch ook Magallan van midden twintig aantrekken. Labyad is dat ook en gehaald, en Tagliafico eerder.
Labyad zal eerder vaak op linksbuiten staan en Tadic op linkshalf en dat ze dan vaak van positie wisselen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet die Labyad niet gaan concurreren met Tadic? Ben geen heel groot fan van Labyad trouwens, had echt een Feyenoord-aankoop kunnen zijn
Er worden nu voornamelijk talenten aangetrokken omdat dit jaar en het jaar daarvoor de A1/B1 lichting dramatisch was, heb ik het idee. Na Nouri, De Ligt, Eiting en Vd Beek is er echt werkelijk niks interessants wat er uit komt en binnen korte termijn uit gaat komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja ze komen dus wel, mits de bereidheid aanwezig is om heel ver te gaan in je transferonderhandelingen en salarisbudget voor dat soort spelers.
Bij zo´n club als Redbull Salzburg lopen ook niet alleen maar jonkies rond. Je moet als je sportief potten wil breken wel een soort van basisconcept/plan hebben van waaruit je op de lange termijn werkt om optimaal te renderen als club.
Elk jaar gewoon domweg 10 grote of minder grote talenten kopen met als enige doel die weer met winst door te verkopen zal sportief weinig opleveren en zal bij de achterban ook tot frustratie gaan leiden omdat je identiteit verloren gaat.
Ajax C ziet er niet heel bijzonder uit in ieder geval.quote:
Ik had het dan ook over de tweede helft.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:50 schreef fetX het volgende:
Ajax C? In met name de eerste helft speelden er toch behoorlijk wat (potentiële) basisspelers.
Niet dat zo’n potje verder ook maar iets zegt voor het aankomende seizoen.
In dat geval heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de tweede helft.
DUs tadic bij ajax betekent dat ajax 100% de titel binnen heeft volgend seizoen?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 19:16 schreef Mansjester het volgende:
Kijk ze allemaal bang zijn. Tadic binnenhalen zou gewoon top zijn. Is niet zo moeilijk om toe te geven hoor allemaal.
Net zoals het klasse van PSV was dat ze Lozano binnen wisten te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |