Ik vind het maar slapjes. In MIJN tijd wisten ze nog wat echt dissen was.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
ronnel en rennen zijn beide distracks
in jou tijd waren er ook geen instagram fittiesquote:Op maandag 25 juni 2018 22:48 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik vind het maar slapjes. In MIJN tijd wisten ze nog wat echt dissen was.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
in jou tijd waren er ook geen instagram fitties
geen idee ik vind de rijms sterk maar helaas is het weinig rijm.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:51 schreef Jordy-B het volgende:
Is het trouwens mode dat er niet meer gerijmd wordt?
En welke rijm vind je sterk dan? In de hele tekst zitten er twee of drie zinnen die per ongeluk rijmen.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen idee ik vind de rijms sterk maar helaas is het weinig rijm.
bij rennen of ronnel?quote:Op maandag 25 juni 2018 23:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En welke rijm vind je sterk dan? In de hele tekst zitten er twee of drie zinnen die per ongeluk rijmen.
rennenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:51 schreef Jordy-B het volgende:
Is het trouwens mode dat er niet meer gerijmd wordt?
schelen - onzeker - zeker - bezig - neger - Insayo - pedo - dekens - lepelquote:
sowiesoquote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
Steen zou Ronnie wel keihard klappen natuurlijk.
Dus laat je kutje zien mop want je bent op de tvquote:
Dat heet klankrijm (assonantie)quote:Op maandag 25 juni 2018 23:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
schelen - onzeker - zeker - bezig - neger - Insayo - pedo - dekens - lepel
verdwaald - betaalt - leeggehaald - genaaid - straat - Paaij - achter elkaar - uithaalt - naam - saaf - zaad - kwaad - gedaan
Ronnie - parodie - jochie.
Dus slechts een vijfde van de rijmwoorden rijmt en dan vraag jij je af waar ik de rijm niet hoor.
Ook wel halfrijm.quote:
Geef eens een voorbeeld van een nummer met enkel volrijm.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ook wel halfrijm.
Volrijm is wat we willen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een nummer met enkel volrijm.
Hij heeft ze niet allemaal op een rijtje nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 01:16 schreef Joran-Joran het volgende:
Goede tijden, slechte tijden heeft betere verhaallijnen
Verder is Steen natuurlijk niet 100% in orde dus die sloopt Ronnie Flex echt volledig
Tegenwoordig zingen ze altijd met een mobieltje in de handquote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In het hele nummer misschien drie zo-goed-alsjes. De rest is vol.
Old school, toen er nog gewoon geblokt werd met pen en papier.
Heerlijke diss, en los daarvan ook gewoon een prima nummerquote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oke, oke. Extince is sowieso dope daar kan ik weinig tegen in brengen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat idd ook, die man kan wel producerenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik vind het jammer dat een talent als J$ zijn tijd verdoet met matige rappertjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |