luckynaldoquote:Op maandag 25 juni 2018 22:42 schreef wattel het volgende:
Helemaal gemist, Ronaldo maakte nog opzettelijk hands in de laatste minuut.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2x geel is alsnog rood.
Hij zet zijn hand gewoon om die vent heen en duwt hem als het ware wat naar achter om er zelf sneller langs te kunnen. Alsof jij dat zelf nog nooit gedaan hebt wanneer je met iemand rent of wat dan ook. Zo'n beweging kent iedereen toch wel uit zijn jeugd of kan het zich voorstellen.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:10 schreef wattel het volgende:
Wat is precies een beweging van langs gaan?
Hahahahaha. Besluipt? Dus elke voetballer besluipt iemand hahahaha.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ronaldo besluipt die vent gewoon van achteren man....
als hij 1 stapje naar links had gedaan had hij gewoon er langs kunnen lopen
hij zocht bewust die gast op om hem zo onschadelijk te maken....
Yup, hij wil er langs gaan en legt gewoon zijn hand op de ander om weg te duwen en soort van af te zetten. Wat je zelf ook zou doen. Lijkt nergens op slaan.quote:
Slechtquote:
Portugal - Joeroekweequote:
Maar het lijkt plots wel niet geheel onrealistisch dat we een volledig WK zonder scoreloos gelijkspel doorkomen. Dat lijkt me vrij uniek?quote:
Die wedstrijd lijkt me trouwens wel met afstand de grootste kans voor een nieuw belachelijk Suarez incident. Zou ie Pepe gaan bijten?quote:
Kan me niet voorstellen dat de eerste edities scoreloos waren.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar het lijkt plots wel niet geheel onrealistisch dat we een volledig WK zonder scoreloos gelijkspel doorkomen. Dat lijkt me vrij uniek?
Gewoon meteen Ronaldoquote:Op maandag 25 juni 2018 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd lijkt me trouwens wel met afstand de grootste kans voor een nieuw belachelijk Suarez incident. Zou ie Pepe gaan bijten?
Daar hoop ik al 4 jaar op maar hij lijkt genezen.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijd lijkt me trouwens wel met afstand de grootste kans voor een nieuw belachelijk Suarez incident. Zou ie Pepe gaan bijten?
2015 bij demichelis voor t laatst jaquote:Op maandag 25 juni 2018 23:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Daar hoop ik al 4 jaar op maar hij lijkt genezen.
Die twee ploegen gaan elkaar zo heerlijk provocerenquote:Op maandag 25 juni 2018 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb daar echt bizar veel zin in.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die twee ploegen gaan elkaar zo heerlijk provocerenals daar geen rode kaarten meer vallen weet ik het ook niet meer.
Tot nu toe het leukste affiche in de 1/8e finalesquote:Op maandag 25 juni 2018 23:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb daar echt bizar veel zin in.
Lijkt mij zelfs leuker dan een Brazilie-Duitsland.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot nu toe het leukste affiche in de 1/8e finales
Nee dat niet, die twee ploegen kunnen ook beter voetballen nog.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lijkt mij zelfs leuker dan een Brazilie-Duitsland.
Jammer dat de andere uit poule H zo zwak is. Ik zie België en Engeland graag vroeg afgaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat niet, die twee ploegen kunnen ook beter voetballen nog.
Hoop ook op Colombia - België
Die Japanners zijn me nog best meegevallen in voetballend opzicht anders, hoop op Senegal door maar dat gaat niet gebeuren helaas.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jammer dat de andere uit poule H zo zwak is. Ik zie België en Engeland graag vroeg afgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |