Daarom wil ik de maatschappelijk werkers (misschien is je vader of moeder wel maatschappelijk werker) onder jullie de volgende vragen stellen met als onderwerp de gespreksvoering:
- Welke vaardigheden met betrekking op gespreksvoering heeft hij/zij nodig in gesprekken met zijn clienten?
- Welke opleiding(en) heeft hij/zij gevolgd?
- Wat heeft hij/zij met betrekking op gespreksvoering aan zijn opleiding gehad/gemist?
Ik hoop dat er mensen zijn die ook serieus antwoord hierop kunnen geven! Alvast hartelijk bedankt.
quote:Minder lullen gewoon, lekker werken, an die arbeit !
Op vrijdag 27 december 2002 15:03 schreef Freel het volgende:
Ik heb op mijn opleiding verschillende lessen in gespreksvoering en nu was ik mij aan het afvragen of de geleerde lessen in de praktijk ook uitkomen.Daarom wil ik de maatschappelijk werkers (misschien is je vader of moeder wel maatschappelijk werker) onder jullie de volgende vragen stellen met als onderwerp de gespreksvoering:
- Welke vaardigheden met betrekking op gespreksvoering heeft hij/zij nodig in gesprekken met zijn clienten?
- Welke opleiding(en) heeft hij/zij gevolgd?
- Wat heeft hij/zij met betrekking op gespreksvoering aan zijn opleiding gehad/gemist?Ik hoop dat er mensen zijn die ook serieus antwoord hierop kunnen geven! Alvast hartelijk bedankt.
Op het land, in de fabrieken, op kantoor, gezellig samenzijn.
En s'avonds lekker ganzeborden met een krat bier erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |