Twee stoere mannen.....quote:Op maandag 25 juni 2018 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
hij leg mij wakker t houwe
ga terug naar je mat
mike: hij mot weheg
Wat is daar nieuw aan dan?quote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef sjampoeh het volgende:
john: als hij met de scepter gaat zwaaien, zal ik ook met de scepter zwaaien en ga ik overal tegenin blabla
grote jongen hoor
Ze hebben met 5 mensen een gesprek gehad vanmiddag en deelden hetzelfde gevoel. Enige domme is dat ze niet meteen de anderen (eerste vijf) erbij betrokken hebben want ze hadden een heel goed gesprek met veel goede punten. Ze hebben gewoon gelijk. Jammer dat Sanne nu zo dom doet want zij was het er ook mee eens vanmiddag. (o.a. Nieuwe mensen motiveren en kansen geven om hun ideeen uit te werken.)quote:Op maandag 25 juni 2018 19:43 schreef AnneliesvdB het volgende: [..] Ze heeft er eerst ook nog met hem over gehad. Als je er dan niet uitkomt en je hebt het idee dat iemand het groepsbelang kapot wil maken, dan vind ik het heel verstandig om het in de groep te gooien. Gerrit is een gluiperdje.
ja echt welquote:Op maandag 25 juni 2018 19:50 schreef snetje het volgende:
Volgens mij hebben de eerste 5 wel degelijk een afspraak om elkaar de handen boven het hoofd te houden en elkaar erin te laten...
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:50 schreef snetje het volgende:
Volgens mij hebben de eerste 5 wel degelijk een afspraak om elkaar de handen boven het hoofd te houden en elkaar erin te laten...
Klopt hoor,vooral Brandon heb ik daar over horen praten.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:50 schreef snetje het volgende:
nee het was een dubbel gesprek, en Sanne zei gelijk dat het haar niet lekker zat, Jeffrey en Adriaan zeiden ook, hier willen we op deze manier niet aan mee doen, als je met goede ideeen komt ok, maar niet zoquote:Op maandag 25 juni 2018 19:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze hebben met 5 mensen een gesprek gehad vanmiddag en deelden hetzelfde gevoel. Enige domme is dat ze niet meteen de anderen (eerste vijf) erbij betrokken hebben want ze hadden een heel goed gesprek met veel goede punten. Ze hebben gewoon gelijk. Jammer dat Sanne nu zo dom doet want zij was het er ook mee eens vanmiddag. (o.a. Nieuwe mensen motiveren en kansen geven om hun ideeen uit te werken.)
Ga je hem eruit stemmen?quote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerritje kan wel inpakken.
Verkeerd gegokt en verloren.
Doei loser.![]()
![]()
Is een moment opname,volgende week is een ander aan de beurt.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerritje kan wel inpakken.
Verkeerd gegokt en verloren.
Doei loser.![]()
![]()
Adriaan heb ik gehoord de anderen niet.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee het was een dubbel gesprek, en Sanne zei gelijk dat het haar niet lekker zat, Jeffrey en Adriaan zeiden ook, hier willen we op deze manier niet aan mee doen, als je met goede ideeen komt ok, maar niet zo
Ze hebben geleerd van Utopia 1, veel ruzie maken dan komen er veel gastenquote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Bonken het volgende:
Dacht dat ze met de zaterdagmarkt bezig moesten zijn en die twee grieten zitten alleen maar over hun emoties en gevoelens te praten. Mens, ga slapen, morgen heb je vast weer wat nieuws om over te mopperen
er is wel 1 ongesteld jaquote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Bonken het volgende:
Dacht dat ze met de zaterdagmarkt bezig moesten zijn en die twee grieten zitten alleen maar over hun emoties en gevoelens te praten. Mens, ga slapen, morgen heb je vast weer wat nieuws om over te mopperen
Dat heb ik ook zo gelezen hier.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee het was een dubbel gesprek, en Sanne zei gelijk dat het haar niet lekker zat, Jeffrey en Adriaan zeiden ook, hier willen we op deze manier niet aan mee doen, als je met goede ideeen komt ok, maar niet zo
* FreshFruit72 pakt bingokaart er bij.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:53 schreef Charmian het volgende:
hiske heeft goed naar de nanny gekeken...altijd op ooghoogte van de kinderen gaan zitten
Die stem, die stem, knippen die amandelen, nu, gewoon knippen, ja knip, knip, knipquote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat een irritant mokkel zeg die Jes en die stem pppffff
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:53 schreef Charmian het volgende:
hiske heeft goed naar de nanny gekeken...altijd op ooghoogte van de kinderen gaan zitten
nu je het zegt, ze lijkt er ook op!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:53 schreef Charmian het volgende:
Ik zit ook graag op ooghoogte van kinderen, ze werden een beetje blauwquote:Op maandag 25 juni 2018 19:53 schreef Charmian het volgende:
5quote:Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Damn,welke stream moet ik kijken nu?
Sanne overdrijft graag.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:56 schreef chufi het volgende:
Sanne verdraait het weer helemaal ... douchezak is geen 6 Euro, maar 30 en die matten waren totaal 30 en geen 100
Bijna 8 uur dus voetbal? Vandaar dat ze de discussie ook al hebben vervroegd...quote:Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
“Leugenaar!”quote:Op maandag 25 juni 2018 19:56 schreef chufi het volgende:
Sanne verdraait het weer helemaal ... douchezak is geen 6 Euro, maar 30 en die matten waren totaal 30 en geen 100
Geluidsdempertje er op zetten jemig zegquote:Op maandag 25 juni 2018 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Die stem, die stem, knippen die amandelen, nu, gewoon knippen, ja knip, knip, knip
Niet die met Jessie, je wordt helemaal griebelig van die kutstem!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
hahaha ja inderdaad, dat heb ik bij deze utopia nog niet eerder gehad.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
ik gaa straks de vatiland stream kijkenquote:Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat een achterlijk verhaal, waarvan ze het grootste deel niet gehoord heeft.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:56 schreef snetje het volgende:
Sanne verteld het nu weer niet god aan Hiske ... 1 zak ...nee het waren 2 zakken ...6 euro ..nee het was 20 euro... Gerrit heeft Mike heftig recht proberen te zetten... nee het was juist andersom..
Je zal zo een als getuige hebben...
Thanks voor je filmpje!!!!!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, gaat een mooie avond worden .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie aan tafel - 25 juni 2018.
x6mrdya
Ook niet die met Sanne.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet die met Jessie, je wordt helemaal griebelig van die kutstem!
Die met Sanne ook niet hou niet zo van die betweterige wijven. Dat zijn die Jes en San allebeiquote:Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet die met Jessie, je wordt helemaal griebelig van die kutstem!
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:58 schreef snetje het volgende:
Hiske: Ben jij naar het gesprek naar iemand toe gegaan en je hart erover gelucht?..
Sanne: Nee ..ik heb het er met niemand over gehad...
Dat de bliksem daar niet ter plekke inslaat?...leugenaar...
Was het maar zo.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:58 schreef snetje het volgende:
Hiske: Ben jij naar het gesprek naar iemand toe gegaan en je hart erover gelucht?..
Sanne: Nee ..ik heb het er met niemand over gehad...
Dat de bliksem daar niet ter plekke inslaat?...leugenaar...
Ik verlang gewoon naar Romy ........quote:Op maandag 25 juni 2018 19:58 schreef magnaal het volgende:
Die twee grietjes zijn echt de domste ooit.. Nog erger dan in Uto1
Jeffrey loopt met helemaal niemand mee.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:59 schreef Silves het volgende:
Vuile Gerritje is van plan, heel de boel over te nemen..zijn eigen woorden!! vind hij prachtig, en Jef lult de hele dag mee met hem..zo ook de rooie sergant!..
Dat dus.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:59 schreef Silves het volgende:
Vuile Gerritje is van plan, heel de boel over te nemen..zijn eigen woorden!! vind hij prachtig, en Jef lult de hele dag mee met hem..zo ook de rooie sergant!..
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, gaat een mooie avond worden .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie aan tafel - 25 juni 2018.
x6mrdya
Die wil dat ook niet,heel slim van hem.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jeffrey loopt met helemaal niemand mee.
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die wil dat ook niet,heel slim van hem.
via vuur of zandquote:Op maandag 25 juni 2018 20:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hits legt het debieltje sanne rustig uit
waarom worden "we boos "" op
een betje bamboe
Sanne luisterd niet,.. de boodschap komt niet aan
kansloos
""Heer we geven haar aan U ""
amen
Wie dan?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:03 schreef Charmian het volgende:
ik ga douchen...met warm schoon water en een lekkere douchegel, wat een irritante dozen
De tien geboden zijn in ieder geval aan Sanne voorbij gegaan...quote:Op maandag 25 juni 2018 20:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hits legt het debieltje sanne rustig uit
waarom worden "we boos "" op
een betje bamboe
Sanne luisterd niet,.. de boodschap komt niet aan
kansloos
""Heer we geven haar aan U ""
amen
Cosserts Doucheh met Wonderwaterquote:Op maandag 25 juni 2018 20:03 schreef Charmian het volgende:
ik ga douchen...met warm schoon water en een lekkere douchegel, wat een irritante dozen
En altijd samen.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Cosserts Doucheh met Wonderwater
Cossers kunnen me aan me reet roestenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Cosserts Doucheh met Wonderwater
Watquote:Op maandag 25 juni 2018 20:04 schreef Jian het volgende:
Jessie ga eerst eens leven voordat je je domme kindermuil opentrekt, stampvoetende gans!
Ik was keihard gaan lachen.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:06 schreef Jian het volgende:
En Gerrit moet nog leren hoe je een gesprek afbreekt als het tijd is.
Dus ditquote:Op maandag 25 juni 2018 20:06 schreef AnneliesvdB het volgende:
Ow... misschien krijg ik nu veel mensen tegen me. Maar ik vind dat Jessie het nu wel goed zegt hoor. Ik snap haar irritatie echt wel. Hij probeert brandon direct over te nemen, en nu jessie met de evenementen, dit alles zonder communicatie. En het lulletje begrijpt het allemaal niet, want hij doet wat hij wilt en wat andere willen boeit niet.
Echt !!quote:Op maandag 25 juni 2018 20:06 schreef Yaksa het volgende:
Die Gerrit mag wel alvast zijn kist gaan inpakken, die gaat me toch een bak stemmen krijgen.
Draaien, draaien en nog eens draaien.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:07 schreef Prulke het volgende:
En toch snap ik Jessie wel ergens (maar heb de aanloop gemist)
Gerrit doet iets wat me niet aanstaat in gesprekken, kan er de vinger niet op leggen.
Welnee, ben je gek, we lezen het niet eensquote:Op maandag 25 juni 2018 20:06 schreef AnneliesvdB het volgende:
Ow... misschien krijg ik nu veel mensen tegen me. Maar ik vind dat Jessie het nu wel goed zegt hoor. Ik snap haar irritatie echt wel. Hij probeert brandon direct over te nemen, en nu jessie met de evenementen, dit alles zonder communicatie. En het lulletje begrijpt het allemaal niet, want hij doet wat hij wilt en wat andere willen boeit niet.
Het is natuurlijk Jessie haar emotie he.. Mike gaat dan wat voor haar timmeren..quote:Op maandag 25 juni 2018 20:07 schreef Soury het volgende:
Ze zat hoog in haar emotie, dat is niet chill. OMFG
Gerrit snapt heel goed wat hij doetquote:Op maandag 25 juni 2018 20:06 schreef AnneliesvdB het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, ben je gek, we lezen het niet eens
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:07 schreef Prulke het volgende:
En toch snap ik Jessie wel ergens (maar heb de aanloop gemist)
Gerrit doet iets wat me niet aanstaat in gesprekken, kan er de vinger niet op leggen.
whahahahaquote:Op maandag 25 juni 2018 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, ben je gek, we lezen het niet eens
Nee met die mislukte kerel, vooral vanmiddag toen hij in zijn blote boven lichaam aan het lullen was..de onzin die hij uitkraamt.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:07 schreef Dotteke het volgende:
respect voor Gerrit dat die zo lang naar dat getetter van Jessie kan luisteren
Je zou maar met zo een getrouwd zijn zeg
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
Discussie van vanmiddag
[ afbeelding ]
"Je staat de hele dag over geld te zeiken vriend!" - 25 juni 2018
x6mre3x
Ik was net als Jeffrey gewoon weggelopen. Die twee wijven krijgen veel te veel aandacht, sterker nog ze zouden hun mond moeten houden tijdens vergaderingen.quote:
Mike bedoel je.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee met die mislukte kerel, vooral vanmiddag toen hij in zijn blote boven lichaam aan het lullen was..de onzin die hij uitkraamt.
Dat werkt alleen voor vrouwen.quote:
Precies, gewoon weggaan met deze onzin.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:10 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik was net als Jeffrey gewoon weggelopen. Die twee wijven krijgen veel te veel aandacht, sterker nog ze zouden hun mond moeten houden tijdens vergaderingen.
Normaal gesproken wel jaquote:Op maandag 25 juni 2018 20:10 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik was net als Jeffrey gewoon weggelopen. Die twee wijven krijgen veel te veel aandacht, sterker nog ze zouden hun mond moeten houden tijdens vergaderingen.
In een discussie zou ik het een beetje ongemakkelijk vindenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee hoor, ik smelt als een man huilt...
Nou Jian,ga je gang.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee hoor, ik smelt als een man huilt...
Ja nogalquote:Op maandag 25 juni 2018 20:12 schreef Prulke het volgende:
[..]
In een discussie zou ik het een beetje ongemakkelijk vinden
Welnee, hij blijft heerlijk rustig en Jessie maar razen en tieren en steeds meer onzin verkondigen.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Die corpsbal doet het echt slecht, dit gesprek.
en dit zeker 5x per dag..de lamlulquote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Die corpsbal doet het echt slecht, dit gesprek.
Dat zag ik aan tafel......quote:Op maandag 25 juni 2018 20:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welnee, hij blijft heerlijk rustig en Jessie maar razen en tieren en steeds meer onzin verkondigen.
Zo zie ik het ook.Hij laat haar lekker tieren.En blijft zelf rustig.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welnee, hij blijft heerlijk rustig en Jessie maar razen en tieren en steeds meer onzin verkondigen.
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die twee meiden voelen zich zo belangrijk...En wat voeren ze nou eigenlijk uit? De ene rust uit met haar pootje en de andere is zwaan kleef aan..quote:Op maandag 25 juni 2018 20:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:
Gaat het om nu of over een uur geleden?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zag ik aan tafel......Gerrit heerlijk rustig...
Algemeen mijn beeld over Gerrit, niet belangrijk dus.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gaat het om nu of over een uur geleden?
Is dat zo?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit zit vast in zijn eigen val.en SL
Maar nemen wel het recht om eindeloos te zeuren, te zeiken en te bleren.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die twee meiden voelen zich zo belangrijk...En wat voeren ze nou eigenlijk uit? De ene rust uit met haar pootje en de andere is zwaan kleef aan..
Oh ik dacht dat het over jou gingquote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef AnneliesvdB het volgende:
Nee sorry, ik heb heel het gedoe aangehoord, en Gerrit zegt A, maar roept B als het hem in een andere situatie beter uitkomt. Hij lult zich er continu weer uit.
Meneer draait zichzelf liever de stront in, ipv dat hij zegt "hey was niet mijn bedoeling om iets van je over te nemen, volgende keer kom ik ook even langs jou"
Ik ben ook geen fan van die meiden.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar nemen wel het recht om eindeloos te zeuren, te zeiken en te bleren.![]()
Nare meiden.
Nee, klopt, niet belangrijk idd.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Algemeen mijn beeld over Gerrit, niet belangrijk dus.
Je weet dat waar Jessie nu mee kletst dat dat Gerrit is en niet Mike?...quote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef AnneliesvdB het volgende:
Nee sorry, ik heb heel het gedoe aangehoord, en Gerrit zegt A, maar roept B als het hem in een andere situatie beter uitkomt. Hij lult zich er continu weer uit.
Meneer draait zichzelf liever de stront in, ipv dat hij zegt "hey was niet mijn bedoeling om iets van je over te nemen, volgende keer kom ik ook even langs jou"
Het lijken soms net de twins.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nare meiden.
Dit hele gedoe is Sanne haar schuld...Dat had ook 1 op 1 gekund, maar nee dat is eng...quote:Op maandag 25 juni 2018 20:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nare meiden.
Overnemen is iets met een krijtje op een bord schrijven.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:16 schreef AnneliesvdB het volgende:
Klopt, maar hoor Jessie toch eens doordraven.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dit hele gedoe is Sanne haar schuld...Dat had ook 1 op 1 gekund, maar nee dat is eng...
Ohhquote:
#metooquote:Op maandag 25 juni 2018 20:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik kijk al uit naar de stemmingen.
![]()
zuigerdquote:Op maandag 25 juni 2018 20:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jij hebt je bekje wel mee dus dat kun je prima vragen zegt Ger tegen Jes
Ik ook niet... maar kan verre van objectief naar dit gesprek kijkenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze geeft Gerrit een tip om dat op voorhand niet meer te doen, dank je wel zegt Gerrit
Geloof niet dat hij dat meende
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zuigerd
klap met een bevroren kip nodig
Ja die laat ook geen tv momentje afpakken natuurlijk...quote:Op maandag 25 juni 2018 20:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt, maar hoor Jessie toch eens doordraven.
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze bind nu iets in nu ze weet dat hij twee weken naar haar heeft zitten kijken en weet dat ze alles naar Mike lult
Ben blij dat je toegeeft dat Gerrit niet belangrijk isquote:
akwardquote:Op maandag 25 juni 2018 20:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze bind nu iets in nu ze weet dat hij twee weken naar haar heeft zitten kijken en weet dat ze alles naar Mike lult
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En dat vind ze niet zo leuk om te horen.
Gerrit: waar gaat het om, wat wil je nog weten? Ik ben er wel klaar mee.
Jessie: prima, dan houden we er over op. En gaat nog een tijdje door.
Weer een half uur iemand doodgeluld, op zoek naar een volgend slachtoffer. Wat een vermoeiend type is dat zegquote:
Het gaat over een nagelknipper.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:27 schreef AnneliesvdB het volgende:
Gerrit "je gaat zo gelijk naar mike toe om te praten over mij"
En wie zit er weer direct met iemand te praten over de ander?
30 fakking seconden.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:27 schreef AnneliesvdB het volgende:
Gerrit "je gaat zo gelijk naar mike toe om te praten over mij"
En wie zit er weer direct met iemand te praten over de ander?
inderdaad...quote:Op maandag 25 juni 2018 20:28 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel: Sanne gaat voor nog veel meer ruzie zorgen.
sanne moet blijvenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:28 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel: Sanne gaat voor nog veel meer ruzie zorgen.
jammer.. stukje bewust makenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:24 schreef Silves het volgende:
Nee de natuurjuf die zo voor haar boompjes is en dieren, gaat voor 50 euro aan ballonen bestellen voor in de boom..is dit niet schadelijk voor mens en dier..vooral dier..hap , slok, dood??
Iedereen moet blijven, lekkere irritatiesquote:
ja, ik denk dat ze een mooi stel bij elkaar gezet hebbenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen moet blijven, lekkere irritaties
Voorlopig irriteer ik me nog niet aan allemaal, maar dat zal wel komenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen moet blijven, lekkere irritaties
Yep een bakje water met suiker achterlaten..ze zouden beter moeten weten!.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jammer.. stukje bewust maken
ook dat met de hommels
iemand zou dr ff moeten tippen daarover
ze denkt er niet aan ...
weet het echt wel
mooi taakje voor Febo
Nee ik ook niet maar onderling is belangrijker voor de kijkersquote:Op maandag 25 juni 2018 20:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Voorlopig irriteer ik me nog niet aan allemaal, maar dat zal wel komen
Nu weet ze wel dat ze een punt heeft om aan te werkenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jeff ; je had alleen net zo hard moten doen
EN NOU HOU JE OP
Gerrit ; ja maar bla bla
Jeff ; snap ik wel
maar het mag iets rustiger hoor
wacht tot dat Barretje gevuld is tzt..quote:
Dit zei ik al hierboven ergens..ze zouden werken tot het af was..nu nog 2 dagen zand scheppen..ben benieuwd wie de schepper wordt..zou Mike dan toch gelijk hebben , dat ze hulp nodig hebben?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:34 schreef AnneliesvdB het volgende:
Ik dacht dat Jeffry het nog super druk zou hebben vanavond? Hij had nog zoooooveeeel te doen, hij wou echt niet praten met elkaar.
Wat was dit? Ik kreeg het niet mee.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
john: waarom ga je er heen, maak je je druk om
hou je snater mafklapper
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:39 schreef sjampoeh het volgende:
jij mot met haar praten
sl
buurmanstemmetje
bedankt john
voor altijd verpest buurman en buurman
jessie moet gerrit links laten liggen, geen aandacht gevenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat was dit? Ik kreeg het niet mee.
slechte eigenschapquote:Op maandag 25 juni 2018 20:39 schreef sjampoeh het volgende:
altijd als jes wegloopt weer schelden
rot op joh
En daarom werd ze kwaad op John?quote:Op maandag 25 juni 2018 20:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jessie moet gerrit links laten liggen, geen aandacht geven
Kan ook nog jaquote:Op maandag 25 juni 2018 20:41 schreef sjampoeh het volgende:
gaat ie uit de tent voor john ? dies gek dan
John zei dat tegen haar. Dat hij niet snapte dat ze (Jessie) met Gerrit ging praten. Ze moest hem links laten liggenquote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja mot ik toch zelf wetuh , doe jij toch ook snauwde ze
quote:
Dat noemt men de zonquote:Op maandag 25 juni 2018 20:42 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zit er nou ineens licht in de overkapping?
precies datquote:
Sanne is echt de schuldige in al deze stampij, met haar geklets...quote:Op maandag 25 juni 2018 20:45 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit wil met me praten Bran, moet ik dat doen? Ja zegt ie je moet het nog minimaal 4 weken met hem uithouden
Ahhhquote:
zelfs dat weet Sanne nog te verpestenquote:
Gerrit is toch echt helemaal zelf begonnenquote:Op maandag 25 juni 2018 20:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Sanne is echt de schuldige in al deze stampij, met haar geklets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |